Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2010

Ουδεν νεώτερον απ' το δυτικό μέτωπο

Έχω σκίσει το στόμα μου απ το χασμουρητό, κάθε 2' κοιτάω την ώρα μπας και μου χει ξεφύγει, απαντάω "ναι","όχι" και "χαχαχα" στο μσν , ενίοτε βγάζω κορώνες στα τραγούδια που βάζει το ραδιόφωνο-χωρίς κίνδυνο να σκοτώσω αμαχους γιατί όλοι κοιμούνται-, και μετράω σελίδες για να παρατήσω την χημεία,να πιάσω τη στατιστική,να παρατήσω και τη στατιστική και να ξεραθώ.

Κι αυτή πρέπει να είναι η πιο μεγάλη πρόταση που έχει γραφτεί έβερ.
Καλά ε, όποιος δεν έχει δώσει 2η φορά πανελλήνιες δεν ξεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεερει πως είναι. Και να μην μάθει κιόλας.

Άντε καληνύχτες!

PERHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPS-PERHAPS-PERHAAAPS!

3 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Όχι, όχι, έχω γράψει πολύ μεγαλύτερες!!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

γρουμφ,έπρεπε να το περιμένω! :P

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Αν ξέρουμε λέει. Πίκρα και φαρμάκι είναι. Εγώ παραλίγο να πάω στο Δαφνί. Αλλά τελικά κατέληξα λίγο παραδίπλα.