Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2010

Έκανα τη τύχη μου!


Δηλαδή δεν την έκανα ακόμα,αλλά είναι σίγουρο πια ότι θα την κάνω! Η λύση μου ήρθε απο κει που δεν το περίμενα! Εκεί που καθόμουν στο μετρό κι άκουγα κάτι χαβανέζικα (ναι,μου τη βάρεσε πρωί-πρωί και είχα συνδεθεί με Χαβάη),και γενικώς ήμουν πολυ ζεν ρε παιδί μου, βγάζει ο διπλανός μια τελειωμένη εφημερίδα...δε θυμάμαι καν πως την λέγαν,πρώτη φορά την έβλεπα. Εξασκώντας λοιπόν την πολυαγαπημένη μου συνήθεια γνωστή και ως διαβάζω-πάνω-απ-τον-ώμο-του-διπλανού (αλλά-τσαντίζομαι-όταν-διαβάζουν-τη-δική-μου-εφημερίδα), πέφτει το μάτι μου σε ένα βεραμάν πλαισιάκι: (βεραμάν δεν ήταν αλλά ξαφνικά μου σκασε η λέξη κι είπα να τη χρησιμοποιήσω)

"Μάγδα Ψοψονίδη: Προξενήτρα διεθνούς βεληνεκούς"


Περιττό να σας πω ότι καταενθουσιάστηκα!! Και πεπειραμένη προξενήτρα -αυτό δεν το έλεγε,φαινόταν- , ΚΑΙ διεθνούς βεληνεκούς! Αμ καλά έκανα εγώ κι ονειρευόμουν Χαβάες το πρωί! Άμα ενδιαφέρεται και καμιά άλλη να το πει μήπως μας κάνει καλύτερη τιμή! Άντε,και στα δικά σας!



[έριξα κι ένα πρόχειρο φουστανάκι πάνω μου μέχρι να βρω κάτι πιο μόνιμο, μη με ψάξει ο γαμβρός στο ίντερνετ και δει τον πειρατή και τρομάξει και την κάνει!]

4 σχόλια:

astakoulis είπε...

Ωραία, να μπαινοβγαίνεις από την ίδια πόρτα για να μην χαλάσει το προξενιό. Κάνουν έκπτωση σε οικογένειες; Πες ότι ενδιαφέρεται κ η αδερφή σου παρακαλώ!!!

koulpa είπε...

xaxaxa άντε με μια καλή τύχη :):)
ωραίο το πρόχειρο φουστανάκι.. δε υπήρχε τότε που έψαχνα για το παρατημένο με τα βιβλία.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

Darthiir the Abban είπε...

Άσε ρε τα ψόφια,εσύ δεν κάνεις απιστίες στον Άρη!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Astakoulis
Μόνο απ την ίδια πόρτα? Την ανάσα μου κρατάω!!

@Κοulpa
Ευχαριστώ, κι εμένα τελικά μ άρεσε το πρόχειρο! Εξάλλου ως γνωστόν ουδέν μονιμότερο του προσωρινού!

@Darthiir
Αυτό είναι μια αλήθεια, ΑΛΛΑ θα περιμένω να βγάλουνε τα φορολογικά των υποψηφίων γαμπρών στο ίντερνετ και μετά θ αποφασίσω :P