Πέμπτη, 19 Νοεμβρίου 2009

Siesta



Το μεσημέρι γύρω στις 4, ότι και να κάνω,όπου και να μαι θα με πιάσει υπνηλία. Άλλαξα μάθημα για να μην πέφτει στις 4 γιατί πήγαινα εκεί και κοιμόμουν.
Δε ξέρω πως το χει προσαρμόσει έτσι ο οργανισμός μου,αλλά είμαι ικανή να κοιμηθώ οπουδήποτε. Δεν με πιάνουν ούτε καφέδες ούτε τίποτα, στις 4 υπολειτουργώ!
Άμα περάσει αυτό το δύσκολο μισάωρο (άντε καλά, τρία τέταρτα) μετά ξαναγίνομαι άνθρωπος και μπορώ να συνεχίσω κανονικά τις εργασίες μου.
Και τί βλέπω? Κοντοζυγώνει 4! Ότι προλάβω σε μια ώρα, αδιος!

5 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Μάνα μου δε σε πιάνει κανένας εσένα…
Στις εννιά δε θες μάθημα γιατί κοιμάσαι, στις τέσσερεις δε θες μάθημα γιατί κοιμάσαι, ρε ‘συ, μήπως σε χαλάει το μάθημα;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Παίζει κι αυτό,αλλά άμα με βάζαν μάθημα 12-3 (το βράδυ) εγώ μια χαρά φρέσκια-φρέσκια θα ήμουν!!!

koulpa είπε...

xaxaxa γιατί δε βάζουν μεταμεσονύχτια να είμαστε κι εμείς άνετοι;.. :):)
εγώ το παθαίνω κατά τις 7 το πρωί αυτό.. αν δεν έχω κοιμηθεί εννοήται :):)
καληνυχτούδιαα :):)

Parotitida είπε...

ax zilebo trela!! Ego exo to akrivos antitheto provlima: den boro na kimitho me tipota omos...

Kai kalos sas brika!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
μα έλα μου ντε? τί αμαρτίες πληρώνω!!

@parotitida
εγώ πάλι κοιμάμαι και όρθια σε κολώνες, νομίζω κάπου ανάμεσα μας είναι το νορμάλ!
και καλωσόρισες!


Καληνύχτες!