Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2009

o ARIS ξαναχτυπά!

Για την ακρίβεια ξανά-ξανά χτυπά. Γιατί μετά την πρώτη φορά που μου στειλε μήνυμα για το ξενοδοχείο,μου ξανάστειλε ανήμερα της ομιλίας του,μη τυχόν και το ξεχάσω!
Σήμερα όμως το γλυκό αυτό αγόρι,με τη τσίμπλα στο μάτι με θυμήθηκε! 9μιση άνοιξα το κινητό και μου σκάει τρυφερό μηνυματακι:

"ΑΠΟΨΕ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗ ΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΗΝ Β ΑΘΗΝΩΝ. ΑΚΡΩΤΗΡΙ (ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΓ.ΚΟΣΜΑ) 22.30 ΕΙΜΑΣΤΟ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΑΖΙ! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ! ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ"

Ομολογώ ότι μ αυτό το "να είσαι εκεί" έχω τρομάξει λίγο γιατί φοβάμαι μην πάρει παρουσίες!! Λες να μ αφήσει μετεξεταστέα?? Δεν θα τ αντέξω! Αρηηηηηηηηηηηηηηηη,στασουυυυυυ μύγδαλα!!!

Φοβάμαι ότι μέχρι την αποφράδα Κυριακή θα μου σκάσουν κι άλλα μηνυματάκια,αλλά εγώ σταμάτησα να σκάω στα γέλια πια. Το αστείο γίνεται μία φορά ARIS μου.. :P
Ποιος τσάτσος έδωσε το νουμερο μου ρε να τον πατήσω κάτω,σιχτιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιρ.

Καλό μήνα!

8 σχόλια:

El είπε...

Κάνει πάρτυ ο ARIS και δε με κάλεσε? Καλααααααααα.....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

εμ κι εσυυυυυυυυ, αφού του τα σουρες, δεν σε παίζει πια! Κοίτα εμένα που μ έχει ξετινάξει στα μηνύματα!!

[μήπως άμα του στείλω κι εγώ κανά μπινελικ τρε σικ απαλλαγώ?]

γνωστος αγνωστος είπε...

τι αλλο να κανει το παιδι βρε???
σατ τεσσερα εχει πεσει και σε παρακαλα!!! :))))

Heliotypon είπε...

Κι εμένα μού'στειλε άλλος μήνυμα (το έσβησα και δεν θυμάμαι το όνομα) να πάω να γιορτάσουμε και να πιούμε και κρασάκι... Τι σου κάνει ο άλλος για το σταυρό του! Επιβίωση σύντροφοι...

Darthiir the Abban είπε...

Εεεεδώ υπάρχει, ένας έρωτας, μεγάααααλοοοος....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@heliotypon
καλέ αφού είχε κρασάκι έπρεπε να πας!! εμένα ξεροσφύρι θα μ έβγαζε γι αυτό δεν πήγα! :P

@Darthiir the Abban
μωρέ ότι υπάρχει-υπάρχει, αλλά φοβάμαι ότι κινδυνεύει ο αδερφός μου κι όχι εγώ :P :P

Darthiir the Abban είπε...

Αν και κανονικά έχεις δίκιο, δε βλέπω κάποια αναφορά σε αυτόν. Μήπως πας παντού πακέτο μαζί του και έτσι ξέρει ότι θα σε συνοδέψει ούτως ή άλλως;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Όχι,καμία σχέση, ίσως πιστεύει ότι θα κερδίσει την εύνοια μου, χαρ χαρ χαρ χαρ