Τετάρτη, 2 Ιουνίου 2010

Eμπροοοοοοοοοοοος?


Αυτό το σπίτι έχει μια αξιοθαύμαστη ικανότητα να μαγνητίζει οποιουδήποτε είδους τηλεπωλήσεις. Ειδικά όταν αυτές είνα μεταξύ 8μιση και 9μιση το πρωί. Μέχρι τώρα έχω απορρίψει ταξίδια, τάπερ, κατσαρόλες, ξανά τάπερ,ξανά κατσαρόλες, κτλ. Κοινώς κλωτσάω την τύχη μου. Σήμερα ήταν η σειρά των κατεψυγμένων. Ω ναι,των κατεψυγμένων.
Το τηλέφωνο χτύπησε στις 8:24 (!!!!!!!!!!!!) και το σήκωσα μέσα στον ύπνο μου...Αφού κατάλαβα ότι δεν ήταν η μάνα μου αυτή που ακουγα (ανάθεμα την απόκρυψη) αποφάσισα ότι την κρίση έπρεπε να τη διαχειριστεί ο αυτόματος πιλότος. Μετά την τόση εμπειρία μου στις τηλεπωλήσεις έχω καταλάβει ότι αυτές θα πουν αυτά που έχουν να πουν θέλεις δε θέλεις, κάτω να χτυπιέσαι πάλι θα τα πουν. Νομίζω ότι άμα τους κλείσεις το τηλέφωνο πάλι τα λένε. Δεν της το κλεισα όμως,είμαι ευγενικός άνθρωπος και δεν κάνω τέτοια. Είπα ένα απλό "Ναι?", το οποίο αποτελεί την αρχη του κακού. Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε παραπάνω απ το απαντήσεις ένα ακόμα "ναι" στην ερώτηση "Είστε η Κυρία Μπουρδένια?". Μετά παίρνει φόρα και τα κάνει όλα μόνη της. Στο σημείο αυτό ξαναπέφτω για ύπνο και ξυπνάω 5 λεπτά μετά, εκείνη συνεχίζει να μιλάει ασταμάτητα για κατεψυγμένους αρακάδες,και φασολάκια,κι οικογενειακές πίτσες, που άμα τα πάρω όλα μαζί θα μου κόψουν 5€ και θα πληρώσω μόνο 20€. Ναι,κι άλλα 300€ για να πάρω καινούριο ψυγείο να τα χωρέσω.
Αφού λοιπόν σταμάτησε την 10λεπτη περιγραφή , κατέληξε στην κλασσική ερώτηση "Κυρία Μπουρδένια (γίναμε φίλες τώρα) θα σας ενδιέφερε μια τέτοια προσφορά?". Στο σημείο αυτό να υπογραμμίσω ότι ΔΕΝ θυμάμαι τί απάντησα γιατί κοιμόμουν κανονικά. Μάλλον κάτι σχετικό με το ότι δεν μου χρειάζονται όλα αυτά, κι εκείνη πρόθυμα προσφέρθηκε να ανταλλάξει τους αρακάδες με κάτι άλλο που μου διαφεύγει. (έχω 2πλο τον αρακά,θες ν ανταλλάξουμε?) Της επανέλαβα ότι δεν μου χρειάζονται,την ευχαρίστησα και την καλημέρισα και πήγε στο καλό.
Εγώ πάντως άμα δούλευα σε τηλεπωλήσεις,εκτός του ότι δεν θα μπορούσα να πουλήσω ούτε μισό μπρίκι, δεν θα θελα να μιλάω σ ανθρωπο μόλις τελείωνα τη δουλειά. Είναι απίστευτο το πόσο ΠΟΛΥ μιλάνε!!!!!!!!!!

7 σχόλια:

KV είπε...

"Είστε η Κυρία Μπουρδένια?" χαχαχαχαχαχααααααααααααααααααα

[Θα θυμηθείς τι απάντησες όταν έρθει το φορτηγό με τα κατεψυγμένα!!!!!!!!!!!!]

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ΧΑ! Γι αυτό κι εγώ στη Φορθνετ που με πήρε το απόγευμα είπα ότι ΔΕΝ είμαι η κυρία Μπουρδένια!! >:D

[ταπ ταπ ταπ ταπ]

KV είπε...

Αν ήσουν, μήπως δεν χρειαζόταν ο γείτονας;;;;;;;;;;

astakoulis είπε...

Καημενούλι, τι τραβάς μες στον γλυκό τον ύπνο! Αν ενδιαφέρεσαι ανταλάσσω ένα κομμάτι μπακαλιάρο ξαρμυρισμένο με προτηγανισμένες πατάτες. Σκέψου το σοβαρά. Δώρο το dvd της ομώνυμης ταινίας με τη Μάρω Κοντού κατεψυγμένο μου" :P

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@KV
εγώ κι αύριο χθες θα την είχα κάνει τη σύνδεση αλλά είναι που δεν μ αφήνουν για να μην πληρώνουμε τσάμπα τα πάγια όσο λείπουμε το καλοκαίρι,μπουχουχουχου

[δε λέμε καλά που ναι κι ο γείτονας, αλλιώς ΔΕΝ Θ ΑΝΤΕΧΑ!!!]

@astakoulis
ΕΥΚΟΛΑ ΟΜΩΣ! Με τα ξίδια που χω πιει και την πείνα που χω τώρα τον μπακαλιάρο τον χτυπάω άνεταααα!!
Πες μου τί θες, έχω συλλεκτική συσκευασία κουκουρούκου με δώρο τ αυτοκόλλητο!

Darthiir the Abban είπε...

Αφού μπορείς και κοιμάσαι με τόση φασαρία...

Την άλλη φορά, με το που θα τελειώσει ο "λόγος" της, άρχισε να της απαγγέλεις εσύ έναν από προηγούμενη τηλεπώληση άλλου προϊόντος!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χαχαχαχαχα, δεν είναι καθόλοουυυ κακή ιδέα!!

Καλημέρα!