Τετάρτη, 5 Μαΐου 2010

12.

1ον Έχω ξεμείνει απο τίτλους στα ποστς,κι επίσης με το αλτσχάιμερ που με δέρνει είμαι σίγουρη ότι τον κάθε τίτλο τον έχω ξαναβάλει τουλάχιστον άλλες 3 φορές στα 3(wow!) χρόνια που χω το μαγαζί.
2ον Το Αλτσχάιμερ που λέω παραπάνω μάλλον δεν είναι υπερβολή,χθες καθόμουν και κοίταζα τα κορδόνια των παπουτσιών μου και δεν θυμόμουν πως τα δένω. Είμαι πολύ καλά.
3ον Και για να σας πείσω ότι είμαι πολύ καλά, μόλις μου είπε η μάδερ "Φεύγω" και της απάντησα "Καληνύχτα!".
4ον Ωστόσο κατα βάθος εξακολουθώ να πιστεύω ότι είμαι καλά. Οι άλλοι γύρω μου πάλι δεν πρέπει να πολυείναι :P Γενικώς κάπου το χάνουμε, μάλλον όμως η συνισταμένη του συστηματος είναι μηδέν. [αυτά τα λέω γιατί κανονικά πρέπει να διαβάζω φυσική τώρα,κι είπα να απενοχοποιηθώ]
5ον Δεν θυμάμαι τί μέρα έχουμε,αλλά νταξ όλο και κάποιος καλοθελητής βρίσκεται να με προσγειώσει στο παρον.
6ον Βλέπω ψυχανώμαλα όνειρα,αν κι έχω να δω θρίλερ απ το 1840. Μάλλον κάτι πίνω αλλά ακόμα δεν έχω εντοπίσει. Παλιά με πείραζε το χαμομήλι. Έπινα πριν παώ για ύπνο και έβλεπα τέρατα στον ύπνο μου! ("Γιαγιά μήπως είδες κάτι χαπάκια που χα εδώ και έλεγαν LSD πάνω?" - "Ποιά χάπια παιδί μου,τους πράσινους δράκους έξω απ την κουζίνα τους είδες???")
7ον Έχω πιει άπειραααααααααααααααααααα λίτρα καφέ, αν όλο αυτό ήταν βενζίνη θα χαμε ξεπουληθεί (κι εγώ θα μουν 2 μέτρα κάτω απ το χώμα, πως τις κάνω αυτές τις υποθέσεις ακόμα δεν έχω καταλάβει)
8ον Έχω μεγάλη στεναχώρια και καημό,γιατί όλα τα σίζονς φινάλε των μούμπλε...μούμπλε...τεσσάρων?? τελοσπάντων,των όσων αμερικάνικων σειρών βλέπω , ξεκινάνε απ την άλλη Παρασκευή και μετά,αλλά εγώ απ την άλλη Παρασκευή ξεκιναώ τις εξετάσεις και δεν θα προλάβω να τα δω-δαμν!
9ον Πήγα να ξαναγράψω 8ον
10ον Θα κάνω ένα μοναδικό μισό-μαύρισμα μέχρι να ρθει το καλοκαίρι, με βαράει όλο το πρωί ο ήλιος στην πλάτη και στο τέλος θα μαι σαν μισοψημένη τηγανίτα. (πωωω,τηγανίτα,τί είπα τωρααααααααααα)
11ον Νομίζω ότι δεν μου ρχεται κάτι άλλο αυτή τη στιγμή,μάλλον με παραβάρεσε ο ήλιος
12ον Καλημέρες!

5 σχόλια:

KV είπε...

Καλημερούδια .... σκέψου ότι άλλοι δεν πρόλαβαν να δουν το σήζον..... γρουμφ!
Μακρυά από το χαμομήλι αν και νομίζω ότι έφταιγε το τρέξιμο....

Biologist είπε...

τουλάχιστον τελειώνεις... :)

Darthiir the Abban είπε...

Ψιτ...
Μην ξεχνάς να γυρνάς γύρω γύρω να σε πιάσει λίγο και στο πρόσωπο ο ήλιος!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@KV
μααααα,το σίζον φινάλεεε? ταπ!
φφφφ,ντε και καλά για κάτι να φταίει αυτό το τρέξιμο?? Στο μάτι το χετε βάλει! :P

@Biologist
Ω ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Darthiir
Δεν μπορώ,στραβώνομαι! Τίποτα-τίποτα,μισοψημένη τηγανίτα,είναι η μοίρα μου τέτοια!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλημεεεεεεεεεεεεεεερες!