Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

Tρέχω...




..και δε φτάνω. Κυριολεκτικά όμως. Σήμερα είχα εργαστήριο στις 10 το πρωί. Όταν ξύπνησα ήξερα ήδη ότι είχα αργήσει ΠΟΛΥ κι ας μην είχα προλάβει να κοιτάξω το ρολόι. Το κοιτάω: 12:50 (ζωοοοοοο). Πρόμπλεμ, στις 2 είχα άλλο εργαστήριο. Ντύνομαι και πλένομαι σε χρόνο ΝτεΤέ, και έχω 3 ολόκληρα λεπτά στη διάθεση μου για να προλάβω τον προαστιακό στη μία. Ο επόμενος ήταν μετά απο ένα τέταρτο,οπότε θα το χανα το εργαστήριο. Πάω τρεχοντας στον προαστιακό και πηδάω στο βαγόνι τη στιγμή που έχουν αρχίσει να κλείνουν οι πόρτες. Το πλήθος χειροκροτάει και μου πετάνε κομφετί. Οκ, υπερβάλω - απλά γελάγανε :P
Φτάνω με τα πολλά στη σχολή 1:59 (ειμαι καληηη), πάω φουριόζα στο εργαστήριο, ψυχή μέσα. Τηλέφωνο σε συμφοιτητή "Στις 2μιση έχουμε ρε,όπως πάντα". Εκεί συνειδητοποιώ ότι έχω ρίξει το τρέξιμο της αρκούδας για τους λάθος λόγους. Δεν είμαι όταν ξυπνήσω να υπολογίζω ωρες, θα κάθομαι και θα κοιτάω το ταβάνι ένα τέταρτο μέχρι να συνέλθω.
Βρίσκω τον καθηγητή που χασα το πρωινό εργαστήριο - πηγα να κλαφτώ αλλά δεν χρειάστηκε,δεν κόβει λέει απο απουσίες. Παει κι αυτό.
Κάνω άλλα 2 εργαστήρια,φεύγω απ τη σχολή,ξανά μετρό,ντιν-ντον-ντιν-ντον....φτάνει το μετρό 5:14. Ο προαστιακός φεύγει 5:15. Ποιοοοοοοοοοοος έτρεχε πάλι μέσα στους σταθμούς? Εγώ φυσικά. Αυτή τη φορά κάλυψα την απόσταση μετρό-προαστιακός σε λιγότερο απο μισό λεπτό ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΔΟΥ ΑΣ ΤΙΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ!! Ευτυχώς που φοράω παπούτσια ράνινγκ κοινώς.
Τελικά μετά απ όοοοοοοοοοοοοοοοοοολα αυτά κατέληξα σ ένα συμπέρασμα που απο καιρό απέφευγα..πρέπει ν αγοράσω ξυπνητήρι! Το κινητό είναι γουεϊ του ίζι να το αγνοήσεις. Άμα το πετάξεις μέσα στο πάπλωμα ηχομονώνεται εντελώς και κοιμάσαι μακαρίως. (δοκιμασμένο)
Βέβαια αυτά που κοίταζα μέχρι τώρα δεν είναι και πολύ κατάλληλα: "Διαθέτει ξυπνητήρι με ήχους από την φύση όπως τον ήχο της θάλασσας ή του αέρα κάνοντας πιο ευχάριστο το πρωινό μας ξύπνημα."....Σίριουσλι???????? Άμα βάλω ξυπνητήρι με τον ήχο της θάλασσας το πολύ πολύ να σηκωθώ να πάω τουαλέτα,έλεος! Τίποτα που να σε χαστουκίζει δεν έχουν??

10 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Πάφρ παιδί μου την παλιά καλή μπακατέλα με τις γκουδούνες να δεις την υγειά σου!
Και βάλ' τη μακριά απ' το κρεβάτι!
Κάπου απέναντι, να σε κοιτάει προκλητικά!
[Πολύ χαλαρούς σας έχουν στη σχολή σας, κάτσε να πάρω εγώ ένα τηλέφωνο το θρασύβουλα!]

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Τι να πω και γω που για μία ώρα θέλουν να μας βάλουν 6 απουσίες. Δεν πέρασε όμως. Αμ δε.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Darthiir
Πλάκα πλάκα ένα παλιό ξυπνητήρι που είχα και βάραγε τα κουδούνια και νεκρούς ανέσταινε! Το θέμα είναι όμως ότι εξουδετερώνεται εύκολα αν βάλεις το δάχτυλο ανάμεσα στα καμπανάκια...ουφ!

[Αργκκκκκκκκκ]

@ΘΚΕ
εμάς στο σχολείο μας βάζαν για μια μέρα 6 απουσίες.

KV είπε...

Τα ξυπνητήρια ΔΕΝ παίζουν είτε καινούρια είτε παλιά: ΑΝ στις 10:02 είχες χάσει το εργαστήριο θα το είχες ακούσει!!!

Χαχαχααααααααααααα θάλασσα και προβατάκια!!!! :))))))))))))))))))))

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

αααχ,σοου τρου! Αν δεν αισθανθώ ότι πια δεν το προλαβαινω το εργαστήριο δεν σηκώνομαι να τρέξω! :P
Μα με τον ήχο του αέρα ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΩ?? Και στην τελική τί ήχο κάνει δλδ ο αέρας? φφφ!

alienlover είπε...

για το πρώτο σχόλιο του αγαπητού αλλά συνάμα κακιασμένου Darthiir: ευχομαι να σου χαν βαλει σε ολες τις τηλεφωνικές συσκευές γράσσο και να μην μπορούσες με τίποτα να πάρει κανέναν θρασύβουλα, θρασύτατε εχθρέ του φοιτητή..εε.. κύριε καθηγητά εννοούσα! Eπίσης, εύχομαι την επόμενη φορά που θα κάνεις τέτοιες κακές σκέψεις για τα φοιτητόπουλα να πάθεις explosive diarrhea (από το βακτήριο Vibrio Parahemolyticum).

μπουρδουμπλούμ, θέμα με τα ξυπνητήρια έχω κ εγώ. κυκλοφορούν λέει κάποια που έχουν έλικα σαν αεροπλανάκι και μόλις χτυπάνε αρχίζουν και πετάνε στο δωμάτιο και για να σταματήσει πρέπει να το πιάσεις πρώτα,αφου έχεις κατασκοτωθεί φυσικά τρέχοντας και πέφτοντας πάνω στη ντουλάπα/προσπαθώντας να ανέβεις κοιμησμένος ακόμα στην καρέκλα και πάει λέγοντας..
και σαν να μην έφτανε αυτό, η ίδια εταιρία είχε τη φαεινή ιδέα να φτιάξει άλλο ένα μοντελάκι που εχει πάλι τον έλικα ΚΑΙ είναι και παζλ. όταν χτυπάει, πετάει στον αέρα και διώχνει πανολούθε στο δωμάτιο τα κομμάτια.
κλασσικά, για να σταματήσει, πρέπει να βρεις πρώτα τα κομμάτια (γιαααα να σε δω)και να τα ενώσεις.

δες εδώ, ελπίζω να σε καλύπτω:


http://www.e-gadgets.gr/product.asp?catid=705

http://crazygreekblogger.blogspot.com/2010/04/blog-post_27.html

http://www.gadgetaki.gr/pageten.html

alienlover είπε...

[έκανα και το ορθογραφικό μου φυσικά πάλι, κοιμισμένος με ιώτα.
μα να μην μπορώ να ορθογραφήσω... συχτίρια]

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χαχαχαχαχα, μισό να κρυφτώ μη με πάρουν τα σκάγια απ τις κατάρες του κυρίου Καμηλιέρη!! :P

Το πρώτο με την έλικα το ήξερα. Θεώρησα όμως ότι σπάει εύκολα,κι ειλικρινά μες στον ύπνο μου δεν έχω αίσθηση του τί ακριβώς κάνω!!!
Το δεύτερο που ναι ΚΑΙ παζλ............θα ξυπνήσει πρώτα τους απο πάνω,μετά τους απο κάτω,και στο τέλος παίζει να ξυπνήσω κι εγώ επειδή θα μου βαράνε τα κουδούνια!! [βρε λες να ναι αυτή η λύση??]

Προς το παρόν πάντως καινούριο ξυπνητήρι πήρα -απ τα συνηθισμένα-, μ έπιασε τη πρώτη φορά,τις επόμενες έχασα ουκ ολίγα μαθήματα!!
ααχ,πίκρες!

alienlover είπε...

αυτά τα ρολόγια ξυπνάν τον serial killer μέσα σου.

σηκώνεσαι,ναι,δε λέω, αλλά πριν τον καφέ βγαίνεις για το καθημερινό σου killing spree.

και εγώ με το ζόρι την παλεύω, επιστρατεύω κινητό κ ένα ξυπνητήρι στο μπάνιο, σηκώνομαι, το κλείνω και ξανακοιμάμαι "νωρίς είναι ακό..χχρρρζζζζζ"..
δεν θα γίνω ποτέ πρωινός τύπος. άι πρόμις!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χαχαχα, περιττό να σου πω ότι σήμερα είχα βάλει ξυπνητήρι στις 6μιση, με ξύπνησαν (!!) 11 παρά τέταρτο,και παραλίγο να χάσω και μια εξέταση που είχα απ τις 9....χαχαχα, κανόνι θέλω,όχι ξυπνητήρι!!!!!