Κυριακή, 8 Νοεμβρίου 2009

Νηνεμία





Όχι έξω, έξω ότι θέλει κάνει,βρέχει-χιονίζει-φυσάει-σταματάει-βγάζει ήλιο. Μέσα μου.
Χομ αλόουν σήμερα, έφυγαν συμπούρμπουλοι να συνοδεύσουν τον μπρο που τον κάλεσε η μαμά-πατρίδα! (ευτυχώς γιατί αν καθόταν λίγο ακόμα θα τον είχα καρατομήσει...)
Έτσι απολαμβάνω την ηρεμία μου, ένα χαλαρό μάθημα το πρωί, καφεεες, και ησυχία.
Γενικά ηρέμησα απ την προηγούμενη κρισάρα. Το κλάμα παιδί μου, μεγάλο πράγμα σου λέει! Η μαλακία είναι ότι το μπήζω πολύ εύκολα, χωρίς να το θέλω, απ τα νεύρα μου πιο πολύ! Αλλά γμτ άμα ξεκινήσεις να κλαις είναι τόσο ανακουφιστικό που δεν θες να σταματήσεις! Μάλλον είμαι μαζόχα γιατί αν δεν πατήσω ένα γερό κλάμα δεν πρόκειται να ηρεμήσω που να χτυπιέμαι 10 ώρες :P Kαι το αστείο της όλης υποθεσης είναι ότι άμα με βλέπουν να πλαντάζω στο κλάμα τα χάνουν και προσπαθούν να με ηρεμήσουν,το θέμα είναι όμως ότι εγώ εκείνη την ώρα είμαι ήρεμη κι απλά κλαίω,οπότε καταλήγω να τους ηρεμώ εγώ : "ααα,μη δίνετεεεε σημασίααα,έτσι το χω εγώ ΣΝΙΦ ΚΛΑΨ ΜΠΟΥΧΟΥΥΧΟΥΟΥΟΥΟΥ,σας λέω συνεχίστε εσείς,σας προσέχω ΟΥΥΑΑΑΑΑΑ, απ τα νεύρα μου είναι,δεν είναι τίποτα,θα μου περάσει ΚΛΑΨ ΛΥΓΜ" κτλ κτλ :P
χαχαχαχα, κατάντησα να γελάω με τη πάρτη μου,δεν πάμε καλά!

χαχαχα,άντε καλημέρες σας!!!

8 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Άβυσσος....

Άντε καλημέρες...

(Κλάψε τώρα που είσαι μόνη να τελειώνουμε!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ναι αλλά τώρα δε μου ρχετε,να καθαρίσω κανά κρεμμύδι? :P

Darthiir the Abban είπε...

Καλάθι ολόχληρο!
(Νά 'μαστε σίγουροι...)

El είπε...

Απο την πίεση και το άγχος είναι, μην αγχώνεσαι. Εγώ όταν πιεζόμουνα κλείδονε το σαγόνι μου και δε μπορούσα ούτε να φάω. Όταν τελείωασα τη σχολή εξαφανίστηκε. Τώρα όταν αγχώνομαι κάνω μια ωραιότατη αφωνία (κιχ μιλάμε όμως) αλλά αρέσει στους γύρωμου γιατί επιτέλους το βουλώνω και ησυχάζουν.
Θα σου λείψει ο bro κι εσύ λέγε ότι θες!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Darthiir
με βλέπω να φτιάχνω στιφάδο :P

@Εl
Αυτό ρε γμτ να μην με πιάνει ποτέ εμένα!!!! Αγχος-ξάγχος, στεναχώρια-ξεστεναχώρια,εκεί η όρεξη!!! :P
Kαλέ όλο έξω θα ναι αυτοί,γιαλατζί στρατός σου λέει,τσκ τσκ! :P

Darthiir the Abban είπε...

Τί ώρα τρώμε;;;; !!!!

:))))

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Πωπω ναι,τί το θυμήθηκα κι εγώ τώρα,σλουρπ!

Darthiir the Abban είπε...

Ακόμα;
Άντε μπούρδου παιδί μου και ξελιγώθηκα!