Κυριακή, 28 Μαρτίου 2010

"Τη δόλια τη μανούλα μουυυ....

...τη πότισες φαρμάκι,αχ εσύ Καπετανάκη", ως επίσης και "Ξυπνώ και βλέπω σίδερα,στη γη στερεωμέναα,τα παιδάκια τα καημένα". Γενικώς δλδ απ το πρωί με τον Καπετανάκη ξυπνάμε,με τον Καπετανάκη κοιμόμαστε. Τί ανώμαλο πράγμα είναι αυτό δεν έχω καταλάβει! Και δεν ξέρω και πως μου κόλλησε,αλλά τόσο ντέρτι πια καιρό είχα!
Κατα τ' άλλα καλά, έχει αρχίσει να μ' εκνευρίζει η ερώτηση "Πώς πάει το διάβασμα?" κι αυτό γιατί μπορώ να δώσω διάφορες απαντήσεις που υποψιάζομαι ότι δεν θα χαροποιήσουν ιδιαίτερα αυτόν που ρώτησε,οπότε έχω βρει μία και λέω σ όλους μπας και ξεμπερδέψω. Επίσης έχει αρχίσει να μου τη δίνει και το πατ-πατ-πατ που μου κάνουν αφού "εσύ ρε δεν είσαι ίδια με τους άλλους,εσύ έχεις τη σχολή σου", που δεν θα το αναλύσω περισσότερο γιατί αρκετά ντέρτια έχουμε με τον Καπετανάκη ήδη!
Εγώ είχα και κάτι άλλα πιο σοβαρά που θελα να γράψω,αλλά είναι που μου χει κατσικωθεί το τραγούδι στο μυαλό κι αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν! Χάιντε να δούμε Μεγάλη Παρασκευή που θα με τρέχουν στα ξένα το κέρατο μου, ή που θα ξελαμπικάρω επιτέλους ή που θα με παρατήσουν εκεί και θα γυρίσουν χωρίς εμένα.

5 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Αχ θύμισέ μου σε ποια ξένα θα σε τρέξουν πάλι!
Θέλω και γωωωωωωωωωωωωωω
Πάρτε με και μένα μαζίιιιιιιιιιιιι

Darthiir the Abban είπε...

Πώωωωως πάει το διάβασμα;

(Και επιτέλους ξύρισε αυτό το μουστάκι... μπούκλες κάνει!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Θες κι εσύ
που να σε πάρουμε να σε πάμε,εδώ δεν θέλουμε να πάμε εμείς :P

@Darthiir
Μμμμ αστειάκια! :P

[ντουγκλαααααααααααααααα]

γνωστος αγνωστος είπε...

μη μου πεις οτι χορευεις κιολας???? :P

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Όχι αν και δεν είναι κακή ιδέα!!! :P
Καλησπέρες!