Τετάρτη, 14 Απριλίου 2010

Κρύβομαι...


...απ τη γαστρεντερίτιδα. Άμα με ζητήσει πείτε της ότι δεν είμαι εδώ!
Ο πανέξυπνος ο βρο μου πήρε μια βδομάδα άδεια ,και σήμερα που θα φευγε θυμήθηκε να πάθει γαστρεντερίτιδα.
Επειδή εγώ όμως με τη γαστρεντερίτιδα έχουμε μια σχέση παθους,και τελευταία φορά κόλλησα το καλοκαίρι που μας πέρασε,δεν έχω καμία μα καμία όρεξη να ξανακολλήσω. Τον έχω βάλει σε καραντίνα,και δεν πιάνω τίποτα που πιθανόν είχε ακουμπήσει αν δεν αδειάσω πρώτα πάνω ένα μπουκάλι ντετόλ (αυτός το χε πάρει,εγώ δεν φταίω). Εντωμεταξύ απ αυτή τη τελευταία γρίπη που πέρασε (ποια ήταν απ όλες? Των πουλερικών? Των χοίρων? Των προχείρων? δεν θυμάμαι!) έχουμε κάνει ολόκληρο στοκ απο αντισηπτικά...σαπούνια, σπρέυ, καθαριστικά, μυριστικά, γυαλιστικά, μόνο αντισηπτικά σε καραμέλες δεν έχουμε. Ε,φαντάσου τα όλα αυτά μαζί, κι ένα διαρκές "ΦΣΣΣΣΣΣ" απ όπου περάσει ο οχτρός. Υπερβολές θα μου πειιις! Την προτελευταία φορά που κόλλησα ήμουν 3 μέρες στο κρεββάτι και κούναγα και ...ένα ολόκληρο δαχτυλάκι,θα σου πω.
Χαχαχαχαχα,στο σημείο αυτό να πω ότι ήθελα να γράψω "Πάω να κάνω καφέ", αλλά έγραψα "πάω να κάνω ντετόλ" και μάλιστα το είδα λίγο πριν πατήσω δημοσίευση! Γι αυτό σου λέω,δεν είμαι καλά! [Φτου ρε πούστη,μπήκε ο οχτρός στο δωμάτιο- α έφυγε! πάω να ψεκάσω :P ]

9 σχόλια:

KV είπε...

Ωχ; Να τον διώξεις από το σπίτι δεν παίζει;;; Να κοιμηθεί στον κήπο πχ;;;;
Καλημέρα
[δεν πιστεύω να ακούμπησε την καφετιέρα!]

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Θα τον βγάλω στο μπαλκόνι μου φαίνεται!

[όχι ευτυχώς, η καφετιέρα είναι ασφαλής , ο βρο...ΔΕΝ ΠΙΝΕΙ ΚΑΦΕ!!! (εγώ υιοθετημένο είμαι, δεν εξηγείται αλλιώς!) ]

Μερεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες!!!!

Darthiir the Abban είπε...

Παιδάκι μου δεν κολλάει η γαστρεντερίτιδα!!!
Ήμαρτον!
Άσε τον άνθρωπο ήσυχο στον πόνο του!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ΧΑ! Ποιος το πε αυτοοοοοοοοοοοοοοοο?

KV είπε...

μην τον ακούς : ΚΟΛΛΑΕΙ! Το μπαλκόνι είναι πολύ κοντά.... κήπο δεν έχετε;;; σκύλο;;;; βάλε σκύλο μέσα, βγάλε γαστρο-μπρο έξω!
βαστάς;;;;;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

μα ναι,κολλάει και μάλιστα διαολεμένα,το χω δοκιμάσει 4 φορές το πείραμα!!

Δεν έχω,που να τον παααω?! Θα τον πάω στην φάρμα,θα βγάλω τον πολ άνκα και θα βάλω τον βρο! (αρκεί να μην τρέχει απο πίσω μου όταν θερίζω!)
Βαστώ! (προς το παρόν!)

KV είπε...

όχι βρε άκαρδο τον πολ ανκα, ντροπή. Βγάλε το αδέλφι σου έξω!


βαστάς;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

τον πολ άνκα θα τον βάλω μέσα,το αδέρφι θ αφήσω έξω στη φάρμα!!! Τι λέμε τώρα,αφήνω εγώ τον πολ άνκα??

ΩΧ! ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΤΑΪΣΩ!

Darthiir the Abban είπε...

Δεν βλέπω ιδιαίτερο κίνδυνο...
Ούτως ή άλλως πάσχετε από βαρύτερης μορφής ασθένειες!!!

:ppp