Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2009

H παπουτσωμένη Μπουρδού!

Επιτέλους! Αξιώθηκα να πάω να πάρω παπούτσια! Εδώ να σου τονίσω ότι το να φανταστείς κανένα σουπερ ντούπερ ουάου γυναικείο παπούτσι είναι εντελώς περιττό, μιας κι όταν αναφέρομαι σε παπούτσια εννοώ τα καθημερινά- call me αθλητικά ή μπλαμούτσες όπως τις αποκαλεί η μάνα μου τρέφοντας βαθύτατη συμπάθεια γι αυτό το είδος παπουτσιού!
Τελοσπάντων,πήγα τελικά στο φάκτορι το οποίο παρεπιπτόντως είναι η χαρά της τσέπης σου, μιας και ότι έπιασα σήμερα το είχε μισή τιμή. Όπως πουχου αυτό το βεσπο-πάπουτσο το οποίο έξω το πούλαγαν 96 και στο φάκτορι είχε 48, αλλά ως γνωστή γκαντέμω δεν βρήκα νούμερο.
Και για να μην κυκλοφορώ ΚΑΙ τον Δεκέμβρη με τ άσπρα παπούτσια πήρα αυτά τα μαύρα σταν σμιθ (38 ευρα - απο 76€ οφ κορς) και κάτι καφέ πουμα που μοιαααααααααααααααζουν μ αυτά αλλά δεν είναι. Είναι καλύτερα.
Επίσης ήθελα να πάρω και μπότες,αλλά στα ψώνια είμαι απαίσια,το παραδέχομαι!! Μετά τις πρώτες δύο αγορες κουράζομαι και θέλω να φύγω :P
]Πήρα τέλος ένα χριστουγεννιάτικο σετ ζωγραφικής παραθύρων το οποίο καμία σχέση δεν έχει με τα υπόλοιπα,αλλά επιβεβαιώνω τον παλπιμπαιδισμό μου.
Α και να μην το ξεχάσω: 3-4-5 θα μαι Αθηναααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

[αυτή τη φορά έδωσα ηθελημένα άλλη διάσταση στον βλόγκερ!]

7 σχόλια:

El είπε...

6 δηλαδή δε θα είσαι? Κι ότι έλεγα να έρθω....σνιφ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Αααααααααααργκ,μαλακία! Έχω μαθήμα τις Κυριακες,ταπ ταπ!

γνωστος αγνωστος είπε...

μεγειεςςςςς τα καινουργια παπα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ευχαριστωωωωωωωω άγνωστε-γνωστέ!!! ;)

Darthiir the Abban είπε...

Ναι, κι εγώ, αυτή τη φορά, θα συμφωνήσω με τη μαμά σου!

:)))

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

πφφφφ! :P

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Σε περιμένω πώς και πώς αγάπη μουουουουουουουουουου ♥ ♥