Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2009

Φτύξε με μη με ματιάσεις!

Τίποτα τίποτα,μου φύγαν και υπνηλίες και κομμάρες,και αναγούλες και σουξου μουξου μανταλάκια,και όλα! Οι ^$%$#@$#@#@ οι ορμόνες μου ήταν πάλι!
Σήμερα που λες αφού έχαιρα άκρας υγείας έκανα κατα λάθος κάτι που μετά το συνειδητοποίησα και σταυροκοπιόμουν. Έκατσα να διαβάσω μετά το φαϊ -που συνήθως με πιάνει νύστα αλλά μπα-, και πήρα μπρος στις 4 περίπου. Ε μέχρι τις 9 και 20 που πήγα για μπάνιο δεν σηκώθηκα απ την καρέκλα!! Εκεί σου λέει! Τόσο διάβασμα σερί δεν το χω ξαναματαρίξει,το λέω και το ομολογώ,και ναι ντρέπομαι,αλλά εγώ άμα δεν σηκωθώ κάθε μια ώρα δεν μπορώ. Τώρα άμα σου πω ότι απ τις 5 και κάτι ώρες που χα παλουκωθεί τις 3 έγραφα έκθεση θα θεωρηθεί ζαβολιά? :P Μα τί φταίω γω,θέματα είναι αυτά?? Υπογεννητικότητες και μαλακίες :P
Τέλοσπάντων,η αλήθεια είναι ότι το απόγευμα μου πήγε πολύ καλά, μετά που πήγα να φάω το χασαμε και κοιτάζαμε τον τοίχο. Τελικά το θέμα είναι να μην χαλαρώσεις,άμααααααααα χαλαρωσεις το χάσαμε το κορμί πατριώτη!
Πάω να την πέσω σγα σγα γιατί έχω και τα μαθήματα το πρωί και όλο με τη τσίμπλα στο μάτι πάω!

Νύχτες!!

2 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Μα παιδί μου, ουίσκι σου είπα να πίνεις, όχι ορμόνες!
ΟΥΦ...
Πάλι λάθος πειραματικό υιοθέτησες ;)

Μέρεεεεεςςςς.....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Aυτά τα μεταλλάγμένα φταίνε για όλα!!! :P :P
Mερες ας γουέλ!