Δευτέρα, 26 Απριλίου 2010

Έτσι που λες.


Πλήττω σαν το βλήτο. Ψέματα,δεν πλήττω. Θα θελα όμως.
Θυμάμαι την πρώτη φορά που έδωσα πανελλήνιες,και μετά μπήκα στη σχολή, μου χε μείνει ακόμα η ιδέα ότι πρέπει να διαβάσω. Καθόμουν να δω ταινία και το κανα με τύψεις γιατί νόμιζα ότι είχα διάβασμα (ψυχάκι χελοουυυυυ). Τελικά στα μισά του πρώτου έτους απαλλάχτηκα απ αυτό το συναίσθημα και φέτος είδα κι έπαθα να το επαναφέρω. Τελοσπάντων, 17 μέρες και σήμερα,άι θινκ! Όρκο δεν παίρνω, έχω χάσει τις μέρες! Περίμενα να αισθάνομαι πολύ περισσότερο πανικό,ή και άγχος,ή και κάτι ρε παιδί μου...αλλά μπα! Αναισθησία πλήρης. Πριν βιαστείς να με χειροκροτήσεις και να με συγχαρείς να σε πληροφορήσω ότι εγώ σ αυτά τα πράγματα δεν είμαι ψύχραιμη. Εγώ σ αυτά τα πράγματα πανικοβάλλομαι, γι αυτό και απορώ με την αναισθησία μου. Παμ' παρακάτω.
Όλα τα χρόνια το καλύτερο διάβασμα το κανα το βράδυ. Βράδυ όμως, όχι 10-11 η ώρα και βλακείες,αυτά είναι απόγευμα! Μετά τις 2 άρχιζε το καλό. Έχω βγαλει εγώ μαθήματα 2-6,ουυυυυυυυυυυυυυυ! Ένιγουεϊ, προχθές που πήγα να μαζέψω τα βιβλία έπεσα πάνω στην πορεία,κι όταν έχει πορεία στο κέντρο ένα μπαχαλο γίνεται όσο να πεις. Βάλε κι ότι κουβάλαγα γύρω στα 5-6 κιλά βιβλία πέρα-δώθε, ήρθα το βράδυ κι έγινα αλοιφή. Να μην μπορώ να πάρω τα πόδια μου. Άναψα και θερμοσίφωνο να κάνω μπάνιο κι είπα αυτό το κλασσικό στον εαυτό μου: "Να μωρέ,θα πέσω 20 λεπτάκια μέχρι να ζεσταθεί το νερό,θα κάνω και μπάνιο και μετά θα κάτσω να διαβάσω". Ξύπνησα μετά απο 1 ώρα,έκλεισα το θερμοσίφωνο και ξαναπεσα για ύπνο. Αποφάσισα να σηκωθώ στις 6μιση να διαβασω γιατί είχα μάθημα στις 10 και αρκετά χεσίδια μου χαν ρίξει μέχρι τότε. Πράγματι σηκώθηκα, και μάλιστα κεφάτη (τύφλα να χει ο βερόπουλος), διάβασα κιόλας,κι είχα και μια διαύγειααα. Εντωμεταξύ νέκρα στο σπίτι,οι υπόλοιποι κοιμόντουσαν είχε και τρελή ησυχία έξω, κουνούπι δεν με πείραξε. Επειδή μου καλάρεσε αυτή η ηρεμία, είπα να την επαναλάβω την επομένη και σηκώθηκα στις 8 (ήταν Σαββατο κι είπα να το ρίξω έξω)...αλλά ήταν η πλήρης καταστροφή. Γιατί σηκώθηκα,έκανα ένα μπουπ,πετάχτηκε ο πατέρας μου πάνω, ξύπνησε το υπόλοιπο σπίτι και γενικώς κλάφτο το διάβασμα...Αυτό το πράγμα που έτσι και είναι ξύπνιος άλλος μέσα στο σπίτι σου κάνει σκατά τη συγκέντρωση δεν θα το καταλάβω! Ρε και τίποτα να μην σου κάνει,σ άλλο δωμάτιο να είναι, όλο και κάτι θα γίνει να στη σπάσει! Κοινώς το πρωινό ξύπνημα το Σάββατο πήγε στράφι...Καλά για Κυριακή δεν το συζητώ,δεν το επιχείρησα καν. :P
Σήμερα όμως σηκώθηκα στις 6. Πιασμένη και όχι ιδιαίτερα φρέσκια αλλά τι τα θες,υποχρεώσεις! Έκανα καφέδες, έναν καθιστό μπουφέ για να χορτάσω την πείνα μου, και έκατσα να διαβάσω. Ε πρόλαβα-δεν πρόλαβα να διαβάσω καμιά ώρα. Αποφάσισαν να εγχειρίσουν το δρόμο ακριβώς κάτω απ το σπίτι μου,και τώρα κάθομαι με την συνοδεία ήχων όπως κόψιμο της ασφάλτου και το περίφημο "σφυρί" που σου κάνει τσάμπα λιποδιάλυση απ το κούνημα,πλας δωρεάν τεστ αντισεισμικότητας σπιτιού.
Μα άλλη φορά να μου το λένε όποτε έχουν σκοπό να μου σπάσουν τα νεύρα και να μην μ αφήσουν να διαβάσω τελικά,να μην σηκώνομαι κι εγώ η φουκαριάρα μες στη μαύρη νύχτα!
Πρέπει να πάω να βγάλω και φωτογραφίες,για την ταυτότητα των Πανελληνίων. Το βγάζω φωτογραφίες βέβαια είναι πολύ σχετικό, γιατί κρύβει δολίως την διαδικασία που υπάρχει πίσω απ τις φωτογραφίες. Κοινώς ένα α σουλούπωμα,γιατί συνήθως χρησιμοποιείς αυτές τις φωτογραφίες καθημερινά κι άμα έχεις βγει σα σκατά (δεν θυμάμαι φωτογραφίες απο πάσο ή ταυτότητα που να μην έχω βγει σα σκατά) βλαστιμάς κάθε μα ΚΑΘΕ φορά. Η επική δε είναι η φωτογραφία της ταυτότητας. Μιλάμε Η φωτογραφία. Δεν είμαι καν εγώ. Ένας να ρθει και να μου πει κοίτα εσύ είσαι,δεν θα μ αναγνωρίσω! Μάλλον πρέπει να υπάρχει κάποια σχετική κατάρα με τις φωτογραφίες της ταυτότητας,γιατί οι περισσότεροι βγαίνουν επιεικώς χάλια! Εγώ πάλι αν γινόταν να βγω στη φωτογραφία με 3 μάτια και 5 αφτιά θα είχα βγει!
Και μετά απ αυτό το πρωινό παραλήρημα πάω να ξεθάψω κάτι ωτοασπίδες που χα κάνει στοκ στην αρχή της χρονιάς,και να βάλω καφέ.
Καλημέρες!!

7 σχόλια:

KV είπε...

χαχαχαχαχα, "όποιος δεν θέλει να ζυμώσει" μου φαίνεται!!!! Έλα 17 μείνανε και ποιος νοιάζεται για μια φωτό που την χρησιμοποιεί μια εβδομάδα μόνο;;;; Θες να δεις το διαβατήριό μου να απορήσεις που δεν με συλλαμβάνουν σε κάθε αεροδρόμιο;;; Κλείσε τον Θανάση, βάλε ωτασπίδες και ... ;-) ραντεβού μετά για φύτεμα!
Σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μπα,δεν είναι μόνο μια βδομάδα,θέλω ν ανανεώσω και την κάρτα μου στην βιβλιοθήκη της σχολής,αυτή η φωτό θα με καταδιώκει!
Α είναι απλό το γιατί δεν σας συλλαμβάνουν...είναι πολύ απασχολημένοι με το να κυνηγάνε να συλλάβουν εμένα!! [
αυτό που άμα δεν βγεις στις φωτό του διαβατηρίου σαν κατάδικος δεν στις δέχονται, ποτέ δεν το κατάλαβα!]
Λετ μι νόου για το φύτεμα, πλέον είμαστε φουλ εξοπλισμένες!
Μόρνινγκς!

koulpa είπε...

xaxaxa αντε καλό διάβασμα και καλή επιτυχία.. αυτές τις κουβέντες τις κάναμε και πριν 2 χρόνια;.. :):)
καλημέρα και καλή εβδομάδα :):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

οοοοχι,τις γλιτώσατε αυτες πριν 2 χρόνια! Άνοιξα το βλογκ αφού έδωσα πανελλήνιες γιατί αν το ανοιγα πριν θα γκρινιαζα συνέχεια! (ενώ τώρααα....!)
Καλη εβδομάδα και σε σας!! :)

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Εγώ πάντως στις πανελλήνιες κοιμόμουν 8 το απόγευμα αφού πρώτα είχε βγει διάγγελμα στο σπίτι να χαμηλώσουν όλες οι τηλεοράσεις και ξυπνούσα στις 4 και διάβαζα. Ναι, διαύγεια. Ενώ νυσταγμένη το βράδυ πήγαινα με ρυθμό χελώνας.

Coula είπε...

Τωρα για ποιο πράγμα διαβάζεις;
Ξαναδίνεις Πανελλαδικές;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Θέλω κι εγώ
Εγώ τόσο νωρίς δεν μπορώ να κοιμηθώ με τίποτααααααααααααααααααααα όμως. Εδώ με το ζόρι ξεκινάω να πάω για ύπνο απ τις 12 για να φτάσω τελικά στο κρεβάτι κατά τη μία!

@Coula
οου γιες! Ξαναδίνω πανελλήνιες!!! :D (πολύ χαρά!! :P )