Τετάρτη, 4 Νοεμβρίου 2009

Kαι όμως!

Το επιβεβαιώνει και το youtube, κάπου χάνω!
Όταν έχεις λογαριασμό στο youtube αυτό βλέπει ποια βίντεο έχεις παρακολουθήσει και μετά στην κεντρική σου βγάζει μερικά προτεινόμενα,τάχα μου τάχα μου σχετικά.
Μπαίνω λοιπόν και γω,και δώσε βάση στα προτεινόμενα:
Paola - To Amartolo (Muchacha) (το ποιο??)

Nikos Xidis - Ti malakas imoun (πες το ψεματα!)

Ελ.Αρβανιτακη - Θελω Να Σε Δω (Νταξ αυτό το πάτησα :P )

Richard Hammond - I'm Still Standing (Χαΐντε αυτό να το καταλάβω,τα χω λιώσει τα βιντεάκια)

Synavlia(live) - Haris Alexiou (Κι αυτό μ αρέσει,μ έπιασες!)

Je t'aime - Alvanos (ομολογω ότι δεν είχα διευρύνει τόσο τους μουσικούς μου ορίζοντες...)

Εδω Λιλιπούπολη - Ρόζα Ροζαλία (ομοίως άσχετο,ούτε και θυμάμαι πόσα χρόνια έχω να ψάξω λιλιπούπολη στο γιουτιουμπι!)

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ - Δεν ξεχνιέσαι δε ξεχνιέσαι (ντάρι ντάρι-ντάρι ντάρι,στο γυαλό πετούν οι γλάροι!)

9 σχόλια:

El είπε...

Ε ρε! Και μας πήρανε χαμπάρι ρεεεεε!

Darthiir the Abban είπε...

Ααααα

Το αμαρτωλόοοο...!!!

Έτσι πες...
Που μας φουσκώνεις ψέματα με ορμόνες και μεταλλαγμένα...
Έτσι το καταλαβαίνω!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@El
Γκαμώτεν,και το κρυβα καλά!!!

@Darthiir
Το αμαρτωλό αναφέρεται στο ποστς για τα φυντάνιααα? :P :P
Όχι γιατί εγώ κατα τ άλλα έχω βγάλει αλλεργία απ τα πέπουλα του αγγέλου! :P

Kαλημεεεεεερα σας!!

Darthiir the Abban είπε...

Έλα βρε κουτό, άμα μού 'γινες αλλεργικιά, πέρνα μια βόλτα να στα ξεπουπουλιάσω τ' αγγελικά φτερά
(Ψιτ, ξέχασες ν' ανάψεις το φωτοστέφανο και θα σε πάρουν χαμπάρι :p)

Πολύ καλημέρα και σε 'σας :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

http://img02.imagefra.me/img/img02/2/11/4/f_c1pxpm_b810463.jpg

:P :P :P

Darthiir the Abban είπε...

Τί υποννοείς;
Εκτός από αμαρτωλή και αλλεργική, είσαι και φιλάρεσκη;
Οϊμέ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μα δε φταίω εγώ! Ο Θεός που μ έκανε όμορφη! :P :P

Darthiir the Abban είπε...

Α μη μου ανακατέβεις και το θεό στη συζήτηση τώρα...
Και.. ψιτ... κατέβα, μην μας πέσεις και σε τρέχουμε στο ΚΑΤ

>:)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Φφφφφφφφφφφφ, καλά λοιπόν,θα το κάνω φυσοκάλαμο :P