Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου 2009

Μεταμεσονύχτιες ασυναρτησίες

Είμαι περίπου 1,74. Το ταβάνι του σπιτιού πρέπει να ναι στα 3-3,5 μέτρα. Που σημαινει ότι απέχω 1,5 μέτρο χοντρά-χοντρά. ΄Εχω συνηθίσει να βλέπω τα πράγματα απ το ύψος μου. Αν ανέβω σ ένα τραπεζάκι και κοιτάξω γύρω μου,σίγουρα θα δω περισσότερες λεπτομέρειες απ όσες έχω παρατηρήσει. Αν ξαπλώσω στο πάτωμα,θα διαπιστώσω ότι όλα γύρω μου είναι τεράστια. Το ταβάνι απέχει πολλααααααααα μέτρα, όλα φαίνονται μεγάλα. Καταλαβαίνεις κιόλας ότι τα μωρά πρέπει να την τρώνε μια φρίκη όταν ξαφνικά όλα γύρω τους είναι ΤΟΣΟ μεγάλα!
Έχω συνηθίσει να βλέπω τα πράγματα απ το 1,74 μου. Το θέμα είναι ότι για να δω τα πράγματα απ τα 2 μέτρα, ή απ το 0, πρέπει ή ν ανεβαίνω σε τραπεζάκια,ή να ξαπλώνω πιο συχνά στο πάτωμα. Γιατί καταλήγεις να βλέπεις τα πράγματα από εντελώς διαφορετικές οπτικές γωνίες, και 3 οπτικές γωνίες είναι σίγουρα καλύτερες απο μία!
Δε βγάζεις και πολύ νόημα ε? Δε πειράζει, smile and wave boys!

Kαλημέρες! :)

11 σχόλια:

El είπε...

Ξέρεις τί σημαίνει αυτό ε; Δεν ξέρεις; Μα ότι θα γίνεις μια πάρα πολύ καλή γιατρός μικρή μου. Βλέπω η πετριά σου είναι το ίδιου βελινεκούς με τη δικιά μας!

Μεραααα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Για να φτάσω να γίνω μια πάρα πολύ καλή γιατρός El μου, πρέπει πρώτα να περάσω απ τα μαθηματικά, που τα κοιτάω 9 ώρες τώρα...αλλά θα τα κάνω πρώτα και μετά θα πάω για ύπνο!
Ή αυτά ,ή εγώ!

Μέρες και σε σας με το ιατρικό συμβούλιο!! ;)

Darthiir the Abban είπε...

Χεχεχεχεχε!

Συμφωνούμε απόλυτα! Σφαιρικά και ολοκληρωμένα!

(Κατά τα άλλα, μάλλον θα μας χρειαστεί το κρεβάτι του Προκρούστη…)

{Φιλικές τιμές στα μαθηματικά ;)}

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Να με τραβάει ο κυρ Προκρούστης δεν έχω πρόβλημα, αλλά να μου κόψει τίποτα δεν τον αφήνω!!


[ωιμέ,μεγάλο αγκάθι τ άτιμα!!]

Darthiir the Abban είπε...

Μπα;
Τί μας λες;
Θα σε βελτστοποιήσουμε σφαιρικά, δε θα μας πεις εσύ τη δουλειά μας!!!

{Έλα μωρέ αγκάθι... αγκαθάκι, αγκαθάκι :)}

γνωστος αγνωστος είπε...

μου αρεσει που ψαχνεσε!!!!
που θες να βλεπεις τα πραματα απο διαφορετικες γωνιες!!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Darthiir
Για το σφαιρικά θα σφαχτούμε,το λέω απο τώρα :P

[αγκάθι - γαϊδουράγκαθο!]

@γνωστός-άγνωστος
Δεν γίνεται βρε γνωστεαγνωστέμου [όλο μαζί,καλό ε? :P ] να μένεις κολλημένος σε μία οπτική,πάντα κάτι χάνεις! ;)

Darthiir the Abban είπε...

Έτσι, ν΄ ανάβουνε τα αίματα!

[Γιατί βρε τζιέρη μ'; Κοίτα το από ψηλά λίγο το θέμα! :)))]

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλά αλλά μετά βρείτε μου και τρόπο να τα σβήσουμε!!

Σπέρες!

[το ίδιο ακριβώς μου πε ο καθηγητής μου το πρωί,θα το δοκιμάσω ΚΑΙ αυτό μπας και δούμε προκοπή!]

Darthiir the Abban είπε...

Ααααααααχαχαχαχαχαχαχα

Και γιατί να τα σβύσουμε παρακαλώ;

Σπέρες πολλές :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μα αναμμένα να τ αφήσουμε?
Τώρα που το σκέφτομαι γιατί όχι? Μήπως καίνε ρεύμα?
Αναμμένα λοιπόν!!