Κυριακή, 13 Ιουνίου 2010

LOST


λοστ όπως τοστ.
Βασικά καλύτερα πιάσεις το τοστ και ν αφήσεις το λοστ, γιατί είδα το τελευταίο επεισόδιο σήμερα και είναι τρεληηηηηηηηη μούφα. Τρελή όμως. Αν δεν το χεις δει ακόμα (κι αν άντεξες να βλέπεις το παραλήρημα μέχρι την 6η σίζον) προλαβαίνεις να σωθείς και να μην το δεις. Κρίμα είναι, 2 ώρες απ τη ζωή σου δεν ξαναγυρίζουν. Γι αυτό σου λέω,πιασε το τοστ.
Όπως κατάλαβες έχω λίγο καιρό να γράψω. Αντιθέτως όταν έδινα εξετάσεις όλη μέρα στο μπλογκ την έβγαζα, εκμετάλλευση σκέτη. Όταν έχω προβλήματα μόνο το μπλογκ μου με ακούει,μπουχουχουχουχου. :P

Γι αυτό ήρθα να τα πω κι εγώ εδώ. Εκτός απ το φινάλε του λοστ λοιπόν, που αποτελεί μέγαλο πρόβλημα και σιχτιρίζω τον εαυτό μου που έφαγα την ώρα μου να βλέπω τις αηδίες , αντί να δω χάουζ που όσο να πεις ένα ενδιαφέρον παραπάνω το χει, εκτός απ αυτό λέγω, έχω κι άλλα προβλήματα. Όπως πχ ότι την τετάρτη δίνω μάθημα αλλά δεν το ξερα και δεν έχω πάρει ακόμα το βιβλίο. Και είχα περάσει 3 φορές να το πάρω και ήταν και τις 3 κλειστά (γκαντέμω,χελοουυυυυυ)

Βέβαια αυτό με τα βιβλία δεν μου βγαίνει και σε πολύ καλό τελευταία. Να σκεφτείς ήθελα να πάρω ένα που το έδιναν σ ένα εκδοτικό οίκο που χω ξαναπάει. Είναι μια ευθεία απ τη σχολή μου. Μα μια ευθεία σου λέω. Απλά,είναι μακριά για να πας με τα πόδια. Γι αυτό κι εγώ είπα να πάρω το λεωφορείο. Έλα όμως που χω να πάρω λεωφορείο κάτι χρόνια και δεν θυμάμαι ποιο νούμερο περνάει απο που! Ναι,καλά το κατάλαβες,πήρα το λάθος. Εγώ ήθελα να πάω στο Αιγάλεω κι αυτό το χει κόψει για Πειραιά. Αλλά είχα πίστη στο λεωφορείο που χα διαλέξει. Μπορεί να χε φάει κανα τέταρτο κατεβαίνοντας αλλά συνέχιζα να πιστεύω ότι θα μ έβγαζε εκεί που ήθελα (κατάλοιπα του λοστ). Και στο πλοίο για Κρήτη να μ έβαζε πάλι θα πίστευα ότι θα έβγαινα στο Αιγάλεω. Τέλοσπάντων κάποια στιγμή ξανάρχισε ν ανηφορίζει. Ευτυχισμένη που γι ακόμα μια φορά είχα δίκιο κάθησα να απολαύσω την ανηφόρα.Αλλά το λεωφορείο συνέχιζε να ανεβαίνει και να ανεβαίνει. Μέχρι που κάποια στιγμή κατέβηκαν όλοι μαζί σε μία στάση. Υπέθεσα ότι θα ήμουν στο τέρμα και κατέβηκα κι εγώ. Ήξερα στο περιπουυυυυυυυυ που ήμουν, αλλά δεν είχα ιδέα απο αποστάσεις. Ο δήμος Αγίας Βαρβάρας με καλωσόριζε σε μία ταμπέλα. Με τα πολλά κατάφερα να βγω την άκρη. Κανά μισάωρο περπάτημα. Και να σκεφτείς ότι όλα αυτά τα κανα για να μην περπατήσω πολύ επειδή είχε ζέστη. Χα-χα, πάρε να χεις.

Το επόμενο πρόβλημα μου είναι η συναυλία των πινκ μαρτίνι. Εντελώς τυχαία έμαθα ότι θα ρθουν τελικά στην Ελλάδα, παρόλο που το χα διπλο-τριπλό τσεκάρει καιρό τώρα και δεν το ελεγαν πουθενά. Μάλλον θέλαν να μου κάνουν έκπληξη. Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι δεν θυσιάζεται κανείς για να ρθει μαζί μου, να χαρώ κι εγώ. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι το εισιτήριο κάνει 40€. Που εγώ τα δίνω, αλλά ο καλός σαμαρείτης που θα με λυπόταν σιγά μην τα δώσει. Με βλέπω τελικά κρεμασμένη στους βράχους στον Λυκαβηττό μπας και πείσω κανέναν να πάμε φρι οφ τσαρζ. (μη με καρφώσεις, σ έχω σκοτώσει -έχω δει λοστ εγώ,ξέρω απο καλό σκότωμα-)

Και μετά απ όλα αυτά τα σημαντικά πάω στο τελευταίο πρόβλημα μου για σήμερα. Τί να φάω για βράδυ? Κλίνω προς το τοστ.

15 σχόλια:

KV είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαααααααααααα
1. θυσιάζομαι εγώ αλλά υποψιάζομαι ότι θα λείπω... θα λείπω;;;;
2. Αφού σου τη μετέφερα την κριτική για το λαστ λοστ ... ε;;;
3. House δαγκωτό!
4. Τοστάκι επίσης δαγκωτό ... πω πωωωωωωω σε μπελάδες με έβαλες
5. Μα ΤΩΡΑ το βιβλίο;;;;;
και τέλος:
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ;;;;;

καλησπερούδια (σολτυ στιλ!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

1. 08/07 , τι λέει το πρόγραμμα? [είμαι γκαντέμω, δεεεεεεν!]
2. Πότε? Ποια? Μη λες λοστ, μπουχουχουχου [εντωμεταξύ ποτέ δεν μ άρεσε ιδιαίτερα, αλλα ήθελα να πιστεύω ότι υπήρχε μια κάποια εξήγηση]
3. ιντίντ!
4. χαχαχα, είναι και δύσκολο παναθεμα το :P
5. E τι? Πότε??? Εμείς τα παίρνουμε ΜΕΤΑ την εξέταση! :P

όχι ακριβώς, βασικά με πήρε ο ύπνος μέσα σ αυτό οπότε συνέχισα τη διαδρομή μου :P

καλησπερούδια ας γουέλ (λευκό του αριέλ)

astakoulis είπε...

Καλέ κι εγώ θα πάω και ξέρω ήδη κι άλλον καμένο, τον αδερφό μου. Και την κοπέλα του. Η τελευταία με το ζόρυ, εμείς εκκουσίως. Ελπίζω να έχεις πάρει Gps μέχρι τότε και να μην φτάσεις στην Ακρόπολη αντί για τον Λυκαβητόστ (έχω μια λιγούρα) και μετά αρχίσεις να περπατάς μισή ώρα, γιατί πάει η συναυλία, πάνε και τα 40 σου ευρώ :P

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

άντε!! Αμα δεις μία να γκρεμοτσακίζεται απ τα βράχια, ή να μπαίνει 5 λεπτά πριν τελειώσει η συναυλία έλα μίλα μου,εγώ θα μαι!

[Τελικά άφησα το τοστ κι έπιασα την τυρόπιτα]

Free Spirit είπε...

Το ακουσα κι εγω αυτο για το τελος του lost κ χαρηκα που δεν το εβλεπα :P
Ειχα χαζεψει κανα δυο επεισοδια αλλα δε με πωρωσε ρε παιδι μου... House και παλι House!

Καλο βραδακι :D

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Κοίτα, κι εγώ ποτέ δεν ενθουσιαστηκα. Το βλεπε ο αδερφός μου και χάζευα κι εγώ μερικά επεισόδια αλλά δεν μπορώ να πω ότι με συγκλονισαν. Τώρα που θα τελείωνε όμως λέω τόσος κόσμος λυσσάει, ας το δω, και είδα 6 σίζονς σε 2 μήνες :P
Και ηταν και μουφααααααααααααααααααα

Χάουζ ρουλζ, αν και στον τελευταίο κύκλο κάνει νερά κι έχω αρχίσει το χασμουρητό :/

Καλημέρες!

Darthiir the Abban είπε...

Μίλησέ μου βρε κουτό, κι εγώ σε ακούω!!!
Που είμαι και πολύ καλός Σαμαρείτης να σημειωθεί!
Το ίδιο και ο Ζαχαρής.
Για τις υπόλοιπες γκαμήλες όμως δε σου εγγυώμαι!
(Άλλωστε, όταν είδαν ότι προτίμησες λεωφορείο αντ’ αυτών, μουλάρωσαν!!!)
((Αλήθεια, γυρίζεις τα επόμενα επεισόδια του Lost - the Athens sequel;))

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ποιος είναι πάλι ο Ζαχαρής??
Μα...δεν είχα τα δρομολόγια των καμήλων γι αυτό δεν τις προτίμησα, αλήθεια!

[μάλλον ,και το δικό μου τέλος θα είναι πολυυυ καλύτερο απ αυτή τη μούφα!!]

Darthiir the Abban είπε...

Μπες εδώ και κοίτα πάνω αριστερά!
(Αλλά μην πάρει πρέφα ότι δεν τον γνώριζες γιατί θα στενοχωρηθεί)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ααα, έχει και διπλή καμπούρα,τέλειος!!
Ο δεξιά πως λέγεται?

[να με συγχωρεί, δεν είχαμε γνωριστεί και δεν το ξερα!]

Darthiir the Abban είπε...

Ναι, ναι, είναι Βακτριανή γκαμήλα ο Ζαχαρής!
Ο δεξιά είναι ο Βεζούβιος.
(Έχει ψηλή καμπούρα και είναι υπερβολικά ευέξαπτος!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Όντως,φέρνει πολύ σε Βεζούβιο, άκρως ταιριαστό!! :)

Να τους δώσετε τους χαιρετισμούς μου! Τώρα που γνωριστήκαμε δλδ

Darthiir the Abban είπε...

Ωωω να τους δώσετε αυτοπροσώπως, θα το χαρούν πολύ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ω, ευχαρίστως! Να κανονίσουμε για ένα earl grey . :P

Darthiir the Abban είπε...

Ωωωω μα οπωσδήποτε!
Μόλις ετοιμάσεις το μυρωδάτο απόσταγμα ρίξε σύρμα στο καμελόφωνο!