Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

Αρτζι μπούρτζι

To μόνο καλό σ αυτό το νετμπουκ είναι ότι έχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ πληκτρολόγιο και θες να γράφεις με τις ωωωωωωωωωωωωωωωρες! Ε μάντεψε ποιος θα την πληρώσει :P
Πόστ μπερδεμένο και λίγο απ όλα.

α) Σεισμός στην Ιάπωνια. Διάβασα την επικεφαλίδα το πρωί πριν φύγω απ το σπίτι,δεν το ξανασκέφτηκα όλη τη μέρα, γύρισα το βράδυ σπίτι, είδα τί είχε γίνει, είχα τύψεις που δεν το ξανασκέφτηκα όλη τη μέρα και που γκρίνιαζα γιατί ένα μυγάκι μου ξεραίνει τις τομάτες.
β) Χωρίς να έχω αυτοκτονικές τάσεις, αρχίζω να πιστεύω ότι υπάρχει "κατάλληλη" ηλικία να πεθάνεις. Από ένα σημείο και μετά είσαι ο μόνος που ζει απ τη φουρνιά σου και το μόνο που θα χεις καταφέρει είναι να τους θάψεις όλους και να μην έρθει κανείς στην κηδεία σου. Καϊντα παθετικ.
γ) Λέω να μην κάνω ούτε φέτος πρακτική. Θα δουλέψω στο τέλος ένα 4μηνάκι σερί. Να χουμε κάτι ν ασχολούμαστε δηλαδή του χρόνου τέτοια εποχή που θα χω τελειώσει τα μαθήματα. Απ την άλλη είμαι πολύ αποφασιστική και μπορεί αύριο να κάνω αίτηση. :P
δ)Ανακάλυψα ότι ο κόσμος έχει προβλήματα. Δεν εννοώ εγκεφαλικά, αν και υπάρχουν πολλοιιιιιιιιιιιιιι εκεί έξω που θέλουν κοίταγμα. Λαϊκ ριαλ προμπλεμς. Ή τουλάχιστον πρόμπλεμς που αυτοι πιστεύουν ότι είναι ρίαλ. Το θέμα είναι τελικά πως το αντιμετωπίζεις.
ε) Σήμερα κατάφερα να μπω με τη μούρη το λεωφορείο. Κυριολεκτικά. Ήμουν μοοοοοοοονη μου στη στάση,και πήγα να ανέβω στο λεωφορείο....έχετε δει πόσο ψηλά τα χουν κάνει τώρα τα λεωφορεία?????????? Αλήτες!
στ) Μισώ ένα μυγάκι. Κι ελπίζω μέχρι την επόμενη βδομάδα να με μισεί κι αυτό. Κωλομυγάκι, ψόφα!
ζ) Οι ταϊμς έβγαλαν την φρέσκια λίστα με τα τοπ πανεπιστήμια. Απ τα 200 τα 150 είναι ένα σε κάθε πολιτεία της Αμερικής (και μη πεις ότι δεν βγαίνουν στο μέτρημα), και τα υπόλοιπα 50 είναι και στον υπόλοιπο πλανήτη. Στην Ευρώπη έχει πέσει ένας ελαφρύς περονόσπορος. Αληθεια το Εδιμβούργο πάντα τόσο καλό ήταν? Πα μαλ
η) Θα βγουν τα στουμφάκια σε ταινία λέει. Είδα και το τρέηλερ. Κι αν κατάλαβα καλά απ το τρέηλερ.....τα στρουμφάκια είναι εξωγήινοι??? Εμένα πάντως σατανικά μου φάνηκαν, ώρες ειναι ν αρχίσω να φοβάμαι και τα στρουμφάκια! Α, παίζει κι ο Μπάρνεη.
θ) Έχω την εντύπωση ότι κάνω κακή 1η εντύπωση. Άλλες φορές βέβαια έχω την εντύπωση ότι κάνω καλή 1η εντύπωση. Νοτ δατ αϊ ριλι κεαρ. Πιπολ αρ στρεηντζ γουεν γιορ ε στρεηντζερ!
ι) Εχω πει τουλάχιστον 5 φορές την ΑΒ μέχρι να τελειώσω τη ρημαδολίστα
ια) Νομίζω ότι μ όλα αυτά έχω πεθάνει απ τη νύστα. Τέλος στο μαρτύριο σου. Πολλά μενταλ νοουτς, τίποτα δε θα θυμηθώ πάλι! Πφφφ!

Καληνύχτες!!

8 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Σεισμός στην Ιάπωνια; Πώς το προφέρεις το Ιάαααπωνια;

Darthiir the Abban είπε...

Άει χάσου, παλιοδρακουμέλ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@ΘΚΕ
Γιαπωνία. Φιξντ. :P

@Darthiir
Απαίσια μικρά στρουμφάκια!!!! :P

AE (antidrastic-element) είπε...

De ksero, emena pantos mou'kanes poly kali proti entyposi! (nat that giou kear) =D

the cake είπε...

έχεις πρόσκληση για παιχνίδι, δες στο μπλόγκ μου ;-)

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχαχ φιλια!!

alienlover είπε...

f you wish to forget anything on the spot, make a note that this thing is to be remembered. Edgar Allan Poe.

kalee hronyaaaa

alienlover είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.