Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2010

Αύριο θα είναι...

...μια πολύ,πολύ, ΠΟΛΥ κακή μέρα. Δεν είμαι η Πυθία,απλά αναγνωρίζω το τί με περιμένει.

Πρόσεξε με: τελείωσα τα μαθήματα παρασκευή βράδυ. Κυριακή έγραφα επαναληπτικο βιολογία. Πέμπτη γράφω επαναληπτικό χημεία. Κι έρχεται ο φυσικός και μου χώνει ένα διαγώνισμα την Τρίτη (αύριο,ναι). Και του λεω γλυκα κι ευγενικά ότι δυσκολεύομαι. Και λέει να το κάνει χειρότερο:
-Έλα στις 2 να γράψεις μέχρι τις 4,να κάνουμε και μάθημα 4-5
-Εεεεε,ξέρετε τελειώνω μαθηματικά στη 1μιση...
-Ε δε πειράζει,φάε κι έλα.

Που σημαίνει ότι: εγώ αύριο θα χω σερί μαθήματα 10-5 με 2 μισάωρα διαλείμματα. Και προσπαθώντας να διαβάσω για όλα δεν διάβασα για τίποτα. Κι εύχομαι αύριο που θα ξυπνήσω να ναι Τετάρτη. Ή ξαφνικά να κολλήσω στον ύπνο μου τον Η1Ν1. Ή ακόμα καλύτερα,να τον κολλήσει αυτός.
Έλα καλά,τα κανα σκατά, και δεν μπορώ να κάτσω να τα διορθώσω τώρα. Βλέπω ένα βουνό πράγματα και το μόνο που κάνω είναι να το βλέπω να μεγαλώνει κάθε μέρα και περισσότερο.
Ας πατήσει κάποιος το PAUSE ρε παιδιά!!


[Λέω να φάω λίγο αριέλ,να πιω κι ένα ποτήρι νερό,και μετά να πέσω κάτω να βγάζω αφρούς,γκρρρρρρρρρρ]

4 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Τσκ τσκ τσκ...
Υπερβολικιά!
Να, για να μην γκρινιάζεις, εγώ θα σου στείλω με mail να κάνεις άλλο ένα τεστάκι!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

γκρρρρρρρρρρρρ!!!

[εγώ και καλα τώρα γράφω. Αλλά τον έχω στήσει 11 υπέροχα λεπτά. Τα οποία προβλέπονται να γίνουν 120 και μετά να πάω για μάθημα. Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει,όβερ.]

Darthiir the Abban είπε...

Μα δε σου ζητήσαμε να χορέψεις!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

είναι νόστιμο το αριέλ;