Τρίτη, 11 Μαΐου 2010

Χρρρρρρ-φσσσσσσσ

(ναι,αν εξαιρέσεις ότι εγώ έχω 2 δόντια αντί για ένα κατα τ' άλλα ίδιοι είμαστε)



Πώπω μιλάμε για απίστευτη νύστα όμως! Απίστευτη! Απ την εξεταστική έχω να πάθω τέτοιο πράγμα! Πάνω που λες ότι ξυπνάς πιάνεις τον εαυτό σου να σκέφτεται "αν ακουμπούσα λίγο εδώ θα μπορούσα να κοιμηθώ"....και ακουμπάς!
Ξύπνησα στις 6 και τέταρτο και μέχρι τις 8 -έχοντας ήδη πιει καφέ- είχα κοιμηθεί στην καρέκλα,στο γραφείο και στον καναπέ.Όρθια μόνο δεν πρόλαβα. Μάλλον γιατί αυτό γίνεται σε μόνιμη βάση.
Τώρα έχω ξυπνήσει απ το ένα μάτι,το δεξί. Το αριστερό αρνείται πεισματικά ν' ανοίξει. Έχω αααααααααααααααααααααπειρες δουλειές. ΑΠΕΙΡΕΣ όμως. Δεν υπάρχει περίπτωση να τις προλάβω όλες,κι αυτό σημαίνει ενδεχόμενο πανικό αύριο και μπορεί και μεθαύριο. Κι εκεί που κάνεις ένα πρόχειρο -πλην όμως παρανοϊκό και σχεδόν αδύνατο- πρόγραμμα, και λες "ΟΥΦ,κάπως τα βόλεψα",εκεί πετάγεται ένα κάτι (άνθρωπος,τηλέφωνο,μέηλ,κάτι τελοσπάντων) για να σου προσθέσει ακόμα μια υποχρέωση....Και φτου κι απ την αρχή.
Παρασκευή ξεκινάω, παραδόξως άγχος δεν έχω ούτε για τα μάτια. Βασικά δεν έχω άγχος για τις εξετάσεις,έχω άγχος για να προλάβω αυτές τις μέρες να κάνω αυτά που θέλω,αλλά αυτό είναι το λιγότερο.
Πάντως είναι πολύ αστείο το πως οι άνθρωποι σε βάζουν σε κουτάκια, μ' έχουν "παρηγορήσει" μέχρι τώρα ένα κάρο άνθρωποι επειδή θεωρούν αυτόματα ότι έχω πανικοβληθεί. Άσε που εκεί που έχεις χαλαρωωωωωσει μπορεί να σ αγχώσουν γιατί ο καθένας λέει ότι του ρθει! Η κορυφαία ήταν μία που μ έβαλε κάτω και με παρηγόρησε με το ζόρι....:
-Πως πας Μπουρδού μου? Έχεις άγχος?
-Εε,όχι μωρέ,παραδόξως είμαι μια χαρά!
-Ναι,ναι μην έχεις άγχος γιατί μπλα μπλα μπλα...και δεν είναι τίποτα μπλα μπλα μπλα,εξετάσεις είναι μπλα μπλα μπλα, το πρώτο θέμα είναι γελοίο μπλα μπλα μπλα.......

Μόνη της, έτσι??? Και μίλαγε κανα τέταρτο! Και είχα και δουλειά κι ήθελα να την κόψω στη μέση να της πω ότι με καθυστερεί αλλά τι να κάνω που δεν μου το επιτρέπουν οι αρχές μου!
Μετά έμαθα ότι είπε πως ήμουν πολύ χάλια και με παρηγορούσε.......μναι.

ΧΑ! κατάφερα τον αρχικό σκοπό μου,έγραψα ποστ και ξύπνησα!!

Καλημέρες!!

[Ρε γμτ κοιμήθηκα πάνω στο μανίκι του φούτερ μου κι έκανα ζάρες γύρω απ το μάτι το ζώον!]

13 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Μαγιώ μην ξεχάσεις να πάρεις.

Darthiir the Abban είπε...

Λοιπόν, η λύση είναι να μου δώκεις λίγη από την υπνηλία σου που εγώ ξυπνάω χωρίς λόγο και δεν μπορώ να ξανακοιμηθώ, για να έχεις και περισσότερο χρόνο για τις δουλειές σου!
Για έλα να κάνουμε την σκάτζα λοιπόν!!!

KV είπε...

Πως πας Μπουρδού μου? Έχεις άγχος?

Darthiir the Abban είπε...

Έτσι όπως την κόβω σύντεκνε, αντιάγχος έχει!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Θέλω κι εγώ
Και πού να το πάω???

@Darthiir
ευκολααα όμως, ετοιμάζω την κούριερ!!

@ΚV
χαχαχαχαχα, όχι - ευτυχώς που χω το τρέξιμο! :P :P :P

[και τη φάρμα!!]
[και το νησί!]
[και το καφέ!]
[και...]

@Darthiir Vol.2
γιες ιντίντ,φτύξτε με! :P

Kαλησπεεεεεεεεεεεερε΅ς!!

γνωστος αγνωστος είπε...

βγες λιγο εξω βρε!!!
πανε σε καμια παραλια..
αλλαξε παραστασεις και να δεις πως θα σου φυγει η υπνηλια!

KV είπε...

[και να μην γράψω και τι άλλο ... ταπ!]

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@γνωστός-άγνωστος
μα δεν είναι υπνηλία,ειναι νυσταααααααααααααααααααααααααααααα! [σε 20 μέρες οι παραλίες και τα ρέστα,γουίχα!!]

@Kιβι (όχι κνορ)
[σσσσσσσσσσσσσσσσσσουτ! με κυνηγάει ακόμα ο ρέϊντζερ!]

Darthiir the Abban είπε...

ΦΤΟΥ σου λοιπόν!
(Βρε 'συ, με ποιό κούριερ έκανες την αποστολή; Ακόμα να έρθουν!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Σγα, μούσκεμα έγινα!
Θα άνοιξε το πακέτο ο περίεργος και θα τον πήρε ο ύπνος! :P

Darthiir the Abban είπε...

Φτούυυυ! Να πάρει, δεν κάνουμε δουλειά έτσι...

koulpa είπε...

xaxa δε σου έχουν πει ότι ο ύπνος είναι το πιό βασικό όπλο στον πόλεμο; :):)
κοιμήσουουουου :):)
καλη πετυχεσιά και καλησπερούδιααα :):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Α μην ανησυχείτε, είμαι βολική εγώ! Όπου μ' αφήσεις κοιμάμαι!