Παρασκευή, 27 Αυγούστου 2010

Σεπτέμβρης,γρμφδνψοδσκνψ....

Γύρισα οριστικώς κι αμετακλήτως, και παρόλο που θέλω πάρα πολύ να γκρινιάξω για το πόσο λίγες διακοπές έκανα,και τί καλά που θα ταν να έλειπα ένα μήνα ακόμα, ΔΕΝ θα το κάνω, γιατί μερικοί-μερικοί αποδωμέσα θα με πάρουν με τις πέτρες.
Αντ' αυτού, θα γκρινιάξω γιατί γι ακόμα μια φορά έχω διάβασμα,και γι ακόμα μια φορά δεν διαβάζω αφού είναι ακόμα καλοκαίρι κι εγώ πηγαίνω ακόμα για μπάνια, και αφού πηγαίνω για μπάνια ε να μη δεις και μια ταινία -άνθρωπος είσαι-, κτλ κτλ
Επίσης θα αναφέρω ότι γι ακόμα μια φορά επιβεβαίωσα πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά με μένα ακόμα κι όταν κοιμάμαι. Μη σου πω κυρίως όταν κοιμάμαι. Γιατί όλοι λίγο πολύ έχουμε δει όνειρα που μας την πέφτουν εντομάκια απο παντού, άντε εσείς οι νορμάλ να βλέπετε και κανα ποντικααακι, καμιά κατσαριδούλα στο τσακίρ κέφι. Κι εγώ κατσαριδούλες έβλεπα στην αρχή,αλλά προς το τέλος είπα να δω κι ένα κολοκυθοκόφτη βρε αδερφέ,να το ρίξω έξω! Εκτός του ότι ο κοκολυθοτέτοιος ήταν πάνω μου, για την ακρίβεια μέσα απ τα ρούχα (κι εγώ νόμιζα ότι ήταν ιδέα μου επειδή είμαι γενικότερα ψυχωτική) όταν έπεσε κατω τον πάταγα λέει και δεν ψόφαγε. Μετά του χωσα μία με την πόρτα και τον σκότωσα κι ησυχάσαμε όλοι.
Γενικα όλα καλά και ήσυχα, λίγο που ρχεται ο Σεπτέμβρης μας χαλάει αλλά πιστεύω ότι θα επιβιώσουμε κι απ αυτό. Τοοοοοοοοοοοοσοι Σεπτέμβρηδες πια,κι ακόμα να τους συνηθίσω!

8 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Γκρίνιαξε μεν, διάβασε δε!
Άαααντε!
Μάλλιασε η γλώσσα μου να στο λέω!

KV είπε...

δεν φτάνει που έκανες ένα σκασμό διακοπές και παραπονιέσαι, δεν φτάνει που ΑΚΟΜΑ κάνεις μπάνια (και εγώ αλλά δεν είμαι εγώ το θέμα μας), μας λες εμμέσως ότι είδες και τον ονειροτέτοιο???? Ντροπή!

Προλαβαίνεις, ηρέμησε!
bx

Darthiir the Abban είπε...

Άσε σύντεκνε, ήρεμη είναι. Τα μόνα που αγχώνονται είναι τα βιβλία της!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Darthiir
δε διαβάζω-δε διαβάζω!! :P


@ΚV
"ένα σκασμό διακοπές"...υπερβολές τώρα!

Υ.Γ: Ποιος είναι ο ονειροτέτοιος?

Darthiir the Abban είπε...

Σκασμένο...

astakoulis είπε...

Αδερφούλα είσαι απαίσια, έκανα κλικ αμέριμνη γιατί νόμιζα ότι θα δω αυτόματο καθαριστήρι για τα κολοκυθάκια (είμαι ξανθιά;;) και είδα αυτό το απαίσιο πράγμα, μπλιάχχχχχχ....

χαχαχα

κανε μπάνια και γράψτους όλους!
kisses

Πασχαλίτσα Τιμωρός είπε...

Kολοκυθοκόφτη;;;; Πάντα μέσα στις εξεταστικές ή λίγο πριν από αυτές έβλεπα και εγώ τα πιο περίεργα όνειρα. Σε κάτι φάσεις έβλεπε συνεχόμενα κάτι γαλοπούλες που μου μιλούσανε. Έλεος δηλαδή!!!
Υπομονή!!

Μιχάλης Καματερός είπε...

κολοκυθοκόφτης!?!?!
Sorry, αλλά αυτός ο άκακος "μεταλλωρύχος" ή "τυφλοπόντικας" των εντόμων, όσο σιχαμερός κι αν φαντάζει, έχει εντελώς προβλέψιμα λημέρια: Σε κήπο κυλίστηκες???
:-Ρ