Δευτέρα, 15 Μαρτίου 2010

Όλα βαίνουν καλώς...(εναντίον μας?)


Βούτηξα τον τίτλο του Σκαμπαρδώνη γιατί μου φάνηκε αν μη τι άλλο ταιριαστός.
Που λες,έπαθα ένα σπάσιμο νεύρων την Παρασκευή, ήμουν δε τόσο ψυχάκι που άμα ξαναζωντανέψουν το Τζόκερ στον Μπάτμαν θα πάω να περάσω απο οντισιόν.Τελοσπάντων το πέρασαμε κι αυτό,και όχι δεν τα παράτησα αν και ηθελα τοοοοοοοοοοοοοοοοσο λίγο ακόμα. Αλλά οοοχι, η μαζοχίαση ανέκαμψε και σε 2 μήνες θα πάω να δώσω. Έστω και με ορό και ψυχοφάρμακα. :P Αν αξιωθώ δηλαδή ποτέ να πάω να βγάλω φωτογραφίες για το καρτελάκι των εξετάσεων. Μου χουν ξεμείνει κάτι απο το ταξίδι το καλοκαίρι,άμα τις κοψω γύρω γύρω και τους τις πάω θα τις πάρουν άραγε? Αυτό πάντως που γίνεται με τη σχολή είναι φοβερό, μου χουν φάει οοοοοοοολες τις φωτογραφίες!! φφφ, προβλήματα που χει ο κόσμος!
Και τώρα ένα κοινωνικό μήνυμα: μερικές φορές το να ξέρεις τι θες είναι χειρότερο απ το να μη ξέρεις τι θες. Αυτό δεν πάει σε μένα,πάει γενικως σε κάτι περιπτωσούλες τώρα τελευταία :P
Kάθομαι να κάνω τη χημεία γιατί ξέμεινα απο σταυρόλεξα,αργκ!
Μερεεες

5 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Έχω τέτοια νεύρα σήμερα που δε λέγεται.

Darthiir the Abban είπε...

Μαζί με τις φώτο τους δίνεις και αυτόγραφο;
(Ναι, για άντε κάνε καμιά χημεία μην σε περιλάβει ο σύντεκνος και δε σε αφήσει σε χλωρό κλαρί!)

γνωστος αγνωστος είπε...

μια χαρα ειναι οι φωτο απο το καλοκαιρι βρε!
ειδικα αν ειναι μετα απο μπανακι στην θαλλασα μια χαρα λεμε!

KitsosMitsos είπε...

Καλησπέρα :-)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Θέλω κι εγώ
Τα παμεεεε,παντού υπάρχει ένας μαλάκας!

@Darthiir
Όχι γιατί κάνω μεγάλη υπογραφή και δεν χωράει στη φωτογραφία!

@γνωστός-άγνωστος
Μπα,αυτές που λέω εγώ μόνο κάτι μάτια φαίνονται απ το κουκούλωμα και δεν νομίζω να τις εκτιμήσουν!!!

@KitsosMitsos
Καλησπέρα as well!! :D