Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2009

Προσοχή,δαγκώνει.


Εγώ με τον οδοντίατρο δεν έχω καμία σχέση. Κακώς απ την μία,καλώς απ την άλλη.
Έχω πάει μετρημένες 2 φορές σ' οδοντίατρο,και μία σήμερα, 3.
Η πρώτη ήταν όταν άλλαζα τα δύο πάνω μπροστινά δόντια, που νόμιζα ότι κάτι θα ήταν βρε παιδί μου αυτή η αλλαγή,και πήγα, μου χτύπησε μια ένεση στο ούλο (μιλάμε απο μικρό ήμουν μαζόχα,όχι αστεία), μου τα βγαλε,κι έτσι μπορούσα να βγάλω κι εγώ πλέον τις γελοίες φωτογραφίες που χαμογελάς και περνάει τραίνο ανάμεσα στα δόντια.
Παρεπιπτόντως,μακράν το καλύτερο βγάλσιμο δοντιού είναι όταν μου κουνιόταν ο δεξής κυνόδοντας, οπότε πλακωνόμουν μια φορά με τον αδερφό μου, του χώνω μια δαγκωνιά στο χέρι, τραβάει το χέρι του εκείνος, να τος ο κυνόδοντας πάνω στο μανίκι. Αμέ.
Που λες απο τότε πέρασαν πολλά-πολλά χρόνια που εγώ πήγαινα στο οδοντιατρείο μόνο για να παίξω με την καρέκλα που πολύ με άρεσε γιατί είχε κουμπάκια και παρακουμπάκια γύρω γύρω.
Φτάνει λοιπόν Παρασκευή προ των πανελληνίων (ξεκίναγαν Σαββατο), ξυπνάω γω μ ένα μάγουλο νταμιτζάνα. Δρόμο παίρνω,δρόμο αφήνω, πάω στον οδοντίατρο "Θβήνω, πεθαίνω, χάνομαι θου λέω". Με κοιτάει, είχε αφηνιάσει ο φρονιμήτης, μου γράφει μια αντιβίωση, κιουρία πάλι εγώ.
Μέχρι χθες που λες είχα πάει τις εξής 2. Κι όλο άκουγα που ο κόσμος κάνει κάθε χρόνο καθαρισμό, και πρέπει να κάνουμε κάθε χρονο,κι όλο γέμιζα τύψεις που εγώ δεν είχα πατήσει το ποδαράκι μου. Αποφάσισα λοιπόν να εκβιάσω τον θείο μου (γιατί αυτός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος αν θες να κλείσεις ραντεβού στον θείο μου μέσα στον επόμενο μήνα! :P ), και κανόνισα να πάω για ραντεβού σήμερα.
Πάω,με κοιτάει πάνω,με κοιτάει,χώνει κι αυτό το καθρεφτάκι που σου τραβάει το ούλο να δει παραπέρα,κάνει πίσω: -Τί ήρθες να κάνεις εδωπέρα?
-Εεεε,καθαρισμό?? (χαμόγελο του μαλάκα)
-ΠΟΥ? αφού δεν έχεις τίποτα!!
-Μα δε μπορεί,ψάξε καλύτερα,δεν έχω ξανακάνει!!!

Τελικά βρήκαμε 2 δόντια που μάλλον είχαν κατιτίς αλλά δεν πρέπει να τον ικανοποίησαν γιατί καθάριζε και έλεγε "Μαλακιεεεες".
Από καθαρισμό δλδ νιέντε.
Μου βρήκε όμως 2 "άρχουσες τερηδόνες" οι οποίες για να μην γίνουν κανονικές τερηδόνες θα πρέπει να πάω να μ αλείψει κάτι τζέλια, και μ αρέσει που μου εξήγησε ακριβώς τί είναι το καθένα (κάτι υπεροξείδια και δεν συμμαζεύεται) λες και θα τα πιανα.
Tέσπα, απο δόντια καλά πάμε! Μπορώ να δαγκώνω ελεύθερα!!


Υ.Γ.: Με κούφανε με το "γιατί μασάς πιο πολύ απο δεξιά??"...πως είπατε??

3 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Καλά παιδάκι μου, με χρωμοθειικό τα πλένεις τα δόντια σου;;;
Δεν κάνει καλό στα ούλα, πρόσεξε!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Όι,με αιμ γουάιτ νάου. :P

Darthiir the Abban είπε...

Ειδική παραγγελία;