Δευτέρα, 12 Απριλίου 2010

Kαι τώρα τί?

Είχα ένα α προβλημα εδώ και μερικές μέρες. Το ψαχνα απο δω,το ψαχνα απο κει, το συζήταγα απο δω,το ξανασυζήταγα απο κει. Μου λεγε ο καθένας μπλα μπλα μπλα, άκρη δεν έβρισκα. Καθόμουν να το σκεφτώ,μ έπαιρνε ο ύπνος (ήταν βαθύς προβληματισμός ρε,μη γελάτε!). Έχω όμως το σύνδρομο χάουζ,δλδ εκεί που 3 πουλάκια κάθονται και πλέκουνε πουλόβερ, τσουυυυυυυυυυυυυυυυυυυπ μου ρχονται οι ιδέες! Και μα την πίστη μου, ώρες ώρες έχω πολύ καλές ιδέες! Αυτή τη φορά μου σκασε η ιδέα όπως ανέβαινα τις σκάλες, είχα κλείσει το θερμοσίφωνο και σκεφτόμουν αν θα φάω τούρτα. Και φλααααααααααπ, ξεκαθάρισαν όλα. Το χα βρει. "Να το χαίρεσαι", θα μου πεις. Όντως,γιατί και που το βρήκα δεν ξέρω τι να το κάνω. Για την ακρίβεια δεν ξέρω τι να κάνω. Αλλά είναι μια αρχή βρε αδερφέ, απ το τίποτα!
Καλά μιλάμε τόσους μήνες εδωπέρα έχω λύσει όλα τα υπαρξιακά μου (και έχω πάρει 5 κιλά,δαμν!) .
Μα δεν κάνω και πολύ κατανοητά ποστς,εεε? Φτου μου! (τώρα να μην με ματιάσω? για τίποτε άλλο...? δεν ξέρω ακόμα!)

6 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Η λύση είναι... Essex!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Σαν το λευκό του αριέλ,τίποτα!

Darthiir the Abban είπε...

Πφφφφ...
Και μας το παίζεις και δύσκολη μετά...

KV είπε...

I ♥ σύνδρομο House .... seriously ... Φτου λοιπόν! φτου!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Darthiir
Εγώ?? Το αριέλ! (τί λέμε???? )

@KV
ααα μια καρδιά! Πως μπαίνει??
Ναι,το σύνδρομο χάουζ τα σπάει,μόνο που εμένα δεν μου κάθεται σε ΚΑΘΕ επεισόδιο! :P
[σιγά με το φτύσιμο γιατί δεν έχω κι ομπρέλα!]

Σπέρεεεεεεεεεεεεεεεεες!!!

KV είπε...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ... έτσι, σιμπλ!