Τετάρτη, 11 Αυγούστου 2010

σάτερ άιλαντ!


Γιες, μόλις είδα την ταινία. Η πρώτη ώρα είναι εντελώς Αντόνιο Εκλασαμέντες, αν και δεν σκιάχτηκα και τοοοοοοσο πολύ. Δλδ μέχρι την κουζίνα για νερό πήγαινα άνετα, στο υπόγειο μόνη μου (να κάνω τι μη με ρωτάς,υποθετικά μιλάμε) δεν πήγαινα. Πάντως όταν έχεις άλλον που φοβάται περισσότερο απο σένα είναι πολύ πιο διασκεδαστικο γιατί απασχολείς το μυαλό σου με το πως θα τους κόψεις τα ήπατα και σου ξεφεύγουν οι τρομαχτικές λεπτομέρεις.
Γενικά λοιπόν δεν ήταν τοοοοοσο τρομαχτικό. Ήταν ελαφρώς κλειστοφοβικό και το σάουντρακ της ταινίας λογικά πρέπει να χει γίνει μέχρι τώρα διπλά πλατινένιο στην Τρανσυλβανία.
Στην πρώτη ώρα όλα αυτά, απ τη δεύτερη και μετά αρχίζει λίγο η περιπέτεια, λίγο που τσουλάει και το στόρυ,λίγο που σ έχει πιασει η νύστα,κι επιτόπου να πεθάνει ο πρωταγωνιστής βλέφαρο δεν πεταρίζει. Επίσης δεν ξέρω αν γενικά έχουν ξεμείνει απο ιδέες στα θριλερ, αλλά μετά απο 10 λεπτά ταινιας δήλωσα ότι "αν τελικα γίνει αυτό κι αυτό θα ξενερώσω τρελά",και ναι σωστα μάντεψες...αυτό έγινε. Τελικά χαραμιζομαι εγώ, απο δω και πέρα θα κρύβομαι στις κινηματογραφικές αίθουσες και θα πετάγομαι να κανω σπόιλερς. :P

[εννοείται οτι για να "σταυρώσω" την ταινία είδα κι έπαθα, στην προηγούμενη απόπειρα που έκανα οι πρωταγωνιστές μιλούσαν ρώσσικα!!(μα γιατί??)]

8 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Κινηματογράφο δεν πηγαίνεις παιδί μου;

koulpa είπε...

xaxaxa μου θύμισες σχεδόν 30 χρόνια πριν.. στην πρώτη προβολή της λάμψης.. ενας φίλος το κατέστρεψε το εργάκι.. στην πιό φοβιστική σκηνη.. ακούγετε ένα τοκ τοκ.. και μέσα στην ησυχία της έντασης.. λέει "ήλθαμε για τα χαλιά".. και έπεσε το γέλιο της αρκούδας.. πάει η ένταση.. :):)
την καλημέρα μου :):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Darthiir
ντα-ντα,πάει! Αλλά απο τότε που το εισιτήριο έγινε 7 έουρος ντεν πάει και τόσο......

@koulpa
χαχαχαχα, αυτό ήταν καλό!!

Καλημέρες!

KV είπε...

Τη σωστή βιβλιογραφία παρακαλώ!
Αν είναι μπαρούφα όπως λες να μου στείλεις και τη βιβλιογραφία για μία καλή!

@ Καμηλιέρη παιδί μου: Κρίση έχουμε... ταπ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Mπαρούφα δεν είναι, αλλά δεν είναι κι αριστούργημα! Μα τι να πρωτοπρολάβω για βιβλιογραφια, 2 ματάκια τα χω!

[κι έχω και κάτι γκαμήλες να γκρινιάζουν πάνω απ το κεφάλι μου για να διαβάσω :P :P]

Darthiir the Abban είπε...

Έλα έλα, βλέπετε ευχάριστα αν μη τί άλλο!

[ΔΙΑΒΑΖΕ!]

astakoulis είπε...

Αδερφούλα αφού πήγαινες άνετα και για νερό είσαι αστέρι. Όταν είχα πάθει το ορφανοτροφείο, όλο το βράδυ άκουγα πόρτες να ανοιγοκλείνουν και μούλικα να τρέχουνε στις σκάλες. Μάτι δεν έκλεισα όλη νύχτα. Και δεν κατάλαβα και το τέλος. Δεν είμαι εγώ για τέτοια παιδί μου..

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Πολυαγαπημένη μου αδερφή, είναι το ορφανοτροφείο Αντόνιο Εκλασαμέντες? Γιατί άμα είναι να το κατεβάσω πάραυτα για να (κατα)τρομάξω τον έτερο αδερφό(μου)!!