Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2010

Τζουμτριαλαλαλιλαρό.

Αυτές τις μέρες κάνει ΤΡΕΛΗ ζέστη. Ξέρω, δεν το χες καταλάβει απο μόνος σου κι είπα να σε βοηθήσω. Είναι φοβερό,πας για μπάνιο και δεν θες να φύγεις, πιάνεσαι στα βράχια σα το χταπόδι (χταπόδι? ΧΤΑΠΟΔΙ! νοητή σημείωση να ξεθάψω τις μάσκες μου) και δεν κουνιέσαι ρούπι.
Ιδανικά, φαντάζομαι να χω μαζί ένα καρπούζι και την διατροφή ζώων (τι θες τώρα? αυτό δίνω λέμε!) και να κάτσω εκεί μέχρι να σουρουπώσει. Αντ' αυτού πλατσουρίζω μέσα 50 λεΦτά, (και κοντεύω να πεθάνω απο πνιγμό γιατί την ησυχία που έχει ΜΕΣΑ στη θάλασσα δεν τη βρίσκεις πουθενά), καίγομαι κι ένα τέταρτο και φεύγω. Κι έτσι έχω αντέξει μέχρι τώρα αυτή τη δύσκολη βδομάδα. Η επόμενη εναλλακτική θα ήταν να γεμίσω τη μπανιέρα και να χωθώ μέσα. Πλεονέκτημα αυτής της εναλλακτικής είναι ότι μπορείς να χεις και μαργαρίτες μαζί. (όχι το λουλούδι ανόητε, την άλλη!)
Βέβαια το κακό είναι ότι απ το πολύ νερό,μπάνιο στη θάλασσα-μπάνιο στο σπίτι-2394839483 φορές τη μέρα πλύσιμο τα χέρια, έχω αρχίσει και ξεφλουδίζω αλλά δε βαριέσαι. Για την ώρα πρέπει να πάω να ΞΑΝΑκάνω μπάνιο γιατί είμαι τίγκα στο αλάτι, το αντιηλιακό,και το ζαχαρούχο γάλα (αυτό το τελευταίο άσχετο,μη ρωτάς προς προσγειώθηκε πάνω μου).
Και μετά απ όλα αυτά τα συγκλονιστικά έχω σκοπό μέχρι ΚΑΙ να διαβάσω. Σνιφ, με συγκινώ η ρουφιάνα ώρες-ώρες. Πτου,να μην με ματιάσω.

Σπερεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες!

4 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Πρόσεχε μη σου φύγει το άγιο μύρο λέμε!!!

Το βιβλίο είναι αδιάβροχο;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Αδιάβροχο ναι! άμα βραχεί, τινάζεται μόνο του,σα τα σκυλιά!
Είναι κι αντιανεμικό, και φωσφορίζει στο σκοτάδι. :P

astakoulis είπε...

Φοβερή ιδέα η μπανιέρα σε συνδυασμό με τη μαργαρίτα. Αφού έβαλα ένα ποτηράκι και άρχισα να τη μαδάω μουρμουρίζοντας "μας δουλεύει, δεν μας δουλεύει, μας δουλεύει, δεν μας δουλεύει, μας δουλεύει".Ναιιιι!! Μας δουλεύει! Μα υπάρχει σύγκριση μπανιέρα-θάλασσα; Λοιπόν, φτιάχνεις τσάντα, βάζεις μαγιώ, παίρνεις κουβαδάκια κι ένα ζαχαρούχο γάλα με δείκτη προστασίας 20 και τρέχεις! Καλές βουτιές!! :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Mάδησες τη μαργαρίτα??? Μήπως λες και το μοχίτο?? :P
Αυτό ακριβώς θα κάνω,αύριο θα μαζέψω τα κουβαδάκια μου και θα πάω για βουτιές, σήμερα το χασα, γμτ-γμτ-γμτ!

Σπερεεες!