Τρίτη, 3 Αυγούστου 2010

Γιουχουυυυ

Γουελ ζω. Εχω να γράψω μηνα+ (νομίζω) αλλά αυτό δεν σημαίνει κατι, οοοοοοοχι. Απλά έκανα άλλα. Ή απλά δεν έκανα τίποτα.
Για να δούμε, στο διάστημα που απουσιάζα κι είχα αφήσει τον τηλεφωνητή δεν έλειπα και τοοοοοοσο πολύ. Οκ, πετάχτηκα μέχρι την ελαφόνησο. Μπουχουχουχουχου, στο σημείο αυτό μπορώ να παρατήσω το μπλογκ και να πάω να κλάψω με την ησυχία μου, γιατί πατάω στερεό έδαφος κι όχι την άμμο της Ελαφονήσου............σνιφ! Γιατί έφυγα απο κει δεν ξέρω! (το ότι θα μας πέταγαν έξω απ το κάμπινγκ γιατί τα χαν κλεισμένα τις επόμενες μέρες δεν παίζει ρόλο-τζου)
Δεν έχω ούτε μία φωτογραφία να επιδείξω απ αυτο το απίθανο (μπουχουχουχουχου) μέρος. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οτιδήποτε έφερε φωτογραφικό φακό γέμισε άμμο. Κι έκανε ένα διασκεδαστικότατο κρουκου-κρουκου όταν άνοιγε. Διασκεδαστικότατο για μένα που δεν είχα πάρει μαζί φωτογραφική. Ποτέ δεν παίρνω μαζί γιατί αφ ενός παίρνουν όλοι οι υπόλοιποι και στο τέλος βγάζουμε 200 φορές την ίδια φωτογραφία, κι αφετέρου γιατί παρατάω τις φωτογραφικές όπου έχει καλό φενγκ σούι. Μέχρι τώρα έχουν ξεμείνει μία στο ευρωκοινοβούλιο, μία σε μια αγγλοσκωτία, μία στο μόναχο (άι θινκ) και μία σε μια ντουλάπα του σπιτιού.
Την τελευταία μη τη γελάς, εκεί που χε ξεμείνει δεν την βρίσκαμε και νομίζαμε ότι τη χάσαμε και πήραμε καινούρια. Μετά βέβαια βρήκαμε και την παλιά αλλά έπεσε και χάλασε το ζουμ και πάρτην κάτω. Γενικά έχουμε βαθιά παράδοση στην καταστοφή μηχανών. Α, έχω κάνει και το εξής καλό: παίρνω μηχανή, φεύγουμε απ το ξενοδοχείο,πάω ν ανοίξω μηχανή,δεν άνοιγε η μηχανή, η μπαταρία της μηχανής φορτιζόταν μακαρίως στο ξενοδοχείο. Ουπς.
Επανέρχομαι. Μετά την ελαφόνησο (μπουχουχουχου) δεν τελείωσαν οι διακοπές. Συνεχίζονται το εορταστικό δεκαπενθήμερο 8-23 μάλλον. Το μάλλον πάει στο 23 γιατί στις 31 Αυγούστου δίνω μάθημα (μα καλά ΑΥΤΟΙ διακοπές ΔΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΝ πάνε???) και πολύ μου χει στοιχήσει. Ελπίζω να μη μου στοιχίσει περισσότερο κι όταν βγουν οι βαθμοί.
Κατα τα λοιπά όλα καλά κι όλα ωραία που λέει κι ο Νταλάρας. Εχω κολλήσει με τον ΣΚΑΪ. Κάνει αυτό το καταστροφικό πράγμα και την ώρα που βλέπεις κάτι σου λέει τί θα παίξει τις επόμενες 3 ώρες. Με αποτέλεσμα να κολλάς και να θες να τα δεις όλα. Μέχρι τώρα είδα ένα ντοκιμαντέρ με κάποιους ανθρώπους που είχαν σουπερπάουερς, ένα επεισόδιο ΣιΕσΑϊ, ένα ντοκυμαντέρ που γινόταν Ο ΧΑΜΟΣ και δεν μπορώ να καταλάβω πως έβγαιναν ζωντανοί. Μετά έπαθα αποπληξία και σταμάτησα να βλέπω. Πάω στοίχημα όμως ότι και τώρα άμα ανοίξω την τιβί πάλι κάτι ενδιαφέρον θα χει. Όπως προχθές που χε μια οικογένεια που τους είχαν περικυκλώσει δελφίνια και δεν τους άφηναν να φύγουν κι αυτοί είχαν κατατρομάξει, αλλά τελικά τους προστάτευαν απ έναν λευκό καρχαρία που έκοβε βόλτες γύρω τους. Εκείνη τη μέρα αποφάσισα ν ασχοληθώ με την θαλάσσια βιολογία. Την επόμενη μου χε περάσει.

Όπως καταλαβατε δεν είναι ότι δεν γράφω γιατί δεν έχω τί να πω. Απ το μέγεθος του κειμένου κρίνω ότι μάλλον δεν μπορώ να σταματήσω να "μιλάω". Μ' έχουν ρημάξει και τα κουνουπια ρε γαμώτο! [μπουχουχουχου, ένα που μ είχε τσιμπήσει στην ελαφόνησο έκανε μια βδομάδα να φύγει το σημάδι -ούτε οχιά να ταν-, αλλά χαλάλι του,μπουχουχου]

Άντε καληνύχτα λοιπόν, πάω να τσεκάρω τί παίζει στο ΣΚΑΪ! :P

11 σχόλια:

KV είπε...

"εορταστικό δεκαπενθήμερο" ... εορταστικό WHAT???? ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ????? :P
Καλημερούδια

koulpa είπε...

xaxaxa έλα μωρε πάντα υπάρχει και το επόμενο εξάμηνο.. μη ζωρίζεσαι.. :):)
καλή συνέχεια των διακοπών.. :):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@KV χαχα,γιου γκοτ μι ρονγκ, δεν είναι όλο το εορταστικό δεκαπενθήμερο σε ένα μέρος, είναι σπαστό, ασε που τελικά δεν είναι 15ήμερο. 12 μερούλες είναι,σνιφ! καλύτερα τώρα??
Καλημερούδια!!

@Koulpa
όχι-όχι-όχι-όχι-όχι το επόμενο εξάμηνο, μη λέτε τέτοια γιατί καιγόμαστε! :P
Θενκς,καλή ξεκούραση!

[αλλά πάντα υπάρχει το επόμενο εξάμηνο....]

KV είπε...

τσου!!! [12 δεν φτάνουν, 15 δεν φτάνουν ... και όσο το αργούμε και 365 δεν θα φτάνουν!]
Μερααααααααααααα

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

δεν βγαίνω με πιο λίγες, με ρίχνεις!! Ολόκληρος χειμώνας έρχεται!

astakoulis είπε...

Ασε κι εμείς στη Χίο (μπουχουχουχουου) κουβαλούσαμε τη φωτογραφική μηχανή παντού και τελικά φωτογραφηθήκαμε μόνο στο αεροδρόμιο, μεγάλος έρωτας εγώ και ο Βενιζέλος. Για που ετοιμάζεσαι??

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Εγώ πεθαίνω και συ το χαβά σου.

Darthiir the Abban είπε...

Κάνουμε, πώς δεν κάνουμε; Για ρώτα το σύντεκνο!

Άσε σύντεκνε κι εγώ όλο διάβαζε της λέω κι όλο διαβάζω μου λέει, αλλά όταν τη ρώτησα περί ηλεκτρλνιόφιλης υποκατάστασης, σφύραγε κλεφτικα!
Μόνο το ακέτυλο-σαλικυλικό οξύ θυμόταν!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@astakoulis
χαχαχα, σκέψου μήπως του χρόνου πάτε διακοπές στο αεροδρόμιο!!
Ετοιμάζομαι για Ελεβετία και στο άφτερ Τζια!

@ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ
όχι τώρα, δεν έχω μαύρα σε καλοκαιρινά!

@darthiir
Γρουμφ είπα? ΛΕΩ. Αντε με όλους εσάς τους καμηλιέρηδες πια! :P

Darthiir the Abban είπε...

Σύντεκνε πήρες γκαμήλες;

Ελευθερία είπε...

Αλλαλούμ !!!!!