Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2009

Pictures of me,pictures of youu

Μ αρέσουν οι φωτογραφίες. Μ αρέσουν ακόμα περισσότερο οι φωτογραφίες που όταν τους τραβάς δεν τους δίνεις σημασία αλλά μόλις της περάσεις στον υπολογιστή/εμφανίσεις (κάτι είπα τώρα!) βγαίνουν τέλειες.
Για κάποιο περίεργο και μάλλον μαζοχιστικό λόγο, μ αρέσουν και οι φωτογραφίες των κινητών. Οκ, παραδέχομαι ότι η ποιότητα τους είναι επιεικως άθλια,αλλά απ την άλλη αλλοιώνουν τις φωτογραφίες με έναν ωραίο τρόπο. Επιπλέον έχει αρχίσει και μου τη δίνει που με τις φωτογραφικές των 4938439384309 MPs ο άλλος κάνει-κάνει-κάνει-κάνει ζουμ και βλέπει μέχρι και το μαρούλι που χει μείνει στον 5ο δόντι όπως μπαίνεις δεξιά! Κάτι ακόμα που μ αρέσει στο κινητό είναι ότι το χω πάντα μαζί μου και μπορώ να βγάλω κάτι που μ εντυπωσίασε ή κάτι που γινεται εκείνη τη στιγμή, με αποτέλεσμα βέβαια οι περισσότερες φωτός να είναι κάτι ηλιθιότητες, αλλά έχει την πλάκα του τελικά :P

Έτσι λοιπόν, το κινητό μου ήταν εκεί:

-Όταν συνάντησα ένα σαλιγκάρι να κάνει ντους στη σχολή:


-Όταν οι φωτογραφική μου δεν μπορούσε να βγάλει όλα όσα ήθελα αλλά μπορούσε το κινητό:



-Όταν κάθησα για καφέ και είδα απέναντι μου ζωγραφισμένο ένα λουλούδι:


-Όταν μου φέρανε τσάι με εχμ,γκουχ..."τονωτικά" : (τίποτα δεν είχε,χειρότερη είμαι χωρίς το τσάι :P)

-Όταν στο εργαστήριο οι καλύτερες σημειώσεις είναι οι φωτογραφίες:


-Όταν πήγα εκδρομή και δεν πήρα μαζί φωτογραφική:



-Όταν κόντρα στον ήλιο του Σουνίου δημιούργησε "άσχημες" μαυρίλες που μου άρεσαν τρελά:

-Όταν ανακάλυψα μια πέρδικα στα πρόθυρα αυτοκτονίας στον ναό:


-Όταν το θερμόμετρο τα παιξε και μέτραγε θερμοκρασίες Άρη:


-Όταν ανακάλυψα φέτα στο Ρευκιαβικ:


-Όταν στους θερμοπίδακες η μία φωτογραφική τέλειωσε απο μπαταρία:


- Όταν μ άρεσε τρελά η εικόνα του παιδιού που ταίζει τις πάπιες αλλά φοβόμουν να δείξω εμφανώς ότι βγάζω φωτό :P :


- Όταν το βράδυ αποφάσισα να παίξω με τις σκιές:

9 σχόλια:

El είπε...

H 2η και 3η φωτο είναι Πράγα? Ε? Και άμα είναι Πράγα, πότε πήγες? Και εμένα γιατί δε με το είπες? Και γιατί δε με πήρες μαζί? Και πότε θα κάνει ξαστεριά? (τα 'παιξα!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Γιεπ,το χεις,Πράγα είναι! Πήγα τον Μάρτιο: http://skasekaikolimpa.blogspot.com/2009/03/blog-post.html
κι είχε εναααααααααααααααααααααα κρύοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο.

Αυτό με την ξαστεριά δε ξέρω, άμα μάθεις πες μου κι εμένα γιατί πολύ μ απασχολεί!!

koulpa είπε...

χαχα εγώ συνήθως ξεχνώ αυτή τη χρήση του κινητου μου.. δεν έχω και καλόδιο σύνδεσης με το pc.. :):)
εσύ μια χαρά το δουλεύεις.. δε ξέρώ να κάνω zoom αν θα δώ τα ραγισματάκια στη πορσελάνι του ποτηριου.. αλλά είναι μια και μία οι φωτογραφίες.. :):)
την καληνύχτα μου.. μμμμ καλημέρα μου :):)

El είπε...

Η Πράγα είναι ο μεγάλος μου έρωτας μιλάμε! Να έχω πάει και 20 φορές, σε όλες τις εποχές. Χαλαρά η καλύτερη είναι τον Αύγουστο.

Αν τα καταφέρω να περάσω τη βιντεοκάμερα στο pc θα σου δείξω βόλτα στην Πράγα και κάπου σε ένα τοίχο έγραφε "Ο ΠΑΟΚ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ!".

Darthiir the Abban είπε...

Ά, το θερμόμετρο έφταιγε δηλαδή, εσύ δεν είχες ανεβάσει θερμοκρασία όταν σε πολιορκούσε ο Aris...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
Η κάθε φωτογραφική έχει τη χάρη της!! :)

@Ελ
χαααααααααχαχαχαχαχα,κάνεις πλααακα? Πόλη για πόλη δεν έχει μείνει όρθια! Συλλεκτικό βίντεο!

@Darthiir
Φφφφφ, μα γιατί με δώσατε τόσο στεγνά? Γρουμφ!!!


Καλημέρες!!!

Darthiir the Abban είπε...

Σου έχω πει πως ο αγαπημένος μου ήρωας της μυθολογίας ήταν ο εφιάλτης;

>:)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ναι,κι εμένα ο Αρτέμης Μάτσας! :P

Darthiir the Abban είπε...

Πόσα κοινά έχουμε!