Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου 2010

Λαλαλαλα και λολολολο

Σήμερα ξύπνησα απ τ αξημέρωτα - για τα μέτρα μου πάντα. Αυτό βέβαια οφείλετω στο γεγονός ότι χθες το βράδυ στη μία έγινε διακοπή ρεύματος,και ο υποσταθμός απέναντι απ το σπίτι μου έσκαγε κάθε τρις και λίγο σαν πυροτέχνημα. Παραλίγο να μπερδευτούμε και να ξαναλλάξουμε χρονιά.
Ξύπνησα που λες στις 8μιση,γιατί είχα στις 11 μάθημα και λέω ας διαβάσω και τίποτα επιτέλους. Βέβαια πριν τις 9μιση δεν είχα διαβάσει,αλλά μετά μου καλάρεσε που με βάραγε ο ήλιος κι εγώ διάβαζα κι είχα πάρει φόρα. Και μιαααααα καλή διάθεση που είχαα, σχεδόν δε με αναγνώριζα! Μέχρι που σκέφτηκα και να ακυρώσω το μάθημα γιατί λέω τέτοια διαύγεια άντε να την ξαναπετύχω. Τελικά όμως αποφάσισα να πάω γιατί μια ώρα ήταν,και λέω κομμάτια να γίνει. Κακή επιλογή όπως αποδείχτηκε γιατί παραλίγο να πιαστώ κοτσίδα με κοτσίδα με τον χημικό μου. Ο μόνος λόγος που δεν έγινε και αυτό είναι ότι εκείνος δεν έχει κοτσίδα και δεν θα ταν δίκαιο. Τέσπα για να μην τα πολυλογώ μου κανε ένα νεύρο κρόσσι,και ηρέμησα μόνο αφού τα πα σε 3 κατά σειρά ανθρώπους χρησιμοποιώντας τα ίδια λόγια και στους 3. Αυτό που λες συνέχεια τα ίδια πράγματα και ξεθυμένεις πολύ βολεύει.
Έπεσα τ απόγευμα για ύπνο και άφησα σημείωμα να με ξυπνήσουν στις 7,αλλά δεν είδε κανείς το σημείωμα και η μάνα μου θεώρησε ότι δεν ήμουν σπίτι,και πήρε τηλέφωνο στις 9 να δει τί κάνω, οπότε και ακολούθησε ο εξής διάλογος:
-Που είσαι Μπουρδού μου?
-μμμμ,εεεε? κοιμάμαι!
-Πού??
-Τί που καλέ, στο δωμάτιο μου είμαι,κοιμάμαι σου λέω!
-Κοιμάσαι τέτοια ώρα??? Είναι 9 η ώρα!!!!
-ΠΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!

και δεν έκανε. Όντως ήταν 9 η ώρα. Και τώρα όπως καταλαβαίνεις βουρδουλακιάζω μες στην καλή χαρά. Διάβασα απ τις 10 μέχρι τις 12,αλλά θέλω τώρα να διαβάσω φυσική που όλο την παρατάω.
Κι όσο σκέφτομαι ότι αύριο έχω πρωί πρωί χημεία τόσο βουρλίζομαι,αλλά είμαι ένας καλός άνθρωπος που θα ανεχτώ τις μαλακιες γιατί αν δεν τις ανεχτώ θα πλακωθούμε και είναι και μισή μερίδα άνθρωπος και θα τον βρουν κάτω απ το παπούτσι μου.
Επίσης έκανα αίτηση για τον ΟΤΕ και πολύ χάρηκα. Βασικά λέω ότι δεν θα πάω αλλα μεεεεεεεεεεεεεεεεεεχρι να με πάρουνε βλέπουμε. Μπορεί να χω αλλάξει και γνώμη.
Αυτά. Είπα ότι πρέπει να διαβάσω φυσική? το λέω τώρα!
Καληνύχτες!!

5 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Σε χαλάει ο ύπνος εσένα...

(4τη φορά δε θα πεις για το Χημικό;;; ξεθυμαίνεις καλύτερα με τις τέσσερεις!!!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μπα, μέχρι τρεις αντέχω, μετά μου χουν φύγει τα νεύρα!
Εμένα και το νερό με χαλάει!!!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

skdjfo kasjdofooxjoj και ελληνιστί σδφκξαλκσξδφοιξοψ κασξδλκφξ λσκδαξ΄λσκδφ.

Ανώνυμος είπε...

αντε μπες στον οτε να σε πληρώνουμε και εσένα, χαζοβιόλικο λαμόγιο

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

"αντε μπες στον οτε να σε πληρώνουμε και εσένα, χαζοβιόλικο λαμόγιο
01 Φεβρουαρίου 2010 6:45 μ.μ.
"


Μικρέ βλακάκο, έτσι κι αλλιώς με τα λεφτά του μπαμπάκα σου και της μαμάκας σου θα τα πληρώσεις, τι κόπτεσαι; Και Ανώνυμος κι όλας για να μην ακούσεις και απάντηση. Μάθε όμως ότι μερικοί έχουν μάθει να δουλεύουν και κάτι ζωάδια σαν εσένα τα έχουν για πρωινό.