Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010

Kαλά...

...άμα δει κανείς πως κυκλοφορώ απο σήμερα το απόγευμα και μετά, με περνάει σίγουρα για πρεζόνι :P
Είναι 2-3 μέρες που είμαι με 5 ώρες ύπνο,και χθες πάλι κοιμήθηκα 4μιση ώρες,οπότε τα μάτια μου έχουν κοκκινήσει και μια ελαφρά σακούλα (σανιτας-σάνιτας,διπλή εγγύηση) πάει να σχηματιστεί. Και μέσα σ όλα μου άλλαξε το μάθημα απ τις 7 που είχα ,για τις 9 το βράδυ. Αλλά όχι,τα κατάφερα και δεν κοιμήθηκα πάνω του! :D
Τώρα όμως θα κάτσω να χαζέψω καμιά βλακεία και πάω να την πέσω πάραυτα, γιατί με βλέπω αύριο να βγάζω χαρτζιλίκι άμα πάω στον ηλεκτρικό μ αυτή τη μούρη :P

6 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxaxa το έχω πάθει κι εγώ.. υπερβάλον ζήλος.. καλή ξεκούραση.. :):)
την καλημέρα μου :):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλημέρα! :)
Εντάξει,το σώσαμε!

koulpa είπε...

xaxaxa ωραία.. εμένα κυριολεκτικά με είχαν βάλει να τσακωθώ με τους δικούς μου καραγκιόζιδες οι καθηγητές στη σχολή.. δούλευα 80-100 ώρες σε τυπογραφίο.. 48 υποχρεωτική παρακολούθηση στα τει.. 20-25 ώρες διαδρομές.. κι αρκετές εξώδους μέσα στην εβδομάδα.. πως περιμεναν να μη μειάζω με πρεζόνι;;; :):)
καληνυχτούδιααα :):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

όχι νταξ,τέτοιο πράγμα δεν παλεύεται! Ήρωας! :P
Eδώ εγώ προσπαθώ να χωρέσω 8 ώρες διάβασμα την ημέρα με κυμενόμενες ώρες φροντιστηρίων αλλά πάλι δεν χωρανεεεεεεε!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Όποτε έχω υπάρξει εγώ σε τέτοια φάση, εκτός από την τρομακτική όψη πετάω και βλακείες. Το σαρδάμ, του σαρδάμ, ω σαρδάμ.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Εγο ωταν ιμε τοσω κουρασμενι,γραφο τρωμερα ανωρθογραφα.