Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου 2011

Πόσες εξεταστικές....

...θα χρειαστώ ακόμα για να ανακαινίσω το σπίτι? εεε? Εννοείται ότι και σ αυτή την εξεταστική μ έπιασε η προκοπή και αντί να διαβάζω καθόμουν και καθάριζα ψυγεία και ντουλάπια - είμαι ικανή να χτυπήσω και στη γειτόνισσα να της καθαρίσω και τα δικά της δλδ! Μα μου πεσαν 3 μαθήματα μαζί, δεν μπορώ να επικεντρωθώ σε ένα στόχο και τα χάνω. [μπαχαχαχα, σας έπεισα?]
Τέλοσπάντων, μετά από πολύ καθάρισμα,και μετά απο πολύ βιβλιοθηκοκοίταγμα,και μετά απο πολλή φανταστική μετακίνηση επίπλων μες στο σπίτι αποφάσισα.........να κοιτάξω τον κατάλογο του ΙΚΕΑ. Και ρε γαμώτο,έρχομαι και ρωτάω: όταν πήραμε εμείς τις BILLY , υπήρχαν σε άλλα χρώματα?? Κι αν υπήρχαν γιατί δεν τις πήραμε σ αυτά? Πφφφφ, τότε είχα το νου μου στα σουηδικά πατατάκια και τα χοτ ντογκς και πάρτην τώρα την βιβλιοθήκη σε ξυλινί.

Επανέρχομαι. Μετά την πολύ καθαριότητα λοιπόν, έκατσα να ξαποστάσω και να απολαύσω το καθαρό μου σπίτι. Και τακτοποιημένο. Και λίαν προσφάτως ΞΕ-στολισμένο!! Γι αυτό το τελευταίο είμαι πραγματικά πολύ ΠΟΛΥ περήφανη για τον εαυτό μου, δεν έχω χειρότερη δουλειά απ το ξεστόλισμα! Αντε καλά, έχω το σιδέρωμα αλλά μετά το σιδέρωμα είναι πρώτο.
Είπα να κάνω και καφέ, κι επειδή τακτοποίησα και πάνω απ τον μικροκυμάτων βρήκα έναν δοσομετρητή που πήγαινε μαζί με την καφετιέρα,και λέω ας χρησιμοποιήσω αυτον,να μη βγάζω κουτάλια άδικα. Ε,κοντεύω να πάθω καφεϊνίαση γιατί ο δοσομετρητής έπαιρνε -προφανώς- παραπάνω ποσότητα απ ότι το κουταλάκι του γλυκου,κι επειδή ο νοικοκύρης είναι πανέξυπνος ("δε ξέρω,εγώ 30 έβαζα,30 βάζω") έβαλε πάλι τις ίδιες κουταλιές. Τουλαχιστον όμως γράφω ποστς με ρυθμό πολυβόλου, και μη σου πω ότι θα τακτοποιήσω ΚΑΙ το γραφείο.

Τελικά κάθισα και το σκέφτηκα ώριμα (μπαααααααααχαχαχαχα), θα δώσω ένα αύριο κι ένα μεθαύριο.Το δε αυριανό είναι σα να μην υπάρχει,σε κάθε εξεταστική βάζουν τα ίδια 3 θέματα, αλλά τουλάχιστον να μειώνουμε καναν αριθμό. Ο οποίος παρεπιπτόντως παραλίγο να μου προκαλέσει απανωτά εγκεφαλικά , όταν μπήκα στο ε-στιουντεντ (Ααααχ,τεχνολογία), και βλέπω φαρδη-πλατή ένα "οφειλόμενα μαθήματα: 56" . Όταν συνήλθα απ τη λιποθυμία μου θυμήθηκα ότι έχω γραφτεί και στο επόμενο εξάμηνο και μετράει κι αυτά μαζί το βλαμίδι. Άρα έχουμε και λέμε: 56 μείον 12 του επόμενου εξαμήνου = 44. Μείον 12 του τρέχοντος εξαμήνου που δίνω ακόμα = 36. Μείον 24 του έτους που δεν παρακολούθησα = 12. Να ορίστε, μια χαρά είμαι! Σε λίγο παίρνω και πτυχίο!!!

Πά να δω τα κάδρα του ΙΚΕΑ τώρα γιατί μου τη σπάνε οι άδειοι τοίχοι, μετά θα διαβάσω και το εργαστήριο-ρόμπα, κι άμα δεν έχει φτάσει 12 μέχρι τότε να διαβάσω και μια δενδροκομία,ε?

5 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

ΠAΤ ΠΑΤ ΠΑΤ ΠΑΤ...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Έχουμε καιρό μέχρι τις 25?????????

Darthiir the Abban είπε...

Ουουουου! 15 ολόκληρες μέρες!

astakoulis είπε...

Άντε βάλε τον δοσομετρητή και φτιάξε καφέ, θέλω να σκουντήξω ΤΩΡΑ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@darthiir
ΚΛΑΨ!

@astakoulis
σκούντηγμα πίσω! Δεν είναι αστεία αυτά με τον δοσομετρητή, θ αρχίσουμε να τρέμουμε απ την καφεϊνη!