Σάββατο, 1 Ιανουαρίου 2011

Xαρούμενη Χρυσή Πρωτοχρονιά (Χ.Χ.Π.)


Μπήκε ο καινούριος χρόνος, εμείς δλδ μάλλον αλλάξαμε χρόνο με καθυστέρηση γιατί ο Καμίνης άρχισε το μέτρημα αφού γύρισε ο χρόνος, αλλά εμείς αρνούμασταν πεισματικά να δεχτούμε ότι είχε έρθει το 2011 παρά τα πυροτεχνήματα που πέφταν βροχή έξω. Τελικά αλλάξαμε χρόνο με το πάσο μας, σε ένα απο τα καθιερωμένα κι άκρως εορταστικά ρεβεγιόν με παντόφλες, όπου μαζευόμαστε ένα τέταρτο πρωτού αλλάξει ο χρόνος και τσακωνόμαστε για το επόμενο τέταρτο σχετικά με το ποιο κανάλι θα δούμε. Σχεδόν πάντα βλέπουμε τον Παπαδόπουλο με το κέφι-κονσέρβα, ευτυχώς όμως φέτος είχε και το χριστουγεννιάτικο επεισόδιο του μίστερ Μπιν και κάπως το σώσαμε. Κι επειδή η φτώχεια θέλει καλοπέραση, είπα μια που θα τη βγάλω μέσα φέτος, να το ρίξω λίγο έξω και να πιω κομμάτι παραπάνω. Αφού λοιπόν αδειάσαμε τη σαμπάνια (παντόφλα μεν,σαμπάνια δε) , κόψαμε την πίτα, φάγαμε και τα παρισινά τρουφάκια, συνειδητοποίησα ότι με θέρισε το αλκοολ κι έψησα μερικά πρωτοχρονιάτικα πιτσάκια. Τα οποία όμως μόνα τους δεν λένε γι αυτό κι επιστράτευσα τον αδερφό να φέρει τις μπύρες που χαμε πάρει. Κι εδώ μία πρωτοχρονιάτικη συμβουλή: αγοράστε τις μπύρες σας μόνος σας. Οποιοσδήποτε άλλος (ειδικά αν είναι άντρας) είναι ικανός να φέρει μη αλκοολούχες.
Όπως καταλαβαίνετε με μη αλκοολούχες μπύρες ("...μα ήταν πιο φτηνές!!") δεν κατάφερα να ρθω και πολύ στο κέφι, ευτυχώς όμως με έβγαλε απ τη δύσκολη θέση το Τηλεάστυ , όπου έκανε πρόγραμμα ο Καρατζαφέρης...Νιλ Σεντάκα, Πολ Άνκα, Έλβις, όλα τα σφαζε όλα τα μαχαίρωνε.
Και κάθομαι και μετράω:
-Πρόλαβα κι έκανα το τελευταίο μου παγωμένο μπάνιο για το 2010 (γιατί κάποιος έσβησε το θερμοσίφωνο)
-Μου πεσε το φλουρί χωρίς καν να προσπαθήσω
-Έφαγα βασιλόπιτα και πιτσάκια
-Ήπια μη αλκοολούχες μπύρες
-Είδα μίστερ Μπιν
-Παρακολούθησα το εορταστικό πρόγραμμα του Τηλεάστεως

Όχι δλδ πες, πόσο καλύτερα να πάει μια πρωτοχρονιά????????

Καλή Χρονιά σε όλους σας λοιπόν!



Y.Γ1: πήρα ένα χριστουγεννιάτικο τσάι απ τα λιντλ, αλλά τώρα που το φτιαξα βρωμάει τόσο πολύ βατόμουρο που το χω πάει στην άλλη μεριά του δωματίου. Για το καλό σας,μην το πάρετε ποτέ!
Υ.Γ2: Αυτό που όταν πάω κάθε φορά να βάλω γραμματοσειρά τη Georgia αρχίζω να τραγουδάω το Georgia on my mind είναι σοβαρό? Όχι ε? Ωραία,έτσι λέω κι εγώ.

3 σχόλια:

astakoulis είπε...

Εγώ όταν βάζω γραμματοσειρά Georgia νιώθω ψώνιο.

Από αυτές τις μπύρες μέθυσες και έκανες καμμένους διαλόγους???

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Όχι, έπεσα στη χυτρα όταν ήμουν μικρή,τί να μου κανουν τώρα οι μπύρες!

Darthiir the Abban είπε...

Βρε ούστ που θα μου πεις εμένα ότι δεν αγοράζω καλές μπύρες!!!
(Καλή Χρονιά, ΔΙΑΒΑΣΤΕΡΗ!!!)