Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2009

It's beggining to look a lot like...


Christmas??? Μπαααα, δεν θα το λεγα! Δλδ την κάνει μια προσπάθεια,αλλά αν δεν ήταν όλο αυτό με τους κουραμπιέδες,τα μελομακάρονα που μας βάζουν σε κλίμα είδηση δεν θα χα πάρει!
Εντάξει, ομολογω ότι σήμερα που κανόνισα το επόμενο μάθημα της φυσικής (κάτι έχω πάθει σήμερα και τη γράφω συνέχεια "φυστική") στις 04 Ιανουαρίου, μια χριστουγεννιάτικη χαρά την πήρα! Βεβαια είναι κομμάτι άχαρη ημερομηνία το 04/01/10. Αυτό το 10 εκειπέρα πολύ ξέμπαρκο μου φαίνεται!
Έχω άλλη μια ώρα αύριο μάθημα και ξεμπερδεύω προς το παρόν. Εύκολα πράματα δλδ! Κατά τ άλλα πάλι έχω κανονίσει πράγματα για τα χριστούγεννα (με την ευρύτερη έννοια) και σκατοχαίρομαι, γιατί όλες τις άλλες χρονιές σάπιζα μέσα. Επίσης εγώ κάπου είχα δει το γκιτάρ χίροου για το PS2 με 50€ και τώρα δεν μπορώ να θυμηθώ που. Στη φνακ νομίζω,αλλά θα το κοιτάξω.
Μ αρέσει γιατί με διαβάζετε και αναρωτιέμαι αν περιμένετε ποτέ να πω τίποτα της προκοπής! Αφού όλο βλακείες γράφω, και μάλιστα με τη σειρά που μου σκάνε στο μυαλό!
Άμα το κάνω αυτό και στην έκθεση λέτε να πιάσει? Άμα τους βάλω λινκ για το μπλογκ? Θα παραξηγηθούν απ το "σκάσε" μήπως? Άμα τους αφήσω κανα μελομακάρονο της μάνας μου που χουν βγει κολασμένα? ε? ε? Καμιά δίπλα τότε? Τρίπλα? Τίποταα? Κρίμα!
Έχω την εντύπωση ότι το ποστ πριν απ τα χριστούγεννα έχει κάθε χρόνο τον ίδιο τίτλο, αλλά βαριέμαι να κοιτάξω το περσινό. Τελικά μάλλον συμφωνώ με τον εαυτό μου, γι αυτό.
Κι επίσης τώρα που το σκέφτηκα, πόσα χρόνια το χω το μαγαζί???? Μούμπλε-μούμπλε... 2μιση???? Πωωω,πάει σκατογέρασα κι εγώ.

Α και κάτι άλλο! Αυτό το &%#σιελ στα γράμματα δεξιά, τί το θέλανε αυτοί που φτιάξανε το φορεματάκι? Μάτι βγάζει! Αλλά το χιονάκι του παειι,δε λέω! Τρελααα είναι! Θα βγάλουμε πάσχα μ αυτό οπότε να το συνηθίζετε απο τώρα :P

4 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Αααχαχαχαχα
Μα καλή μου λείπει όλη η "ιδεολογία" πίσω απ' τη γιορτή πιά, πως να "θυμίσει χριστούγεννα";
(Αυτό με την έκθεση... μη το κάνεις ;) )
Άντε χρόνια πολλά και καλά :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ε οχιιιιιιιιι, στα παιδάκια ακόμα εκεί είναι η ιδεολογία! Όπως και σ αυτούς που ναι ακόμα παιδιά! :)

[να μην το κάνω ε? Αυτό με το μελομακάρονο τότε? :P
Χρόνια πολλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλα!! :D ]

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.
ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

Darthiir the Abban είπε...

Κοίτα, το μελομακάρονο μπορεί να πιάσει, αλλά μπορεί να φέρει και τα αντίθετα αποτελέσματα, αφού ίσως κάποιος σκεφτεί: Μα γιατί να μην έχω και του χρόνου; ;)
Καλά να μας μπεί!