Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2009

Παρλέ βου φρανσέ?


μακαρόνια φρικασέ, κουλουπου - κουλουπου
Η βαλίτσα μου είναι ααααααααααααααααδεια. Αλλά όλα καλά! Θα την γεμίσω σήμερα, και σίγουρα θα ξεχάσω κάτι το οποίο θα τρέχω στα Παρίσια να το βρω. Αλλά καλά να μαστε!
Γενικά ψάχνω τα πιο χοντρά μου ρούχα γιατί λέει ότι έχει -3 με 2, οπότε θα το δαγκώσουμε κομμάτι. Βέβαια σαν το κρύο της Πράγας δεν νομίζω να ναι, αυτό παίζει να ήταν και το χειρότερο κρύο που χω φάει ποτέ μου!
Έχω την εντύπωση ότι μ έχουν σκυλογκαντεμιάσει κανα-δυο γνωστοί μου, αλλά εγώ γι ακόμα μια φορά θα πάω αντίθετα στα προγνωστικά και θα περάσω καλά. Αμέ. Ψώνισα και πριν λίγο τα μαντήλια που σκοτώνουν όλους τους κακούς ιούς και είμαι τζιτζί.
Να μου θυμίσεις να πάρω τους φορτιστές και τη βούρτσα, μονίμως αυτά ξεχνάω!
Ενιγουέι, προς το παρόν σας χαιρετώ και σας ασπάζομαι, ιιιιιιισως ξαναποστάρω απ εκεί αν και το βλέπω κομμάτι χλωμό γιατί μέχρι να γράψω μία πρόταση στο κινητό περνάει μια ώρα, αλλά ποτέ δεν ξες!
Ορεβουάρ!! :)


Y.Γ: Η βαλίτσα έχει μπόλικο κενό χώρο, ο οποίος φυσικά θα γεμίσει στην επιστροφή με macarons! :D

7 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

Να πάρεις και pinot (πινό), ένα κρασί μούρλια!

Θα έχει δωρεάν χάρτες με τα αξιοθέατα του Παρισιού στο αεροδρόμιο και σε διάφορα άλλα μέρη.

Κόλλα post-it για να μην ξεχάσεις φορτιστές.

Να περάσεις τέλεια!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ευχαριστώ πολύ Sweet&bitter μου, και για τις ευχές και για τις ταξιδιωτικές συμβουλές!!! :D
post-it! τέλεια ιδέα! :)

koulpa είπε...

axaxaxa θα πήδούσα εγώ τελευταία στιγμή στηβαλίτσα.. αλλά έβγαινε υπέρβαρη.. :):)
καλά να περάσεις μπουρδουμπλούμ (αχααχαχαχα) και μη μασάς με τίποτα.. :):)
καληνχτούδιααα :):)

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Να περάσεις ΠΟΛΥ όμορφα αλλιώς δεν σε αφήνω να πας.

Darthiir the Abban είπε...

Αααχ, Παρίσι...
Λοιπόν, το "κρύο" εκεί είναι λίγο πιο γλυκό (θα φταίνε οι βουτυρωμένες μηλόπιτες...) οπότε μην ανησυχείς. Πάντως εγώ λέω στον κενό χώρο να βάλει μερικά σοκολατάκια από το μαγαζάκι που είναι στον κάθετο στο ποτάμι δρόμο, στο νησάκι πίσω από την Παναγία των Παρισίων!

Α και φάε πολλές μηλόπιτες!!!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Πήρα πτυχίο.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ω ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!! Και ήμουν εκειιιι! :D :D :D :D