Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010

Mη μου τους κύκλους τάραττε

Ξεκίνησα λοιπόν σήμερα να ρθω Αθήνα, και τελικά ήρθα. :P
Και είχα και μερικά λεφτά μαζί μου.
Χαίρομαι που παρατήρησες τον παρελθοντικό χρόνο: "είχα". Διότι οφ κορς τα έφαγα.
Για αρχή,αφού ξεπακετάρισα είδα ότι έφερα το λαπτόπι χωρίς τον αντάπτορα. Μπραααααααβο Μπουρδου, σκάσε τώρα 15€ για να πάρεις τροφοδοτικό (δεν υπάρχει πιο φθηνό σου λεω,τα ψαξα όλα, αυτό που πήρα είναι μάλλον μιας χρήσεως και εκρήγνυται κιόλας....)
Τελοσπάντων να μη στα πολυλογώ ήθελα το αντάπτορα, κάτι ψιλοκαλλυντικά (ψιλο.........), 2 άλλες βλακείες που δεν βρήκα και ένα δώρο του αδερφού.(για τον απρίλιο που χε γενέθλια...........)
Ξόδεψα τα κέρατα μου σε λεφτά και σήκωσα απ το μηχάνημα (πρώτη φορά στη ζωή μου,είμαι πολύ περήφανη που τα κατάφερα μόνη μου και χωρίς να κλέψουν! μισό όμως να το τσεκάρω λίγο αυτό το τελευταίο....εντάξει,όντως δεν μ έκλεψαν)
Εφαγα κάτι λεφτά για να πάρω στολίδια στο λαπιτόπι,και μετά πήγα προς τα καλλυντικά. Με πρόλαβε η μπροστινή υπάλληλος,με κάθησε κάτω και με ανεκρινε. Ενταξει υπερβάλλω,μια χαρά ευγενική ήταν,και βρήκα κι αυτά που ήθελα,και πλέαμε κι οι 2 σε πελάγη ευτυχίας - αυτή γιατί πούλαγε κι εγώ γιατί αγόραζα. Περίμενα να μου δώσει αυτά που ήθελα,και προσπαθούσε στο μεταξύ να μου πουλήσει κι άλλα. Είχα βεβαια δώσει ήδη μια περιουσία οπότε δεν ενέδωσα, εκείνη όμως συνέχιζε: "δε θες τίποτε άλλο?" , "Κρεμούλα βάζουμε?", "Αντιηλιακό?"... και όσο καθόμουν ήσυχο-ήσυχο και περίμενα να μου δώσει τα πράματα μου για να πάω να καταθέσω μισό μηνιάτικο(λέμε τώρα) στο ταμείο, μου πετάει το εξής: "Εχεις και μαύρους κύκλους,ε? Δε βάζεις κάτι??"...Πηδάω το διαχωριστικό,την πιάνω απ το λαιμό: "ΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΜΩΡΗ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ????????????????".
Πλάκα κάνω, σιγά μην μπορούσα να κουνηθώ απ το εγκεφαλικό που έπαθα,πόσω μάλλον να πηδήξω και το διαχωριστικό. Έχω εγώ μαύρους κύκλους???? Έπαθα ένα συγκλονισμό έχω να πω, το ένα πόδι το σέρνω ακόμα λίγο :P Πάντως οφείλω να της αναγνωρίσω ότι έβαζε καλά ρουζ, όποτε πάω να βάλω εγώ γίνομαι λες κι έτρεχα στον μαραθώνιο και σταμάτησα για να πάω για ποτό.
Έφαγα και τα υπόλοιπα λεφτά μου σε πράγματα που ήταν εκτος λίστας (οφ κορς),και μετά απ τον ανεφοδιασμό μου απ το μηχάνημα έφυγα τρέχοντας γιατί όσο κάθομαι τόσο τα τρώω.
Τελικά ο αντάπτορας δουλεύει - ΦΙΟΥ, τη γλιτώσαμε.
Πάω να φάω (για μεσημέρι) και να μαζέψω δυνάμεις για να κάνω την μεγάλη απόβαση στο κέντρο!


Υ.Γ: Εκτός του ότι ειμαι περήφανη που σήκωσα μόνη μου λεφτά,είμαι διπλά περήφανη γιατί ενώ ξόδεψα ωωωωωωωωωρες σε μαγαζιά με υπολογιστές και άλλα ηλεκτρονικά, ΚΑΝΕΝΑΣ μα κάνενας απ τους συναγερμούς που ακούστηκαν δεν ενεργοποιήθηκε απο μένα. Ξέρεις, αυτά τα καλώδια που κολλάνε πάνω στα κινητά κι άμα τα κουνήσεις λίγο παραπάνω χαλάνε τον κόσμο? Αυτά. Ιν φακτ χτύπαγαν οι συναγερμοί, κοίταγα γύρω μου και μετά άρχιζα να χορεύω απ τη χαρά μου γύρω-γύρω, "Δεν ήμουν εγωωω - δεν ήμουν εγωωω!!"

7 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

αυτό με τους μαύρους κύκλους μην το ακούς - πάντα βρίσκουν κάτι να πουν, για να πουλήσουν

μπράβο που σήκωσες λεφτά μόνη σου!!! (και που δε σε έκλεψε κανένας)

ΥΓ: Γιατί είχα την εντύπωση ότι έμενες Αθήνα;

astakoulis είπε...

Άρα συνοψίζοντας ήρθες στην Αθήνα για να πάρεις κινέζικο τροφοδοτικό και να σου που ότι μοιάζεις με ρακούν?? χαχαχαχα δεν υπάρχεις. Το κινέζικο θα είναι πρώτο πράμα μη μασάς, έχω κάνει διατριβή :)

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν SKIP. Αυτοί ξέρουν.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@S&W
Μα τη βλαμμένη, που τον είδε το μαύρο κύκλο δλδ? Α σιχτίρ :P
Ευχαριστώ, σνιφ-κλαψ!

Υ.Γ: Μένω, απο δευτέρα-παρασκευη κατά τη διάρκεια των εξαμήνων,και όταν έχω εξεταστική ανάλογα με τις μέρες που δίνω μάθημα

@astakoulis
χαχαχα, ήρθα για να μεινωωωωωωωω (τρομαχτικιά ακούγομαι :P), αλλά ναι,πάνω-κάτω έχεις δίκιο!
Το κινέζικο, έφυγα-γυρισα κι ακόμα ζει! Φιου!

@ΘΚΕ
Ναι, αν κι εμείς βάζουμε αριέλ.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@S&B
Το S&W μη με ρωτήσεις τί είναι,δεν έχω ιδέα -μάλλον νυστάζω! :P

Darthiir the Abban είπε...

Βρε 'συ!
Μην τρωες λεφτά λέμε!
Να αγοράζεις φαγητάκι να τρως!!! ;)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Φαγητό είχα, αυτά που πήρα δεν είχα!!

Καλημέρες!