Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου 2009

Έχω γυρίσει....


...εδώ και μέρες αλλά είμαι ένα ρεμάλι και μισό,και αφού γύρισα ξανάφυγα στο καπάκι, πήγα ΣΤΗΝ ορκωμοσία ;) , και αλήτεψα μια μέρα ακόμη πριν γυρίσω πίσω. Και σήμερα ήταν η πρώτη μέρα πίσω στο πρόγραμμα,αλλά τί κρίμα! Είναι Παρασκευή κι αύριο πάλι Σάββατο!! :D
Πέρασα τέλεια ναι,το Παρίσι ήταν πολύ όμορφο, είχε τέλειο στολισμό, ΠΟΛΥ κόσμο στα μαγαζιά, και πολύ κρύο! Και ρε γμτ είδα σήμερα ότι χιόνισε εκεί. Γαδεμιά. Βέβαια καλύτερα απ την άλλη μην μου κανε κανα αστείο κι έχανα ΤΗΝ ορκωμοσία.
Γενικά διανύω περίοδο μεγάλης χαράς, ούτε καν η μεγαγχολία των Χριστουγέννων δεν μ έχει καταδεχτεί! Μπορεί και να φταίει κι ο καιρός, κοντεύουμε να κάνουμε Χριστούγεννα αλά Αυστραλία, στις παραλίες με τα μαγιώ. Μια χαραααααααααααααααα όλα.
Καληνύχτες σας! :D

16 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxaxa μπράβοοο καλώς ήλθες.. και μπράβο και για ΤΗΝ ορκομοσία.. (το είδα στα προηγούμενα σχόλια) χαχαχα εγώ μόνο δίπλωμα οδήγησης και ιστιοπλοίας έχω καταφέρει να πάρω.. κι αυτά στο τσακ γιατί δεν ήθελα να λαδώσω.. :):)
καλημέρεεεες :):)

Darthiir the Abban είπε...

Βρε καλώς τηνα την ευρωπαία!
Τί χαμπάρια από τας παρισίους;
Πόσα κιλά βαρύτερη γυρίσατε;;;

:)))

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
α καλά το δικό μου το οδήγησης ηταν εντελώς γελοίο! Είχα πέσει στις μεγαλύτερες λέρες που υπάρχουν και μόνο που δεν με παρακάλαγαν να μου το δώσουν έτσι!

@Darthiir
Δεν γνωρίζω/δεν απαντώ! Δεν το τόλμησα, έρχονται και γιορτές τώρα και ποιος μας σώνει! :P
Πάντως τα μακαρόν τα τελειώσαμε! :D

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

koulpa αν έχεις και δίπλωμα για μηχανή θέλω και γω.

Μπουρδου η ορκωμοσία σε αγαπεί. Μουτς

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

:D

γνωστος αγνωστος είπε...

ετσι...να περνας παντα καλα και να εισαι χαρουμενη!!!!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

ΠΟΛΥ ωραίο το ταμπλέτι.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@γνωστός άγνωστος
Ευχαριστούμε,και στα δικά σας! :)

@ΘΚΕ
μα ναι,αφού με βοήθησε μια πτυχιούχος.

koulpa είπε...

xaxxaxa ΘΚΕ (πως λέμε ΚΘΒΕ).. μπα κι εγώ θέλω.. η παρατημένη μπέμπα (ΒΜW) μου είχε αδεια ΙΧ (καθ'ότι πρώην τρίκυκλο) αλλά το έκανα δικυκλο.. και πρέπει να πάρω μετά από 31 χρόνια στην παρανομία δίπλωμα.. :)

μπουρδουμπλούμ (αχαχαχαχα δε μπορώ) με γειά την εορταστική ατμόσφαιρα.. :):)

καλησπέρες :):)

Darthiir the Abban είπε...

Μα έλα, μην ντρέπεσαι τη ζυγαριά!

>:)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
μα ακόμα πιάνει το όνομα???!

@darthiir
εγώ?! Αυτή με ντρέπεται!!

Sweet and bitter είπε...

Κι εγώ θέλω Παρίσι! Έχω μείνει μόνο για λίγες ώρες κι αυτές στο σταθμό του τρένου...

ΥΓ: σου απάντησα στα σχόλια για το χιόνι στο blog μου

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ε μη το πολυσκέφτεσαι,κανόνισε το μια κι έξω!! Στη βράση κολλάει το σίδερο! :D
Ευχαριστώ για την απάντηση,θα το επιχειρήσω τώρα!

Sweet and bitter είπε...

Του πάει το χιόνι! :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Όντως! Φχαριστώ! :D

koulpa είπε...

xaxaxa δυόμιση χρόνια μετά.. ακόμα.. :):)
χαχαχα εμένα δε με ντρέπεται η ζυγαριά.. κάποιες φορές απλά με φοβόταν.. έχω φτάσει πολύ κοντά στο όριο της.. μια φορά πριν 11 χρόνια.. :):)
την καλησπέρα μου :):)