Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου 2009

Την παλευωωωωωω

Μετά απο σύντομη 3ήμερη εξόρμηση στην πρωτεύουσα,επέστρεψα προ ολίγου.
Πρόλαβα σε 3 μέρες και χώρεσα χιλιαδυο πράγματα, οπότε τώρα το να κάτσω και λίγο ήρεμα να διαβάσω ξαφνικά δεν μου φαίνεται και τόσο απαίσιο!
Το άλλο Σάββατο φεύγω για την πόλη του φωτός. Πλην όμως σήμερα Σάββατο, έχω μπούκωμα. Το οποίο μπούκωμα προσπαθώ απο χθες να το καταπολεμήσω. Προς το παρόν αμύνομαι με νερά, χαμομήλια, χυμούς, φρούτα, αλατόνερα για τη μύτη και δεν συμμαζεύεται. Τώρα να χω κολλήσει και τίποτα εντύπωση δεν θα μου κάνει, γιατί 3 μέρες τώρα έχω φάει το απίστευτο στριμωξίδι στον ηλεκτρικό κι εκεί δεν την γλιτώνεις με τίποτα. Ειδικά όταν κάνεις την ίδια μέρα 4 φορές τη διαδρομή Νερατζιώτισσα-Ομόνοια. Πιθανολογώ βέβαια ότι την άρπαξα απλά, αλλά ποτέ δεν ξες.
Εδώ σου λέει ο ξάδερφος μου είχε μια μέρα ατονία, τον κρατήσαν σπίτι, του κάναν κι ένα τεστ για γουρουνίαση, την άλλη μέρα περδίκι ο ξάδερφος. Ερχονται τ αποτελέσματα 100% γουρούνι σου λέει ήταν. Αλλά χαμπάρι δεν πήρε.
Μπήκα και στο 401 σ' ασανσερ με 3 μασκοφόρους (ουχί εκτελεστές),εκ των οποίων ο ένας καρασταντέ είχε γουρουνιάσει,οπότε σου λεω είμαι περικυκλωμένη. Και δεν με απασχολεί να κολλήσω, με απασχολει να κολλήσω τώρα που προλαβαίνω, γιατί άμα είναι να μου φάνε τα γουρούνια το Παρίσι πιασ τ αυγό και κούρευτο!

Α ναι,και τα νεότερα αποκτήματα μου απ τη σημερινή εξόρμηση στα τζάμπο:
(αυτό με τα πέπουλα είναι στυλό,ο άγιος βασίλης πετιέται απ το κουτάκι και λέει "ho-ho-ho merry christmas",και το άλλο είναι μαγνητάκι)

48 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Αααα, εκείνο το παστό χοιρινό που λέγαμε, τελικά θα το φάμε;;; !!!
:ppp

Μέρεεες :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Δε ξερω προς το πρόν ασχολούμαι με το βουλωμένο αριστερό μου ρουθούνι!
Μόλις τελειώσω τη μάχη θα σας ενημερώσω!

Πολλλλλλλλλλλλλλες μέρες!! :)

KitsosMitsos είπε...

Μια χαρά βόλτες βλέπω.
Καλές μάχες εύχομαι!!!
Καλησπέρα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

El είπε...

Πότε να έρθω να με πας στα τσάμποοοοοοο????

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@KitsosMitsos
Ευχαριστώ πολύ!! :D

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Καλωσήρθες! Σ ευχαριστώ πολύ,επίσης!

@El
Οποτε θεςςςςς,είναι διπλα στο σπίτι μου :D :D :D :D [κωλόφαρδη γαρ!]

El είπε...

Ιιιιιιιιιι! Πλακα με κάνεις; Έτσι και το είχα δίπλα στο σπίτι μου κάθε μήνα η μανούλα θα αναγκοζόταν να πουλάει κι απο ένα χωράφι

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χαχαχα,καταστροφή είναι σου λεωωωω! ευτυχώς που χαζοχαίρομαι με τις φθηνές βλακειούλες και τη βγάζω οικονομικά! :D

[αν και αποφεύγω να πολυπηγαίνω,γιατί οι υπάλληλοι μάλλον θα θυμούνται μια τρελή με πλαστική περικεφαλαία και σπαθί απο αφρολέξ που μονομαχούσε στους διαδρόμους! :P ]

El είπε...

Εγώ στα τζάμπο πηγαίνω πάντα με ένα φίλο πιο τρελό απο μένα, παίρνουμε μεγάλο καρότσι, μπαίνω μέσα και κάνουμε σούζες όσο εγώ τραγουδάω "Μέσα στο καρότσι, είμαι μοναχήηηηη...". Την τελευταία φορά που το κάναμε φρενάραμε πάνω στον ξάδερφο μου (αστυνόμος 50 χρονών...καταλαβαίνεις!) ο οποίος αφού τρόμαξε μου είπε το κορυφαίο..."Η μαμά σου τα ξέρει αυτά που κάνεις;".

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ΧΑαααααααααααααααααχαχαχαχα, τότε τα σπαθιά μου είναι πταίσματα!!! :D
Κορυφααααααααααααααααια ατάκα ο ξάδερφος!!!
Πρέπει να πάμε μαζί,θα φέρουν και κανάλια :P

[Ασχετο αλλά μια που πιάσαμε το κουβεντολόι, ας ρωτήξω! Εβγαλα κάτι άφθες ρε γμτ και τσούζουν,τα χαμέμηλα που πίνω κάνουν τίποτα ή τσάμπα βράζω??]

El είπε...

Άφθες ή έρπη; (Στο βλενογόνο μέσα και κάτω απο τη γλώσσα ή έξω στα χείλια; Το χαμόμιλάκι είναι καλό αρκεί να το πίνεις κρύο. Ζεστό μορή θα σε πεθάνει στον πόνο. Αν είναι άφθες πάρε pyralvex.

El είπε...

Γιατί τις έβγαλες; Έβαλες τίποτα βρώμικο στο στόμαααααααα; Ή έκανες πυρετό;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Αφθες πρέπει να ναι,στο ούλο τα χω! Σάμπως έχω ξαναβγάλει νομίζεις? :P
Καλέ είμαι αναίσθητη,το πινω ζεστό για να φτιάξω και το λαιμό και δεν με ενοχλεί! Μόνο όταν χαμογελάω τσούζει!
[ρε λες να με πήραν είδηση ότι είμαι χαζοχαρούμενο κι είπαν να με μαζέψουν λίγο??]

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

δε ξέρω ρεεε, σκέψου ότι είχα τέτοια άγνοια που στην αρχή νόμιζα ότι είχα δαγκωθεί και πόναγα! Αλλά μετά απο 1 έγιναν 3,και λέω του πούστη,δεν μπορεί να τρώω τα ούλα μου!
Κοίτα ψιλοπερνάω ένα κρυωματάκι αυτές τις μέρες,δε ξέρω αν έχει σχέση :P

El είπε...

Αν είναι 2-3, διπλάσιες σε μέγεθος απο κεφάλι καρφίτσας, λευκές απο πάνω, στρόγκυλες και η μια κολλητά με την άλλη...άφθες είναι. Σαν αυτή παρακάτω και πιο μικρες

http://www.ko-go.gr/images41/health1.jpg

Ορέ τί παχύδερμο είσαι εσύ! Τον χειρότερο πόνο κάνουν. Πάρε pyralvex και βάζε επάνω με το πινελάκι που έχει 2 φορές τη μέρα. Σε 2 μέρες max θα έχουν φύγει. Παίζει να έκανε ςπυρετό (έστω και δεκατάκια) γι'αυτό τις έβγαλες.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ναιμ,έτσι είναι απλά μικρότερες και δεν είναι κολλητά!
Απο πόνο χαμπέρι,μόνο προχθες λιιιιιιιγο περισσότερο, αλλά ούτε καν!
Θενκς ρε doc! :D

El είπε...

Δεν κάνει τίποτα παιδί μου. Εγώ θενκς για την συνησφορά σου στην επιστήμη.
Αν δεν το κατάλαβες είσαι ο κασίδης που στο κεφάλι του γίνονται τα θαύματα και πάει η τέχνη μας ένα βήμα μπροστά!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χαχαχα, έτσι πρέπει :D

Είμαι όμως ολίγον τι μεταλλαγμένος κασίδης,γιατι μεεεεεεεεεεεεεεεεεχρι ν αρρωστήσω βαριέσαι και με παρατάς!

[β δημοτικού,έκθεση "τί κάνω σπίτι όταν έχω πυρετο",δεν έγραψα ποτέ τίποτα, γιατί δεν ήξερα πως είναι να χεις πυρετο! Ψέματα,έγραψα για μια φορά που χα "οτιτιδα" (πως λέμε ότι να ναι? αυτό!), και πόναγε τ αφτί και μου βάλαν κάτι σταγόνες. :P ]

El είπε...

Η μάνα μου με ρωτάει συνέχεις "El μου...γιατί οι γκόμενοι σου φεύγουν νύχταααα;". Το παραλάσω και ερωτώ "Μπουρδου μου...γιατί οι αρώστιες σου φεύγουν μόλις σε δουν στα 3 μέτρα;"

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χαχα φοβερή η μανουλίτα!
Δε ξέρω ρε γαμώτο,μάλλον κάτι μου ριχνε η μάνα μου στο γάλα!! Δε ξέρεις όμως τι ξενερα είχα φάει σχολείο που αρρώσταιναν τα 3/4 της τάξης και πήγαινα ο μαλάκας για μάθημα ωσάν τον τελευταίο των μοϊκανών!!!

El είπε...

Πίκραααα! Μη στεναχωριέσαι πουλάκι μου. Θα μπεις ιατρική και θα σε βρούνε όλα μαζί. Κανόνας απαράβατος. Για να γίνεις καλός γιατρός πρέπει να κολλήσεις τα πάντα

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

E αν είναι έτσι να μπω για να ρθω στα ίσα μου πια!
Δεν μπορεί μανδάμ να αρρωσταίνει όλο σου το σόι,να ναι τέζα 3 στα κρεββάτια τους,κι εσύ να τους γιατροπορεύεις και να μοιράζεις κοτόσουπες και χαμομήλια!
Λίγη δικαίωση επιτέλους! :P

ρε να σου πω,μήπως θες να σου δώσω την ανοσία μου, να συνέλθεις κι εσύ ν αρρωστήσω κι εγώ λίγο που θέλω?

El είπε...

Ξεχνιέσαι και δε με αρέσει! Γιατρός είμαι καρντιά μου άρα καμία ανοσία δε με πιάνει!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Είναι που λέμε μια δοκιμή αρκεί να σας πείσει,ε? :P
Aφήνω τις ανοσίες και πιάνω τις ανοησίες που είναι πιο πολύ το φόρτε(κάζα) μου! :D

El είπε...

Ρε κοπελιά για βοήθα λίγο την κατάσταση. Ψάχνω για καμια σελίδα που να έχει τις ιδιότητες του e στα μαθηματικά. Ξέρεις κάτι;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Έχεις μερικές διάσπαρτες,εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/E_%28mathematical_constant%29

αλλά για πες για ποια ιδιότητα ψάχνεις μήπως ξέρω

El είπε...

Την e^0 ψάχνω. Αν θυμάμαι καλά μας κάνει 1 αλλά δεν είμαι σίγουρη (γαμώ τις καμπίλες, τα φάρμακα και τις δοσολογίες μου μέσα!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

τσιμπα κι αυτό http://galileo.phys.virginia.edu/classes/152.mf1i.spring02/Exponential_Function.pdf

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ναι ρε 1 κάνει. ότιδήποτε στη μηδενική κάνει 1.

El είπε...

Είμαι γαμάτη! Η τελευτέα φορά που το συνάντησα ήταν πριν 19 χρόνια. Πάω όμως κι εγώ και συγκρατώ κάτι άχρηστες πληροφορίες!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

να πας σε τηλεπαιχνίδι ρε άμα συγκρατείς άχρηστα! τα πιο άκυρα ρωτάνε! :P

[μεταξύ μας κι εγώ τα άκυρα συγκρατώ, σου χρειάζονται όμως τ άτιμα εκεί που δεν τα περιμένεις!]

El είπε...

Ω ναι! Και είμαι στην ευχάριστη θεση να ανακοινώσω πως όση ώρα τσατάρουμε τα δυό μας έσωσα έναν άνθρωπο (θεωρητικά πάντα) βρίσκοντας τη σωστή αναλογία φαρμάκου που έπρεπε να του χορηγηθεί άμεσα. Α τσααααα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

τι λεςςςςςς τωρααα! φσσσσ! είδες για να θυμάσαι τα άχρηστα?!

εγώ που χω λύσει 13 παραγώγους όσο μιλάμε, σώνω τίποτα ή το πουλί? :P

El είπε...

Χα! Τώρα ξεκινάω να διαβάζω παραγώγους αγάπη. Σε μισή ώρα θα έχω τελειώσει τη θεωρία και σε 3/4 θα λύνω θέματα πανελλαδικόν. Μη φρικάρεις. Είμουν πολύ καλή στα μαθηματικά (είχα βγει δεύτερη και σε ένα διαγωνισμό) και έχω πτυχίο και απο το ΕΑΠ (μαθηματικά-φυσική-χημεία-βιολογία μα κατεύθυνση μαθηματικών)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

αργγγγγγγγγγγγγγγκ, σας μισώ όλες εσάς τις ιδιοφυΐες!! :P :P
Εγώ πάλι πάντα σκράπας ήμουν, μόνο η γεωμετρία μ άρεσε που ταν πιο πρακτική

El είπε...

Η γιομετρία δε με άρεζε ποτέ. Τα μαθηματικάόμως είναι έρωτας ρε συ (για να μη πω άλλη λέξη!).

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Έρωτα δεν είχα ποτέ με κανένα μάθημα, ίσως ένα φλεεερτ με την οργανική.
Άντε και με την ιστορία, μόνο όμως τη νεώτερη.
Ερωτα πάντως τζου τζου τζου

El είπε...

Ένας συμαθητής μου ήταν ακριβώς έτσι. Έγινε μπογιατζής και κονομάει τρελά. Για σκέψου το μήπως έχεις εκεί έφεση

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ρε λες??? και μου φαίνεται και χαλαρωτικο το βάψιμο!
λες να ναι εκεί η χαμένη μου κλίση??!
να το ψάξω αν είναι!

El είπε...

Και η ξυλογλυπτική επίσης είναι χαλαρωτική.
Πάω για μπάνιο να είμαι έτοιμη στις 7 που θα μπω. Χάιντε, διάβασε λέμε. Θα σε εξετάσω τουμόροου

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ναι νταξ,είναι επίσημο. Δεν κοιμάσαι ΠΟΤΕ. Βρικολακιάσες μάλλον και δεν το πήρες είδηση!!
κι εγώ 3μιση την κάνω γιατί θα σηκωθώ στις 9 και θα κουτουλάω μια στον χημικό-μία στον μαθηματικό και τούμπαλιν!

Darthiir the Abban είπε...

Απαπάααα
Ολονύκτια λογοδιάρροιαααα

koulpa είπε...

xaxaxa είστε μια ωραία ατμόσφαιρα δω μέσα :):)
για μπογιατζής.. να σας ενημερώσω.. είναι πολύ χαλαρωτική δουλειά αν την κάνεις μόνος.. αλλιώς έχει το αρνητικό ότι συναναστρέφεσαι μπογιατζίδες.. :):)
περαστικά και καλημέρες :):)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

καλώς με, καλώς ήρθα. Τι θα πει "καρασταντέ" ρε παιδιά?
Συγνώμη αλλά οι μανούλες και οι γιαγιάδες, δεν μιλάνε την νεανική...

μια εξπλανασιόν? μερσί εκ των προτέρων.

Καλό Παρίσι, καλή διασκέδαση! να μου φιλίσεις τον Ζεράρ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@darthiir
Άντε καλέ, ήμασταν απασχολημένες κιόλας!

@koulpa
αυτό δυστυχως κουλπα ότι δουλειά και να κάνω δεν θα το γλιτωσωωωω!
Ευχαριστώ!

@Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα
Καλωσήρθες!
χαχαα,μισό να κάνω τον μπαμπινιώτη:

σταντέ εκ του εγγλέζικου standard
Καρά-σταντέ είναι υπερθετικός :P

Eλπίζω να βοήθησα, θενκς για τις ευχές!
Θα τον φιλήσω (αν βρω σκάλα να τον φτάσω!)

Darthiir the Abban είπε...

Βρακώνατε τα χελιδόνια;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

περίπου...!
Η κυρία απο κεί έσωζε ασθενείς με τις δυνάμεις του e κι εγώ έλυνα παραγώγους.
Αν τα βρακώναμε όμως θα τους βάζαμε ισοθερμικά βρακιά,τα παμε αυτά :P

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

α, ωραία, και γμ τις ξένες γλώσσες μου μέσα!!!!! τζαμπα μάθαινα τόσα χρόνια
ευχαριστώ πολύ, που με βοηθάτε να "πηδήξω" το χάσμα των γεννεών!!!

ωστε αγγλοτουρκικά γράφει και ο Μπαμπινιώτης. Να τόχω υπο την υποψία μου, ρε παιδί μου!

τσίμπα δυο φιλιά και μια καλημερα