Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2009

Zαπινγκ.




Είμαι με το λαπτοπ μπροστά στην τιβι. Έχω να πω ότι:

-Όλα τα κοριτσάκια πρέπει να γίνουν μαμάδες,όπως+δήποτε, δεν εξηγείται αλλιώς τόσο μωρίνι-σκατουλίνι που διαφημίζεται. Μπορούν εναλλακτικά να γίνουν και πριγκήπισσες.
-Τα αγοράκια μέχρι τα 7 τους θα χρειαστούν ψυχολόγο, είναι απίστευτο ότι όλα τα παιχνίδια για αγοράκια αφορούν ΤΕΡΑΤΑ. Και όταν λέω τέρατα το εννοώ,μέχρι κι εγώ τρομάζω μ αυτά!
-Τα μόνα αξιόλογο παιχνίδι που χω δει μέχρι τώρα είναι κάτι στρουμφάκια,τα playmobil και η Fisher Price που ως παιδί λάτρευα τα παιχνίδια της.
-Η ντόρα-μπαλαρίνα είναι ότι πιο αστείο έχω δει τον τελευταίο καιρό. Μπορούν εναλλακτικά να το ονομάσουν "Η Ντόρα τις απόκριες" ή "Η Ντόρα πρόεδρος της ΝΔ".
-Νομίζω ότι μου κάνουν πλύση εγκεφάλου με την μπάρμπι,κάθε μία διαφήμιση παίζει και μία barbie.
-Αν ξανακούσω τα ζουζούνια θα πιάσω το αροξόλ._
-Οι φωνές στα παιδικά είναι απίστευτα γελοίες. Μία δε, πρέπει να ήταν πορνοστάρ.
-Έχει πάλι του απίθανους (χαμόγελο,ΝΑΙ!)
-Στο σταρ καταστρέφεται πάλι ο κόσμος,αλλά είναι τόσο άθλια ταινία που δεν αντέχω να δω το γιατί.Ζωή σε μας. Α,ποτάμια βλέπω,κλιματική αλλαγή θα παίζει.
-Η Βουγιουκλάκη βάζει 2 φακελάκια ζάχαρη στον καφέ της.Δεν σε νοιάζει αλλά αυτό πρόσεξα.
-Η ετ3 λέει ότι "η δημοσκόπηση δίνει προβάδισμα στη Μπακογιάννη". Τί λέγαμε πιο πάνω? αυτό.
-Η πρωταγωνίστρια του twilight είναι απ τις πιο ξινές τύπισσες που υπάρχουν!! Λες και της έχεις βάλει ορό με ξύδι. Δεν ξέρω αν είναι το στυλ του παιξίματος της έτσι,αλλά θέλω να τη χαστουκίσω.
-Διαφήμιση του Παρλιάρου. Μην φτιάξεις ποτέ το γαλακτομπούρεκο του,η συνταγή του είναι πανάθλια.

Άρκετά, τελικά όταν τελειώνει το top gear πρέπει να κλείνω την τηλεόραση. Ή να χαζεύω διαφημίσεις που μ αρέσουν,αρκεί αυτές να μην είναι παιχνιδιών. Ουγκ.

4 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Εσύ παιδί μου με τί έπαιζες;

(Υπομονή, θα περάσουν τα Χριστούγεννα, θα τελειώσει το μαρτύριο... μέχρι το Πάσχα...)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Εγώ έπαιζα ή με τα παιχνίδια του αδερφού που ήταν ΣΑΦΩΣ πιο έξυπνα,γιατί εμένα κανεις δεν μου φερνε lego και playmobil,μπουχουχου!!! Επιπλέον είχα ξετινάξει όλη τη σειρά του τύπου "Ο μικρός οδοκαθαριστής",κτλ κτλ

:P :P

Darthiir the Abban είπε...

Έπαιζες με lego;
Να σε φιλίσω!
Τί είναι ο μικρός οδοκαθαριστής;;; :/

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Φυσικά και έπαιζα,τα λάτρευα! Ξεκίνησα ως πιτσιρίκι με duplo και μετά πέρασα στα lego!

"Ο μικρός οδοκαθαριστής" θα μπορούσε να είναι παιχνίδι της σειράς "Ο μικρός χημικός", "ο μικρός φυσικός", κτλ κτλ 0:)