Παρασκευή, 19 Μαρτίου 2010

^$(%#$%#

Mέρες τώρα στο αυτοκίνητο είχε ανάψει το λαμπάκι της βενζίνης. Κίτρινο-κίτρινο,τσαφ ξαφνικά άναβε κράταγε λιγο και μετά το μετάνιωνε και έσβηνε. Μάλλον ξαναγέμιζε αυτόματα το ντεπόζιτο,γι αυτό. Μετά όμως ξανάναβε και γενικά απολαμβάναμε την τόσο διασκεδαστική αυτή διαδικασία. Χθες όμως αποφάσισε να ανάψει χωρίς να σβήσει. Το αγνόησα κι έκανα ότι κοιτάω αλλού μήπως το μπερδέψω και σβήσει,αλλά αυτό τίποτα,εκεί. Έπιασα το νόημα και πήγα να βάλω βενζίνη. Έχω μια μοναδική ικανότητα να ψάχνω ότι απεργεί. Ψάχνω ταξί όταν έχουν απεργία (μιση ωραααααααααααααααααα περίμενα το ζωάδι!!), βενζίνη όταν έχει απεργία,και γενικώς πήγε ο εβραίος στο παζάρι κτλ κτλ. Όπως κατάλαβες βενζίνη δεν έβαλα χθες,οπότε πήγα να βάλω σήμερα το πρωί. Πάλι στην καλή βενζινοπώλησα,μου λέει "Να σας βάλω μεσαία που ναι σούπερ ντούπερ ουάου, έχει τα ίδια οκτάνια,ψήνει καφέ και είναι ΜΟΛΙΣ 9 λεπτά πιο ακριβή?". Λεω να μας βάλει την απλή,αυτή ξέρουμε, αυτήν εμπιστευόμαστε. Και μας έβαλε. Μας έβαζε,μας έβαζε,μας έβαζε, αν δεν απαγορευόταν το κάπνισμα στα βενζινάδικα κι εγώ κάπνιζα θα κάνει τουλάχιστον 3 τσιγάρα. Εδέησε τελικά να κλωτσήσει το μαραφέτι,χαρήκαμε όλοι. Ηθελα όμως και τιμολόγιο οπότε δεν θα ξεμπερδεύαμε έτσι απλά, μου κάνει η καλή κυρία "Κάντε το αμάξι πιο κει αν θελετε κι ελάτε μέσα,είναι $#%$( ευρώ". Γενικά δεν ακούω καλά οπότε θεώρησα ότι το "$#%$" που εμένα μου έμοιασε ηχητικά με "εβδομήντα τέσσερα" ήταν λάθος της ακοής μου. Όταν πήγα μέσα την ξαναρώτησα γλυκά και μελιστάλαχτα (μπας και αποφασίσει να μου κόψει 50 επειδή έχω ωραίο χαμόγελο) πόσο μου είπε. Το χαμόγελο μου μάλλον δεν την ενθουσίασε γιατί επανέλαβε στυγνά "εβδομηντα τέσσερα ευρώ". Εγκεφαλικό. ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ??????????????????????????????????????? Απ το πρωί το φυσάω και δεν κρυώνει!!!!!!!Παλιά γεμίζαμε με ένα πενηντάρι και πολύ λέω! Με 30 ευρώ ήσουν άρχοντας! 75 ευρώ για τη βενζινηηηηη????
Το βλέπω εγώ,ο κόσμος μας θ αλλάξει μετά απ αυτό. Θα πηγαινουμε επισκέψεις και θα λένε "Βρε Καλλιόπη μην κάθεσαι,φέρε την φοντανιέρα να κεράσουμε ένα οκτάνιο τον άνθρωπο,πρώτη φορά στο σπίτι μας". Επίσης θα πηγαίνουμε βενζίνη για δώρο. Το μικρό το μπιτονάκι αμα δεν έχεις και μεγάλη υποχρέωση και "σε συσκευασία δώρου παρακαλώ". Ε αν τύχει δε και κανένας γάμος,τότε ένα κιβώτιο μπιτονάκια είναι πρέπον.
Ωιμέ.

6 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Ε να βάζεις πριν ανάψει καν το κίτρινο!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ναι καλά,η μυστική συνομωσία της βενζίνης είναι κρυμμένη πίσω απ αυτό! Όταν έχει φτάσει στο 1/4 του ντεποζιτου, σε χρόνο dt μηδενίζειιιιιιιιιιιιι :P

Darthiir the Abban είπε...

Ε-μα κι εσύ, γέμιζέ το στο 1/2 για να μην τρομάζεις!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ναι,είναι που λέμε "εγώ 30€ έβαζα,30€ βάζω" :P

Darthiir the Abban είπε...

Έεεεεετσι :)

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Αγάπη μου αφού ως τώρα η βενζίνη έκανε 1 ευρώ και τώρα κάνει 1,5 αυτό σημαίνει το εξής:

όταν για 1 λίτρο έδινα 1 ευρώ και τώρα 1,5
για τα 50 λίτρα που έδινα 50 ευρώ τώρα Χ

Χ=1,5x(50/1)=75.

Συνεπώς τα 74 ευρώ ήταν μια χαρά.
Σου έκοψε και ένα ευρώ βρε!

Βοήθειά μας.