Τρίτη, 20 Απριλίου 2010

γβγφβγφνμφ

Ξέρω ότι στα τελευταία ποστς γράφω τα ίδια και τα ίδια. Τα ίδια θα γράψω και τώρα οπότε αν βαριέσαι στο λέω απο τώρα,θα ξαναβαρεθείς.
Είναι μάλλον που δεν έχει αλλάξει τίποτα καιρό τώρα. Ψέματα,έχει αλλάξει. Όλα έχουν γίνει πολυυυυυυυυυ πολύ χειρότερα. Έχει πλάκα να σου λέει ο καθένας πως νιώθεις και όλοι να πέφτουν έξω. Αισθάνομαι τις μούτζες να περιστρέφονται γύρω απ το κεφάλι μου,και δεν ξέρω για τι απ όλα. Δαμν,κάπου εδώ είναι ο πάτος,δεν μπορεί!!
Δεν θ' αντέξω,ήδη δεν αντέχω! Έχω πιάσει το 0 και προσπαθώ να το ξεζουμίσω. Αλλά νομίζω ότι έχω πιάσει και το μηδέν του μηδενός. Τρελή φιλοσοφία είπα πάλι,ΠΤΟΥ μου.
Σκατά,όσο προσπαθώ να τα βάλω σε σειρά τόσο βρίσκω λόγους να γίνομαι χειρότερα, πφφφφ
βλακείες

8 σχόλια:

KV είπε...

"όσο προσπαθώ να τα βάλω σε σειρά τόσο βρίσκω λόγους να γίνομαι χειρότερα" ... Έϊ, μήπως αν είναι να βρίσκεις λόγους, κινείσαι σε λάθος κατεύθυνση;;; Για σμάϊλ, άνοιξη είναι. Άντε, μην βάλω τις φωνές.
Καλημερούδια!

Darthiir the Abban είπε...

Άντε ρε πουλάκι μου, τελείωνε πια με αυτό το μηδέν, να περάσουμε επιτέλους και στο -1!!!
(Ε ναι, δεν τη βλέπεις; Άνοιξη είναι, πέρασε και άφησε και σχόλιο από πάνω!!! :p)
Μέρεεεεες.....

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Η αισιοδοξία σου σπάει κόκκαλα. Άντε πέρνα στα Γιάννενα να έρθω τσάμπα διακοπές

γνωστος αγνωστος είπε...

Μην πελαγωνεις έτσι βρε!
Μαθήματα είναι αυτά της ζωής ....
Θα περάσουν όλα...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@KV
Με τη γκαντεμιά που με δέρνει εμένα τώρα που είναι άνοιξη θα μου εμφανιστούν και αλλεργίες! :P

@Dathiir
το -1 ε? καλοοοοοοο,δεν το χα σκεφτεί! Αυτό θα κάνω, είναι μια κάποια κίνηση! :)
[παίρνετε παρουσίες,να φοβηθώ?]

@Θέλω κι εγώ
ότι σπάει-σπάει. Πιανού δεν ξέρω!
Θα πάω στα Γιάννενα να πνιγώ στη λίμνη αλά κυρα φροσύνη!

@Γνωστός-άγνωστος
Είμαι πελαγωτικός τύπος εγώ,πνίγομαι και σε κουταλιές νερό! :P
Btw, ήθελα να σου αφήσω κόμεντ στο μπλογκ σου χθες αλλά δεν πρόλαβα...η πρώτη φωτο που πόσταρες είναι ΑΨΟΓΟΤΕΛΕΙΑ, έπαθα την πλάκα μου! (την έβαλα και φόντο στο πισί :P :D )
Μη μου ζητήσεις πνευματικά δικαιώματα όμως!

Καλημέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεερες!

Darthiir the Abban είπε...

Γιατί πουλάκι μου; Επιδίδεσαι στις απουσίες;

KV είπε...

Δεν υπάρχει γκαντεμιά, ξεκινάς από λάθος υπόθεση! Για σύνελθε! ε-μα!

γνωστος αγνωστος είπε...

χαχαχα....
ολες δικες σου..... :)