Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010

Winter Wonderland

Τις τελευταίες μέρες τρέφομαι μόστλι με καφέ,σοκολάτες,ποπ κορν και ενίοτε με τα στολίδια του δέντρου άμα τελειώσουν οι σοκολατένιοι αγιοι βασίληδες. Είναι το κριστμας σπίριτ που μ έχει καταλαβει - πιστεύω ακράδαντα ότι οι μέρες πριν τα Χριστούγεννα είναι πάντα οι καλύτερες του χρόνου. Η γκαντεμιά μου βέβαια έχει άλλη γνώμη γι αυτό αλλά σκασίλα μου. Έχω ακούσει άπειρα χριστουγεννιάτικα τραγούδια μέχρι τώρα, έχω πιει άπειρα χριστουγεννιάτικα ροφήματα (κολ μι κριστμας μπλεντ κοφι) σε χριστουγεννιάτικες κούπες, έχω στολίσει 2 δέντρα - 1 φάρμα - 1 καφέ και μια αποικία, έχω ξοδέψει ατελείωτες ώρες στα μαγαζιά χαζεύοντας,και έχω βγάλει άπειρες κάρτες....ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΡΤΕΣ?????? Τις τελευταίες 2 βδομάδες σε όσα μαγαζιά έχω αποπειραθεί να ψωνίσω μου λένε ότι θα μου κάνουν την τάδε έκπτωση που αναγράφεται μόνο αν έχω κάρτα μέλους. Και δωστου να βγάζω κάρτες απο δω κι απο κει. Παλιά ζήτημα αν είχα 2 κι αυτές απο βιβλιοχαρτογκατζετοπωλεία, ξαφνικά γέμισα κάρτες μέλους απο ρουχάδικα,παπουτσάδικα,κομπιουτεράδικα,κτλ κτλ! Χρειάζομαι ξεχωριστή τσάντα για να τις κουβαλάω. Μπαϊ δε γουεϊ τώρα που το πα να θυμηθώ να πάρω καινούρια τσάντα γιατί αυτή θα μου μείνει στο χέρι. Αλλά ποιος πουλάει εδώ βιντατζ παν-αμ??? εεε? Εδώ σε θέλω.
Νομίζω ότι σήμερα το χω παρακάνει λίγο με τον καφέ,αλλά είναι κρίμα να την βλέπεις τόσο ωραία χριστουγεννιάτικη κούπα άδεια. Επίσης νομίζω ότι αυτή την εβδομάδα έχουμε σκοτωθεί στο μάθημα...κάναμε και 3 μέρες,εκ των οποίων τις 2 εγώ δεν πάταγα ούτως ή άλλως στις θεωρίες :P
[εμπενιζερ μοουντ ον]Tέλος στο ευρύτερο χριστουγεννιάτικο πνεύμα που με διακατέχει και με κάνει να αγαπάω όλο τον κόσμο θα ήθελα - αν γίνεται- να κάνει κάποιος μια λοβοτομή σ όλες αυτές που χω μαζέψει στο φβ και ποστάρουν 4398549584958495849 τραγούδια μαζεμένα,όπως επίσης και σ αυτή που ζει τον έρωτα της και μας έχει ζαλίσει τον δικό μας. Α,κι αν έπαιρνε κάποιος τον μαλακομαγνήτη απο πάνω μου θα μου κανε τεράστια χάρη. Ευχαριστώ και hohoho.[/εμπενίζερ μοουντ οφφ]


Υ.Γ.: Γιατί φέτος όλα τα στολίδια για το δέντρο είναι ελαφρώς κιτς??? Και γιατί δεν πουλάνε πια κορυφές για τα δέντρα? Τί θα βάλω,αλουμινόχαρτο?

7 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Πουλάνε ρε κορυφές για τα δένδρα. Εγώ έχω δει.

Darthiir the Abban είπε...

Άντε να πάρεις και τη φοροκάρτα!

astakoulis είπε...

Δεν πουλάνε κορυφές γιατί σε καμία κορυφή δεν στέκονται, εγώ όλες πάνω στα τραπεζάκια τις βλέπω πεταμένες. Εμείς έχουμε έναν άγγελο για κορυφή. Έχει ήδη μισογύρει, σε λίγο θα πέσει στη φάτνη.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@ΘΚΕ
Ρε συ αυτές που πουλάνε είναι ή πολύ κιτς,ή πολύ μεγάλες, ή πολύ μικρές. Τελικά δεν του χω βάλει ακόμα κορυφή αλλά σκέφτομαι τη Δευτέρα που θα ρθετε να του βάλω αλουμινόχαρτο.

@Darthiir
Εγώ αυτό δεν το πιασα! Τρώγεται??

@αστακούλις
ποουκ!Άγγελο δεν μπορώ να βάλω γιατί θυμάμαι τον αρκά και κρίμα το χριστουγεννιάτικο δέντρο δλδ! :P

Darthiir the Abban είπε...

Το θέμα είανι αν χωνεύεται!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Aν χωνέψω σήμερα τότε χωνεύω τα πάντα! Χρόνια πολλά!

Darthiir the Abban είπε...

Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μη λες!

:ppp

Χρόνια πολλά!