Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2010

Πίσω και σας έφαγα!

Ή με φάγανε! Δε ξέρω, ελπίζω να μη μάθουμε ποτέ όμως :P
Ας συνθέσω σκηνικό τρόμου: η ώρα είναι περασμένες 12...η βροχή έξω δεν έχει σταματήσει. Όχι καταιγίδα, ήρεμη αλλά συνεχής βροχή. Στο σπίτι εγώ με την μάδερ,ο μπαμπάς λείπει ταξίδι για δουλειές (αλά Κουστουρίτσα). Είπα να κάτσω λίγο παραπάνω να διαβάσω. Αφού όμως δεν με θέλει τί το ζαλιζωωωω?
Επανέρχομαι. Η ώρα περίπου 1μιση. Ακούγεται ο συναγερμός. Οι πρώτες σκέψεις που περνάνε απ το μυαλό μου: "Το κινητό μου είναι αυτό? Ξυπνητήρι? Μα πιο ξυπνητήρι είναι?. Μετά μου κόβει και καταλαβαίνω ότι έχει ανοίξει η εξώπορτα. Η μάνα μου λόγω κινητικού προβλήματος δεν μπορεί να κάνει και πολλά,οπότε guess who will save the world! Η Super Bourdou! Η οποία παρεπιπτόντως άκουγε πεντακάθαρα το ΝΤΟΥΚ-ΝΤΟΥΚ της καρδιάς της.
Στο σημείο αυτό να εξηγήσω ότι ο συναγερμός είναι μελέτη κι εγκατάσταση του αδερφού με τον πατέρα, οπότε όταν ανοίξει η καααατω-κάτω πόρτα αρχίζει και χτυπάει αυτό το πράγμα που ναι σαν ξυπνητήρι,αν δεν το απενεργοποιήσεις σε 10 δευτερόλεπτα αρχίζει και χτυπάει κι η σειρήνα,και πίστεψε με αυτό δεν θες να τ ακούσεις. Αν στο μεταξύ επιχειρήσεις να ανέβεις τις σκάλες για να φτάσεις σπίτι σε τσακώνει ο ανιχνευτής κίνησης και να τη πάλι η σειρήνα. Τελοσπάντων είναι γενικά ένα συστηματάκι τέτοιο περίεργο, το θέμα μου όμως εμένα ήταν αν θα έπρεπε ν ανοίξω την πόρτα του σπιτιού για να βγω στις σκάλες να κοιτάξω,ή να περιμένω τη σειρήνα. Επειδή δεν είχα και πολύ χρόνο να το σκεφτώ , βγήκα στις σκάλες και κοίταξα, η σειρήνα ενεργοποιήθηκε γιατί εντόπισε εμένα,αλλά εγώ κανέναν δεν είδα. Μετα βέβαια κατέβηκα και κλείδωσα και την κάτω πόρτα και τις πάνω του σπιτιού,και γενικώς έχουμε ψιλοταμπουρωθεί αλλά 2 σενάρια υπάρχουν: ή αποφάσισε κάποιος να μου κλέψει τα βρακιά μου αλλά άκουσε το συναγερμό κι έφυγε. Ή κάποιος αποφάσισε να μου κλέψει τα βρακιά μου αλλά άκουσε το συναγερμό και έτρεξε να κρυφτεί στο υπόγειο,ενεργοποιώντας τη σειρήνα ταυτόχρονα με μένα που βγήκα να δω τί γίνεται, με τέτοιο συγχρονισμό που θα ήταν καλή ιδέα να του προτείνω να πάμε μαζί στο ενσαμπλ στους ολυμπιακούς του Λονδίνου. Στη μεν πρώτη περίπτωση είμαστε σέηφ εντ σάουντ,στην δε δεύτερη έχω εγκλωβίσει τον μέλλοντα παρτενερ μου του καλλιτεχνικού πατινάζ στο υπόγειο. Αν και το 2ο σενάριο έχει σαφώς λιγότερες πιθανότητες.Τσάμπα έβλεπα τόσα χρόνια τα Μόνος στο σπίτι??? Απ έξω τα χα μάθει! :P
Καλά βεβαια μια τρομάρα την πήρα (και 2 μη σου πω) αλλά άμα με δείτε να ποστάρω κι αύριο το γλιτώσαμε! :)
Άντε καληνύχτες!

14 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

Οκ, τώρα ανησυχώ.
Ελπίζω να μην ήταν τίποτα.
Γράψε κάτι σύντομα.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

όχι ρε,μην ανησυχείς! Εδώ και μιάμιση ώρα δεν είχαμε νεότερα οπότε ή που είναι εξαιρετικά υπομονετικός για κλέφτης,ή που πήγε κι αυτός για ύπνο! :)

Sweet and bitter είπε...

ουφ!
επειδή το έχω περάσει αυτό πριν χρόνια, ανησύχησα πολύ
μ' αρέσει που σπας πλάκα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ρε συ άσε,τώρα πριν απο μερικά λεπτά έπεσε και το ρεύμα! Τα χρειάστηκα πάλι!!!
Ευτυχώς ξαναρθε! Με βλέπω για μεγάλη νύχτα αποψε!


Αλήθεια έχεις ζήσει τέτοιο σκηνικό? Τρόμος λέμε!

Sweet and bitter είπε...

τρόμος δε λες τίποτα...

πάντως, αν δεις ότι δεν μπορείς να ηρεμήσεις, πάρε το 100 να περάσουν για έναν έλεγχο - λογικά όμως δε θα είναι τίποτα - η μαμά σου τι λέει;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Η μαμα έχει πέσει για ύπνο! Το παιξα κι εγώ λίγο πιο ψύχραιμη για να μην την κατατρομάξω βραδιάτικα κι ανεβάσει και καμιά πίεση!
Βασικά κι εγώ νταξ μια χαρά είμαι, αφού ότι και να γίνει θα ξαναχτυπήσει ο συναγερμός, μέσα-μέσα στο σπίτι δεν είναι σίγουρα κανείς. Ε τώρα άμα είναι τόσο λυσσάρης που μας κλέψει τα πλυμμένα,χαλάλι του!

Sweet and bitter είπε...

Εντάξει τότε!
Μήπως ο συναγερμός χτύπησε επειδή υπήρξε κάποια διαφορά τάσης στο δίκτυο;
Όπως και να έχει, μην ανησυχείς!

Πάντως, αν σας λείψουν κάλτσες, θα δοθεί πιθανώς μια απάντηση στο διαχρονικό ερώτημα "πού πάνε οι μονές κάλτσες μετά το πλύσιμο;"!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χαχαχαχαχαα, σωστή!!! :D

koulpa είπε...

μιά χαρά σε βρήσκω δεδομένωνν των συνθηκών.. :):)
χαχαχα έχω καμιά 50αριά αταίριαστες κάλτες που περιμένουν το ταίρι τους.. λές να φταίει που δεν έχω συναγερμό; :):)
την καλημέρα μου :):)

Darthiir the Abban είπε...

Α!
Εκεί μένεις;

>:)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
χαχαχα, εντωμεταξύ σήμερα εμαθα ότι ο συναγερμός δεν δούλευε όπως ακριβώς νομίζαμε και ήταν πιθανό να χε μείνει κάποιος εντός σπιτιού,αλλά τη γλιτώσαμε! Μα που πάνε τελοσπάντων αυτές οι κάλτσες,δεν μπορώ να καταλαβω! Μάλλον προκειται για κάποια σκοτεινή συνομωσία!!

@ Darthiir
Εκεί-εκεί! Και θα υπερασπιστώ το φρούριο μου μέχρι τέλους! Γι αυτό να μην σας μπαίνουν ιδέες!! Πρρρρ
[μιλάμε για σούπερ εξοπλισμό,μια μπάλα του μπεηζμπολ κι ένα κοπίδι :P]

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Πρόλαβε να σας κλέψει τίποτα;
Την αστυνομία την πήρατε;
Τον πιάσατε τον κλέφτη;
Ήταν όμορφος;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Πολύ,και μου πε ότι θέλει να σε παντρευτεί! Τί να του πω?

Darthiir the Abban είπε...

ΟΚ, την επόμενη φορά θα ξέρω!
Πες και που έχεις τα βρακιά σου αν είναι, να τελειώνουμε μια ώρα αρχύτερα, να μην σε ενοχλήσω και πολύ δηλαδής!!!