Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2010

Θέλω...

-να φάω το καταπέτασμα
-να κάτσω κάτω και να κλαίω 2 μέρες και να μη με ρωτήσει κανείς γιατί
-να ακυρωθεί ότι μάθημα έχω γι αυτή τη βδομάδα
-να φτάσει ξαφνικά ο μαϊος κι εγώ να χω βγάλει την ύλη 3 φορές
-να μου φέρει κάποιος λεπτά σκούμπυ γιατί αυτά που έχω είναι χοντρά κι έχουν καταπονέσει τα δάχτυλα μου
-να σκοτώσω αυτόν που σκέφτεται τις διαφημίσεις του τζάμπο για το καλό της ανθρωπότητας
-να πείσει κάποιος τη μάνα μου ότι δεν έχω πέσει στα ναρκωτικά επειδή με είδε μια φορά να μαι ξαπλωμένη και να κοιτάω το ταβάνι
-να βγω έξω στο κρύο και να τρέχω φωνάζοντας "ουγκαγκαμπουμπουμγκιγκαπαγκουμπιρλιγκαγκα"
-να σπασω το φβ
-να πάω να κάνω ένα ΔΥΝΑΤΟ καφέ

κι επειδή απ όλα αυτά μόνο το τελευταίο γίνεται,σας χαιρετώ και σας ασπάζομαι και πάω να το πράξω.

7 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

- κάνε το! απλά να έχεις καβάτζα καμιά κόκα-κόλα για μετά
- δύσκολο να μη σε ρωτήσει κανένας - μπορείς όμως να δεις μια συγκινητική ταινία και να κλαις όλο το βράδυ (θα ξεσπάσεις και θα έχεις δικαιολογία αν σε ρωτήσουν)
- χλωμό το βλέπω (εκτός αν χιονίσει ΠΟΛΥ)
- βρες κάποιον να πάει τζάμπο
- να βρεις έναν τρόπο, ώστε να μη σε πιάσουν (το άλλοθι κανονίζεται)
- πες της ότι κάνεις επανάληψη και τα λες από μέσα σου
- αν το κάνεις, θα μου στείλεις το βιντεάκι;
- χμμμ...
- εύκολο!

Σε ασπάζομαι κι εγώ Μπουρδού!

γνωστος αγνωστος είπε...

μην κολας σε τιποτε και σπαστα ολα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@S&B
- τελικά έφαγα κανονικά κι ευτυχώς δλδ γιατί τώρα θα είχα και βαρυστομαχιά εκτός των άλλων
- μπουχουχουυυ,είμαι πολύ κλαψιάρα αλλά διόλου ευσυγκίνητη,έτσι και με δουν να κλαίω με ταινία θα με πάνε γραμμή στον ψυχίατρο :D
-ούτε το χιόνι πιάνει,απο μετεωρίτη και πάνω!
- fixed :)
- αυτό σηκώνει συζήτηση!!!
- χαχαχα,great minds think alike! Αυτό σκέφτηκα κι εγώ να πω!
- Μείνε ήσυχη, θα σαι απ τους πρώτους!
-μα κόλλαγε όλο τ απόγευμα η παλιοβλακεία!
- Έγινε κιόλας!

@gnostos-agnostos
αααααασχημα τα πράγματα (α)γνωστε!!!

Darthiir the Abban είπε...

φβ;;;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

φβ όπως φεισβουκ. :P

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

τι είναι τα σκούμπυ????

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

απιτά: http://estorz.co.uk/pics/lrg/scoobis.jpg