Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2010

10+10+10+10....


...χρόνια τραγούδι,όπως είπε κι εκείνη!
Καιρό τώρα κυνηγάω συναυλία της Αλεξίου,έτσι όταν ανακοινώθηκαν οι συναυλίες στο Παλλάς σπεύσαμε να κλείσουμε εισιτήριο, γεγονός που αποδείχτηκε σοφό αφού ήταν γεματοοοοοο!
Τελοσπάντων ναι, πριν λίγο γύρισα απ τη συναυλία,και ομολογώ ότι είναι πολύ πολύ πολύ πολύ καλή!!!! Εντελώς αααααλλο πράγμα το live και πολύ ζωντάνια γενικά στη σκηνή! Λίγο ίσως έχασε σε διάρκεια αφού το καθαρό κομμάτι της μουσικής ήταν χοντρά-χοντρά 2 ώρες, αλλά βέβαια κι αυτές ήταν πολύ γεμάτες τραγούδια.
Απ' ότι διάβασα οι παραστάσεις παρατάθηκαν οπότε όσοι πιστοί προλάβετε! :P

5 σχόλια:

koulpa είπε...

πηγες;; μπράβο.. 15 χρόνια έχω ναπάω σε συναυλία.. πολύ καλή.. κι εξελ΄σεται.. :):)
τν καλησπέρα μου :):)

Coula είπε...

Η Αλεξίου είναι πολύ καλή.
Την είδα κι εγώ πρόσφατα!
Εύχομαι πάντα τέτοια!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
Πήγα-πήγα! Όντως,εξελίσεται!
Καλησπέρα! :)

@Coula
Ναι,πραγματικά καλή! Χαχα,επίσης!

DaisyCrazy είπε...

Είχα και γω καημό να δω Χαρούλα live αφού έχασα την ευκαιρία δυο φορές όταν ήμουν φοιτήτρια στην Αθήνα. Πριν δυο καλοκαίρια είχε έρθει προς τα δω με αφιέρωμα στον Μάνο Λοϊζο κι ευτυχώς πήγα επιτέλους και την απόλαυσα. Είναι από τις νύχτες που θα θυμάμαι για χρόνια. Ένιωσα πραγματικά ότι διασκέδασα με τη ψυχή μου. Ελπίζω να ξανακατεβεί σύντομα και πάλι θα τρέξω γιατί τέτοιες εμπειρίες αξίζουν να τις ζήσεις όσες φορές σου προσφερθούν.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Α ναι,πραγματικά αξίζουν τέτοιες εμπειρίες! Και η συναύλια ήταν πολύ καλή,κι εκείνη πολύ ζωντανή και με χιούμορ!