Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2010

All the leaves are brown,and the sky is grey...

Χθες που έπεσα για ύπνο άκουσα τη βροχή στην τέντα. Σήμερα που ξύπνησα έβρεχε ακόμα.
Αμαν πια αυτός ο παλιόκαιρος,μας χαλάει την άνοιξη!! :P
Ψέματα λέω,μ αρέσει. Μου λειψε κιόλας λίγο, κόντεψα να ξαναβγάλω τη φραπεδιέρα τα χριστούγεννα! Είναι καλός και για διάβασμα πάντως ο καιρός,αν και δεν έχω καταφέρει να το εκμεταλλευτώ ακόμα. Γενικά γίνεται ένας ψιλοπανικός μες στο σπίτι αυτές τις μέρες,αλλά θ αραιώσουμε σιγά-σιγά, να κάνω κι εγώ λίγη δουλειά.
Εφτασε 10 κι εγώ έχω ακόμα να κάνω ότι είχα και το πρωί που ξύπνησα: μπάνιο και να γράψω ένα διαγώνισμα. Αυτό μου τη σπάει,αργω πολυυυυυυυυυυυυυυυ να πάρω μπρος.
Μάζεψα και τις βάσεις που μ ενδιαφέρουν σ ένα εξέλ,τις εκτύπωσα και τις κόλλησα μπροστά μου στο γραφείο. Κάθε φορά μου σηκώνω το κεφάλι απ το βιβλίο, φλααααααααααααααααπ, τρώω και ένα χαστούκι. Πάντως λειτουργεί,ξαναγυρίζω αμέσως έντρομη στο βιβλίο, σκεπτόμενη "Είναι πολλά τα μόρια Άρη!". Επίσης αρχίσανε και τα πρώτα όνειρα με τις εξετάσεις. Αμεεεεε! Σου λέει 13.500 μόρια έβγαλα. Αλλά όλα κι όλα,μαθηματικά και έκθεση έγραψα πάνω απο 18 λέει. Ότι να ναι μακαρόνια λέω γω.
Τώρα που το θυμήθηκα πρέπει να γράψω και καμιά έκθεση γιατί μόνο στο βλογ γράφω και δεν εκτιμήσουν και πολύ τις κοφτές προτάσεις μου. Επίσης έχω ένα θέμα με τις μεταφορές και τις παρομοιώσεις. Δεν τις χρησιμοποιώ καθόλου κι όλο μου τη λένε οι φιλόλογοι γιατί λέει πρέπει να διανθίζω το γραπτό μου με τέτοια. Εντάξει λοιπόν,απο δω και πέρα θα γράφω και στο μπλογκ τέτοια να το συνηθίσω. Ας πούμε: "Ο ήχος της βροχής στην τέντα ακουγόταν σαν χιλιάδες λιλιπούτεια ανθρωπάκια που κρατούν τον ρυθμό με τα τύμπανα τους. Σηκώθηκα και πήγα στο παράθυρο. Το νερό σχημάτιζε ρυάκια που κινούμενα απ τη βαρύτητα κατέληγαν στο πεζοδρόμιο, κι ύστερα έφευγαν για κάποιο φανταστικό ταξίδι. Οι σταγόνες τροφοδοτούσαν ρυθμικά τα όνειρα των ρυακιών."
Γκουααααααααααααααααααααααα, μέχρι εδώ έχω πετάξει φλύκταινες!! Αφού σου λέω δεν το χω καλέ μου φιλόλογε, τι το πιέζουμε το πράγμααα?
Είπα ότι πρέπει να κάνω μπάνιο,ε? Στείλτε καμιά παρομοίωση να χω στα υπ όψιν γιατί δεν την παλευυυυυυυυυυυυυυυυυω με τον μεταφορικό λόγοο και θέλω βαθμοοοοοοοο :P
Άντε καληνύχτες

5 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxaxaaxa μια χαρά τα πάς.. αν καταπολεμήσεις τις φλίχτενες :):)
καλημέραααα :):)

Darthiir the Abban είπε...

Άρη;;;
ΑΡΗ;;;
Μετά απ' όσα του έσειρες, τώρα επικαλείσαι τον Άρη;;; !!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Koulpa
Μπα,απ αυτές δεν γλυτώνω εύκολα!
Καλησπέρα! :D

@Darthiir the Abban
Ε καλά ντε,δεν τον είπα και πλούτωνα! :P

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Το διάβασμα είναι σκατά.
Καλή η παρομοίωση;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μετράει!
Αλλά δεν ξέρω αν θα την εκτιμήσουν και πολύ οι διορθωτές.