Πέμπτη, 11 Μαρτίου 2010

Τίποτα-τίποτα...


...έχουμε λέει 9 βδομάδες ακόμα. Ούτε ξέρω,ούτε με νοιάζει πόσες έχουμε ακριβώς, εγώ πάντως την επομένη των πανελληνίων,αφού δω και τί μάθημα δινω στην εξεταστική, θα τα κλείσω όλα και θα πέσω να κοιμάμαι 2 μέρες. Κι αφού ξυπνήσω με το καλό, θα ξαναδώ τί μάθημα δίνω στην εξεταστική, θα δώσω και 4-5 για να θυμηθώ τα παλιά,και μετά θα φύγω τρέχοντας. Και θα γυρίσω Σεπτέμβρη. Που θα πάω δεν ξέρω αλλά στην τελική δεν με νοιαζει και πολύ,θα φυγω σου λεωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω.
Θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω-θα φύγω.
Αχ,καλύτερα τώρα.

Καλημέρες!
[προσπαθώ απεγνωσμένα να κατεβάσω τη θερμοκρασία του κεφαλιού μου, έχω παρατηρήσει ότι μέχρι να πέσει η θερμοκρασία μου απ την ώρα που σηκώνομαι ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΕΥΓΕΙ Η ΘΟΛΟΥΡΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑΑΑ - συγκλονιστικό]

6 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Κοίτα, ο σύντεκνος θα σου πει να πιείς καφέ, εγώ θα σου πω, πριν πιείς τον καφέ (επιστημονική αλληλεγγύη :p) να κάνεις 2-3 ασκησούλες αεροβικής!

Να φύγεις ρε, να πας αλλού, να δω τί θα καταλάβεις!!!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Και εγώ καφέ θα πρότεινα. Και κρύο νερό στα μούτρα.

Μου θυμίζεις την εποχή που έδινα φυσική Α' Δέσμης τελευταίο μάθημα και ήθελα απεγνωσμένα να έρθει η μέρα και η ώρα που θα την έχω δώσει και θα βγαίνω από την αίθουσα.
Επί μία βδομάδα με δέκα μέρες μετά, συνέχιζα να κοιμάμαι και να ξυπνάω με το άγχος ότι έχω κάτι να διαβάσω.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Darthiir
Καφέ έκανα, αλλά ήταν γαλλικός και όσο να πεις δεν σε ξυπνάει και πολυυυυυυ αλλά το παλεύω! Ο ήλιος και τα λουλουδάκια πάλι είναι κάποιος πιο αφυπνιστικά!
Κάποτε ήμουνα πουλί και μ αγαπούσανε πολλοί! Γρουμφ!

@Θέλω κι εγώ
Εγώ θα ξυπνάω και θα χω κάτι να διαβάσω...μια διατροφή, μια υδραυλική, μια ζωοτεχνία βρε αδερφέ!
Αλλά αυτό θα είναι πλέον το ευχάριστο διάβασμα,αχ!

Darthiir the Abban είπε...

Αααααααααααααααααααααχχχχ
Άδικη καινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

και άλλους τους ρίχνεις στα τάρταρα,βεβαίως-βεβαίως!

koulpa είπε...

xaxaxa θα πρώτινα κρύο νεράκι να ρίξει τη θερμοκρασία.. αλλά βλέπω ότι και το φέυγω φευγω φευγω... κάνει τη δουλεια :):)
καλησπερούδια :):)