Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2010

The Sims


Τον τελευταίο καιρό έτσι αισθάνομαι,σαν να παίζω στο Σιμς. Όποιος έχει παίξει έστω ένα παιχνίδι απ τη σειρά ξέρει πόσο δύσκολο είναι να τα προλάβεις όλα σε μία μέρα. Αν θες να διασκεδάσεις τον τύπο σου θα θυσιάσεις λίγο απ τον ύπνο του,και μετά την επόμενη θα χει νεύρα γιατί δεν κοιμήθηκε καλά ή θα κοιμάται όρθιος. Αν θες να τα πας καλά στη δουλειά θα πρέπει να πηγαίνεις ξεκούραστος,χορτάτος και ξαλαφρωμένος (ναι,στην τουαλέτα αναφέρομαι,το κάνεις και αυτό για να μην σου γίνει μπλαβί το ανθρωπάκι :P ). Εν ολίγοις είναι όλα πολύ προγραμματισμένα: θα του βάλω να δει μισή ώρα τηλεόραση για να χαρεί λίγο, μετά θα τον αφήσω να διαβάσει λίγο και στις 11 θα τον βάλω για ύπνο για να προλάβει να κοιμηθεί 8 ώρες και να πάει καλά την επόμενη.
Σε τέτοια φάση είμαι πάνω κάτω. Μετράω τα πάντα και πολλές φορές δεν μου φτάνει η ώρα. "Αν ασχοληθώ μ αυτό 2 ώρες,και κάνω διάλειμμα ένα τέταρτο,και μετά πιάσω αυτό,και για να φάω θέλω μισή ώρα, και για να κάνω μπάνιο άλλη μισή,οπότε πάει μία ώρα,άρα μέχρι τις 11 πρέπει να τελειώσω για να προλάβω να δω κανένα επεισόδιο λοστ και να κοιμηθώ πριν τις 1μιση". Άλλες μέρες τα καταφέρνω,άλλες όμως "δεν βγαίνω μάνα μου". Αν δεν με απατά πολύ η μνήμη μου πρέπει να χω άλλες 95 μέρες μπροστά μου. Όχι ιδιαίτερα πολύ,αλλά όχι κι ιδιαίτερα λίγο. Καλά είναι,καλά είμαι.
Γενικά δεν συμβαίνει τίποτα φοβερό,τρομερό, και συναρπαστικό,γι αυτό κι έχω να γράψω ποστ απ την εποχή του Νώε. Όχι δλδ ότι σήμερα που έγραψα συγκίνησα τα πλήθη,αλλά λέμε τώρα.
Είχα παραπάνω βλακείες να γράψω,αλλά στο μεταξύ χτύπησε 2 φορές το τηλέφωνο,άλλαξα ρούχα, μάζεψα βιβλία,και μου φυγε η έμπνευση...Ζεεεεεεν.

2 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Εμένα με συγκίνησες τα μάλα μοναδική μου αγάπη.

Darthiir the Abban είπε...

Ο καλύτερος τρόπος να προφτάσεις "τα πάντα" μέσα σε μια μέρα είναι να μην βιάζεσαι να τα προφτάσεις...