Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2011

Καμπούμ!

( http://mrpouya.deviantart.com/art/shut-Down-130603141 )

Και φυσικά,την ώρα που πήγαινα να γράψω ποστ,γλιστράει το μπαλάκι του πινγκ πονγκ που έπαιζα,πάει προς τον καφέ,πάω να πιάσω το μπαλάκι,σπρώχνω τον καφέ...καφές στο πάτωμα,καφές στον τοιχο,καφές στο γραφείο,ευτυχώς ΟΧΙ καφές στο λαπτοπ...! Κι έλεγα κι εγώ ,δεν θα ρίξω τίποτα σ αυτή την εξεταστική,έτσι για το καλό! Που ποιο καλό δλδ, ρίχνω τα ζάρια - μαύρα χαμπάρια!
Διανύω αισίως την 5η (??? έχω χάσει το μέτρημα) βδομάδα εξεταστικής,και βρίσκομαι στα πρόθυρα πλήρης διάλυσης. Ο εγκέφαλος αρνείται πεισματικά να απομνημονεύσει το παραμικρό, κοντεύουμε να κάνουμε πάρτυ για κάθε μία θερμοκρασία που θυμόμαστε (εγώ+ο εγκέφαλος). Που πόσες θερμοκρασίες να θυμηθεί δλδ κι αυτός ο άμοιρος, ειδικά όταν δεν έχεις διδαχθεί τις μισές - αλλά φυσικά στα θεματα μπαίνουν κανονικά..........το θέατρο του παραλόγου. Τουλάχιστον αυτοί εδώ ξέρουν ότι δεν τα χουν διδάξει κι όμως τα ζητάνε, ο άλλος έβαλε θέμα εργαστηρίου που δεν είχε διδάξει,αλλά θυμόταν ότι το χε κάνε. Άτιμο πράγμα η μνήμη,άτιμο!
Και μέχρι τις 25 που τελειώνω εγώ,νομίζω ότι θα μου χουν μείνει τα απομεινάρια της μνήμης μου.... Και δε φτάνει που δίνουμε 6 εβδομάδες εξεταστική, λυσσάξανε να μας βάλουν τα εργαστήρια 3 μέρες συνεχόμενες στην 1η εβδομάδα. Και άμα θέλω μπορω να κάτσω να γκρινιάζω 49309 ώρες για το πόσο μνημοφθόρα (κόπιραϊτ :P ) είναι αυτή η εξεταστική, για το πόσο παράλογα κι ηλίθια θέματα καλούμαστε ν απαντήσουμε, αλλά είναι που και να γκρινιάξω και να μην γκρινιάξω....έχω φτάσει σε επίπεδο απάθειας! Κι έρχεται και καινούριο εξάμηνο,κοινώς "και που 'σαι ακόμα"!
Πρέπει να διορθώσω και την κούπα μου - μετά το τέλος της εξεταστικής δεν νομίζω ότι θα μου χει μείνει κανένα γκρίζο κύτταρο για παρέα...........!


Κι αν ακούσω λίγο ακόμα Radiohead πρωϊνιάτικο θ ανέβω στην ταράτσα (έχουμε??) και θα πέσω απο κάτω!!! ΠΟΥΦ!

6 σχόλια:

astakoulis είπε...

Δηλαδή θες να πεις ότι λέρωσες με καφέ το χαλάκι που είναι κάτω από το τραπεζάκι, κάτω από την τηλεόραση, κάτω από το σεμεδάκι της γιαγιάς μας; Να την πετάξεις αυτή τη γκαντεμοκούπα. Θα σου πάρω δώρο μια άλλη, πιο σταθερή, που να μην πέφτει και να γράφει Undercover poke. Ή μήπως underpoke genius;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

XAXAXAXAXAXAXAχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, που το θυμήθηκες το χαλακι κάτω απο το τραπεζάκι,κάτω απ το σεμεδάκι,κάτω απ τη τηλεόραση????????????????!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!
Undergraduate loser να γράφει παρακαλώ!!

Darthiir the Abban είπε...

Να το λάθος σου!
Ρούνους πρέπει να ρίχνεις, όχι ζάρια!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ρούνους? όπως λέμε???
Και τι θα λεώ?? "Ρίχνω τους ρούνους, βρε τους γουρούνους"??????????
Εγώ μόνο το Ρούνι-Ρούνι το ύπουλο κακό γουρούνι ξέρω!

Darthiir the Abban είπε...

Τσκ τσκ τσκ...
Δεν θα πάμε μπροστά όμως έτσι!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

μα τι 'ναι αυτά?? Εμπρός-πίσω???