Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011

New Year's Resolutions



Naaaaaaaaaaaaaah, ποτέ δεν δούλεψαν για μένα τα resolutions. Ειδικά του καινούριου χρόνου. Κατ΄αρχήν δεν νιώθω την αλλαγή του χρόνου (αναίσθητη λέμε) οπότε δεν μπορώ να τα προσδιορίσω χρονικά,οπότε ξεχνιέμαι και δεν τηρώ τίποτα. Έπειτα δεν ξέρω τι resolution να πρωτοδιαλέξω, όλα φαίνονται πολύ δελεαστικά, διαλέγεις πολλά και στο τέλος δεν κάνεις τίποτα. Όπου 'τέλος' βάλτε το πολυυυυ δυο μέρες. Συνεπώς ο καινούριος χρόνος είναι νοου-νοου-νοου για τις καινούριες αποφάσεις. Κι οι παλιές καλές ήταν. (ψέματα,δεν ήταν)
Ένιγουει, φέτος καταλάθος πήρα μια καινούρια απόφαση, που χει ζήσει και 3 ολόκληρες μέρες [γιατί δεν είμαι στην ώρα μου ΟΥΤΕ όταν αλλάζω χρόνο]. Βιβλία λοιπόν. Βιβλία πολλά, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ που θέλω να διαβάσω. Όντως θέλω, μ αρέσει το διάβασμα. Δεν είμαι μπουκγουορμ, δεν θα διαβάσω οοοοοοοοοοοτι πέσει στα χέρια μου. Θέλω να διαλέγω τα βιβλία μου, όσα ξεκινήσω όμως τα απολαμβάνω μορ-ορ-λες. Τελοσπάντων έχω αρκετά να διαβάσω, πλην όμως για να βρω χρόνο για βιβλία πρέπει ή κάποιος να μου κόψει το ρεύμα, ή να με κλείσει σε μέσο μεταφοράς για κάποια ώρα(χωρίς ίντερνετ). Έτσι είπα να πέφτω κάνα μισάωρο νωρίτερα για ύπνο, για να μπορώ να διαβάζω μερικές σελιδούλες κάθε μέρα. Γουιτς ιζ ΝΟΤ δατ γκουντ, γιατί άμα διαβάσεις 5 σελίδες θέλεις άλλες 10, κι άμα διαβάσεις 10 θέλεις άλλες 20, οπότε παααααααααααλι αργά κοιμάμαι αλλά λέμε.[εκτός αν διαβάζεις τίποτα βαρύ οπότε μετράς τις σελίδες σαν να είναι επαναλήψεις σε άσκηση] Είπα κάποια στιγμή μήπως έφτιαχνα και το θέμα του ύπνου μου φέτος αλλά μετά το ξανασκέφτηκα και το άφησα για του χρόνου,μη μου πέσουν πολλά. :P
1ο βιβλίο του χρόνου, σελίδα 67 και συνεχίζουμε.........:


Καλησπέρεεες!
[πρέπει να ξεστολίσω και το βλογκ ε? φτουυυυ]

6 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Συγνώμη, σε σύστημα μπράιγ θα τα διαβάζεις τα βιβλία χωρίς ρεύμα;;; :p
Κι θέλω να διαβάσω πολλά βιβλία, αλλά έχω αρχίσει να το βαριέμαι…
Είμαι σοβαρά γιατρέ;;;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μμμμ,εξυπνάδες!! Εσείς δηλαδή πως διαβάζατε όταν δεν είχατε ρεύμα?!! :P :P

Το βαριέμαι δεν είναι αποδεκτό, το "δεν έχω χρόνο" είναι._

Darthiir the Abban είπε...

Μα...
Δεν διαβάζω φυσικά!
Τί ερώτηση!!!

Πάντα υπάρχει χρόνος για ότι δε βαριέσαι!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Δε λέω για τώρα, λέω για τοοοοοοοοτε, με τις λάμπες πετρελαίου! :P

koulpa είπε...

xaxaxa σπανίως βαριέμαι να διαβάσω γενικά.. αν κάτι μου πέσει βαρύ.. έχω πάντα κάτι ελαφρύ.. και πολλά τα εχω διαβασει 20-30 φορές.. :):)
καλέ και με καιρί και με λάμπα πετρελαίου και με φακό.. μέχρι με λεντακι κολημένο σε μπαταρία φακί έχω διαβάσει.. όπως λέει ο προλαλήσας.. το θέμα είναι να μη βαριέσαι κάτι.. :):)
την καληνύχτα μου και καλές αναγνώσεις :):)

astakoulis είπε...

Καταδικασμένος a priori ο στόχος σου. Συγνώμη με τι εγκεφαλικά κύτταρα θα διαβάσεις; Και σιγά μην σε αφήνω να πέφτεις νωρίς για ύπνο. Και ποιός θα με σκουντάει εμένα;;;; Μπουχουχουουχουχου....