Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου 2009

2010...σχεδόν δηλαδή!



Πρέπει να πάω να κάνω μπάνιο. Το λέω μια ώρα τώρα κι ακόμα δεν έχω πάει, αλλά θ αξιωθώ.
Αυτά τα πρωτοχρονιάτικα ποστς είναι που λέμε τι μας άφησε το προηγούμε έτος.
Αλλά δεν έχω τίποτα κακό να θυμάμαι απ το 2009, γιατί έχω πάθει αυτό που παθαίνω κάθε τέλος χρονιάς που δεν θυμάμαι τίποτα. Μόνο κάτι καλά, κι αυτά αααμα μου ρθουν.
Το μόνο που μου μένει είναι μερικοί καινούριοι άνθρωποι που γνώρισα, μερικοί που ήξερα αλλά γνώρισα καλύτερα, μερικούς που άφησα πίσω για να πάω μπροστά, κι ότι μεγάλωσα λιιιιιιιγο παραπάνω φέτος σε σχέση μ' άλλες χρονιές. Αλλά το θεωρώ κι αυτό καλό.
Τρομέρη ανασκόπηση, ανατρίχιασα. Επειδή όμως βλέπω να σκάει ο θερμοσίφωνας και να μου κάνει το σπίτι κάμπριο,κι επειδή πρέπει να ισιώσω και μαλλί και θα μου πάρει 2 ώρες γιατί έχω να κουρευτώ απ τη Μ.Τετάρτη, σας χαιρετώ,σας ασπάζομαι και σας εύχομαι το νέο έτος να είναι απ τα πιο όμορφα της ζωής σας! :)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!! :D

4 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Καλή χρονιά!

Είδες ευεργετική που είναι η αμνησία; Μέχρι και μπάνιο προφταίνεις να κάνεις ;)

delfinoula είπε...

Xronia polla kalh xronia apo melbourne...

O,ti poptheite sthb agkalia sas na to vreite...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Darthiir
Καλή χρονιααααααααααα!!! :)
Ευεργετικότατη είναι, και μπάνιο έκανα,και μαλλί πρόλαβα να ισιώσω! Αμέ!

@δελφινούλα
Καλή Χρονιά εκεί στα ξένα!!
Χριστούγεννα με τον ίδιο καιρό κάναμε,να μου το θυμηθείς!

Καλησπέρες!

Sweet and bitter είπε...

Ήμουν σίγουρη ότι σου είχα ευχηθεί...

Καλή χρονιά! Με ό,τι θες για να είσαι χαρούμενη!

Φιλιά!