Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2010

Τυφλο σύστημα

και με το ένα χέρι! Άμα είναι πολυτάλαντος ο άνθρωπος.. :P
Το αριστερό μου χέρι άρχισε να κάνει κάτι κόλπα τωρα τελευταία κι είπα να του δώσω άδεια για λίγες μέρες και να το περάσω σε αχρησία μπας και στρώσει. Δια τουτο λοιπόν γράφω τα ποστς με το ένα χέρι και οι τόνοι είναι ΠΟΛΥ κουραστικοί όταν γραφεις με ένα χερι.Οπότε με βλέπω να τους καταργώ! :P
Ευτυχώς που είμαι δεξιόχειρας δλδ,γιατί ακόμα στον τίτλο θα ήμουν!
Έχω χάσει και το μέτρημα για τις πανελλήνιες,εκείνες τις ρημαδοημερομηνίες πότε θα τις βγάλουν??? οεο? Τουλάχιστον όμως γράφτηκα,κάτι είναι κι αυτό! Αλλά μου βούτηξαν την παλια βεβαίωση πρόσβασης,θα μου δώσουν καινούρια λέει,φφφφ.

3 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Ναι αλλά η καινούρια βεβαίωση πρόσβασης θα έχει καλύτερο βαθμό από την παλιά. Μουτς.

koulpa είπε...

xaxa τα περί προσβάσεων δε τα κατάλαβα.. εχω χάσει επισόδια φαίνεται.. όσο για το τυφλό.. στο γράψημο δε πηράζει.. εδώ κοινονικοπουτικοοικονομικά πάμε στα τυφλά 180 χρόνια τώρα.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

Darthiir the Abban είπε...

Πφφφ σιγά...
Τέσσερα άκρα έχεις!!!

:ppp